quote:
Dito.... Heb alleen maar zin om te vretenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:29 schreef Qwea het volgende:
ik verveel me de vinkentering, maar ik heb ook echt NERGENS zin in
Uiteraardquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:34 schreef Qwea het volgende:
En die saus is vet kut uit stof te krijgen ook![]()
Ja, samequote:Op zaterdag 10 december 2011 14:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dito.... Heb alleen maar zin om te vreten
Oh fuck ja, het was de Action iddquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]bij de action hebben ze ze! Zag ze vorige week liggen!
Hee Ing, wanneer maak je weer lasagne?quote:
OMG, herkenbaarquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sameIk zit ook echt om de zoveel minuten naar benee te lopen en in de kast te kijken om tot de conclusie te komen dat er niks nuttigs in ligt en dan ga ik weer naar boven al zuchtend
Ooh fuck me, dus je bent naar de verkeerde winkel gegaan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, dat was idd lastig schoonkrijgen![]()
En we hebben patat gegeten overigens....dus......weet je het ff
[..]
Oh fuck ja, het was de Action idd
jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
OMG, herkenbaar![]()
Alsof er ineens spontaan een chocoladeboom groeit in de kast ofzo
Morgenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee Ing, wanneer maak je weer lasagne?
ik had ooit eens die van de lidl, want de lidl was immers dichterbij dan de deka... en toen ging ik die halen, en daar zat een zwart plastic schaaltje om en op de verpakking stond "Met schaal en al in oven zetten" nou oke...quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgen![]()
Die andere was zo'n kant en klare, met zo'n wiebelig aluminium schaaltje erom
Ik heb dus: snickers, kaneelkrakelingen, 2 soorten chips, roomboterkoeken.quote:
Die heeft idd 2 schaaltjes en die zwarte moet er wel af....maar dat snap je inmiddels wel zeker?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik had ooit eens die van de lidl, want de lidl was immers dichterbij dan de deka... en toen ging ik die halen, en daar zat een zwart plastic schaaltje om en op de verpakking stond "Met schaal en al in oven zetten" nou oke...
20 min later heel het huis blauw en heel de oven onder de gesmolten plastic![]()
Ik heb : Bastogne koeken, jodenkoeken, grillworst, 3 soorten chips, rare schuim kerststerren (quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb dus: snickers, kaneelkrakelingen, 2 soorten chips, roomboterkoeken.
Maar ik heb zin in een kaasbroodje oid.....iets hartigs iig.
Maar strakjes eten we hele lekkere pasta uit de oven met mozzarella en basilicum en vanaaf kerstmarkt alwaar ongetwijfeld vietnamese loempiaatjes, gluhwein en oliebollen gegeten gaa worden
Ooh, nou, nee.. eigenlijk nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die heeft idd 2 schaaltjes en die zwarte moet er wel af....maar dat snap je inmiddels wel zeker?![]()
Hier vinden we het overigens geen lekkere lasagne, die van de C1000 is veul lekkerderder
Wij hebben het hele huis vol snaai; het leek beeb een goed idee om de kerstboodschappen vast vóór de 10e binnen te hebbenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sameIk zit ook echt om de zoveel minuten naar benee te lopen en in de kast te kijken om tot de conclusie te komen dat er niks nuttigs in ligt en dan ga ik weer naar boven al zuchtend
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben het hele huis vol snaai; het leek beeb een goed idee om de kerstboodschappen vast vóór de 10e binnen te hebben
Dat hoef ik hier echt niet te doen, dan eten we met kerst alleen broodquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben het hele huis vol snaai; het leek beeb een goed idee om de kerstboodschappen vast vóór de 10e binnen te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |