De beste staat op 5.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste plaat ooit op 1 dus.
Die staat niet in m'n lijstje helaas, had Just Like Heaven. Maar wel prima plaat van The Cure ja, zeker heel fijn, ook voor zo'n lijst.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:53 schreef On het volgende:
[..]
De beste staat op 5.Maar met de nummer 1 kan ik ook heel goed leven.
Bedankt Ranja!
die stond woensdag/donderdag nog op 1... daarna een poosje The Scientist maar die is uiteindelijk toch nog door Air en Depeche Mode ingehaaldquote:
Volgens mij alleen Black van Pearl Jam en Stairway to Heaven van Led Zeppelin, al weet ik niet precies welke singles er zijn van The National en Coldplay en wat meer van die recente bands.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:30 schreef JohanLeWitt het volgende:
Maar hoeveel non-singles hebben de top-100 nu eigenlijk gehaald?
Waarom?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:30 schreef JohanLeWitt het volgende:
Een mooie nummer 1, maar verder wel een vreemde top-3 eigenlijk.
God only knows op 4 snap ik dan weer totaal niet. dan nog liever bohemian rhapsody.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:58 schreef Norrage het volgende:
Mijn persoonlijke favoriet is trouwens green eyes (alhoewel ik scientist in mijn lijst had staan) maar goed. Zo erg is Coldplay nog niet
persoonlijk begrijp ik enjoy THE silence en there is a light ook totaal niet (en zal dat ook nooit doen)
God Only Knows vind ik ook onbegrijpelijk maar daar wilde ik nog niet eens over beginnenquote:Op zondag 18 december 2011 08:56 schreef Beregd het volgende:
[..]
God only knows op 4 snap ik dan weer totaal niet. dan nog liever bohemian rhapsody.
Tja, Björk is door 6 mensen genoemd maar wel met 6 verschillende nummers.quote:Op zondag 18 december 2011 10:56 schreef Kadafi het volgende:
Nu staan er 4 nummers uit de electronica-hoek in. 3 maal Massive Attack en die van Air. Prachtige nummers hoor, maar had er dan ook graag minimaal 1 van Moby of Björk in de eindlijst teruggezien.
Jammer, heel jammer. Dus mensen: als je op Moby stemt in het vervolg, doe dan gewoon de meest voor de handliggende: Porcelain. Maar ja, dat heb je met artiesten waarvan je moeilijk een favoriet kan aanwijzen. Bij Depeche Mode is het overduidelijk Enjoy the Silence, wat met kop en schouders boven de rest van hun ouvre uitsteekt. Het zelfde geldt voor The Smiths met There is a Light...quote:Op zondag 18 december 2011 11:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, Björk is door 6 mensen genoemd maar wel met 6 verschillende nummers.
Moby is 18x genoemd met 10 verschillende nummers, de meeste 3x (go, 144 pt en Why Does My Heart... 167 pt)
Ja, ik ook. Ik zag deze staan:quote:Op zondag 18 december 2011 11:11 schreef Gitank2 het volgende:
En met al die lijstjes heb ik ook een aantal nummers ontdekt die op mijn mp3speler zijn beland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |