Ook de beste wensen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:29 schreef Ceased2Be het volgende:
zo... Auti... sterkte ermee!
Voor de rest allemaal nog de beste wensen! Was druk, zwaar thuis en even wat minder trek om te posten.
Moet zodadelijk naar de Psychiater voor m'n 4e analyse gesprek. Gaat een uurtje of 2 duren en geen idee wat ik kan verwachten. *zenuwt*
Goed filmpje zegquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:02 schreef Auti het volgende:
Dit is een mooie uitleg
Voor mij is momenteel de crisisdienst onderweg om mij te beoordelen.
Ik zou t toch maar even checken, dat je van die steken hebt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:39 schreef summer2bird het volgende:
Auti, sterkte zeg.
Ikzelf heb weer eens koppijn.
Heb al sinds afgelopen zomer van die enorm felle steken in mijn hoofd.
Een paar keer per dag nu.
Altijd op dezelfde plek.
Voelt vaak ook alsof er iets op mijn oogkas drukt, zo'n drukgevoel.
Naja, zal wel niets zijn
En mijn zicht gaat ook achteruit.
Ik ben in 1 maand van -1.25 tot -1.75 gegaan en ik zie met mijn linkeroog nu van dichtbij slechter
Verder ben ik echt zo labiel als maar kan. Heb de verpleging hier gesproken maar ze reageerde op een nogal botte manier terug. Terwijl ik het niet eens naar bedoelde
En die durf ik dus ook niet meer aan te spreken. Ik sla gewoon dicht als ik d'r probeer aan te spreken.
Stom he?
Ik maar het op die manier niet echt makkelijk voor mezelf. Ik krijg dat gevoel van elk moment in tranen uitbarsten ook niet weg
Fijne dag iedereen
En even een update na een druk weekend.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ook de beste wensen.
Nou succes zo meteen.
Heel confronterend als je dat te horen/bevestigd krijgt door iemand die dat kan weten. Gelukkig heb je nu duidelijkheid en kunnen de puzzelstukjes in elkaar vallen, onzekerheid is maar niks.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En even een update na een druk weekend.
Gesprek was erg prettig afgelopen vrijdag en de psychiater kon iig zeggen dat ik zekerste weten in het autistisch-spectrum zit qua stoornis. Over 4 weken terug samen met m'n vrouw om eens te kijken wat er qua behandeling mogelijk is aangezien ze ernstig moeten bezuinigen.
Wel een raar soort opluchting dat alle rare problemen van de afgelopen 30 jaar zijn verklaard nu.
Naar mij idee volgen die niet uit PDD. Is het geen bijwerking van medicijngebruik?quote:Op maandag 9 januari 2012 08:41 schreef summer2bird het volgende:
Zeg, ik maak me een beetje zorgen. Horen hallucinaties ook bij autisme? vooral audiotief?
Ik heb het aan een verpleegster hier verteld. Zij zou even met de arts praten.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Naar mij idee volgen die niet uit PDD. Is het geen bijwerking van medicijngebruik?![]()
Anders even behandelaar vragen.
Ik ben rustig aan knettergek aan het worden van mijzelf, er is de afgelopen dagen wel intensief contact geweest met crisisdienst en gisteren is er ook iemand langsgeweest en nu mag ik tot maximaal 200mg oxazepam slikken om te overbruggen. Want ik moet verder met de TIZ ofzo en die nemen vandaag contact op als het goed is. Maar ik trek het niet, dat wachten en om de 2,5 uur 20mg oxazepam slikken is ook beroerd. Ik begin een beetje radeloos te worden en ben ook erg depri. Gisteren had ik ook telefonisch een gesprek met een psychiater van de crisisdienst en die stelde Zyprexa voor maar dat heb ik in 2009 ook al gehad en daar heb ik toen een zelfmoordpoging op gedaan. Ik wil ook niet zomaar overstappen op dat soort medicijnen zonder 24 uurs toezicht in een veilige omgeving.quote:Op maandag 9 januari 2012 08:41 schreef summer2bird het volgende:
En auti, gaat het alweer wat beter?
Wel vervelend hoor. Hopelijk weet die arts de oorzaak.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb het aan een verpleegster hier verteld. Zij zou even met de arts praten.
Volgens mij niet uit medicijngebruik. Ik gebruik cymbalta en oxazepam, daar kan het niet aan liggen denk ik.
Ah het is droog. Als ik straks thuis ben ga ik weer foto's maken
Nee dat hoort er niet bij.quote:Op maandag 9 januari 2012 08:41 schreef summer2bird het volgende:
Zeg, ik maak me een beetje zorgen. Horen hallucinaties ook bij autisme? vooral audiotief?
Nee dat is bekend, het is ook meer om nog beter om te leren gaan met de stoornis. Het is nu vooral opluchting dat ik weet waar ik al die jaren tegen opgebokst heb. Fijner om een labeltje te hebben dan gewoon 'raar' te zijnquote:Op maandag 9 januari 2012 11:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, behandeling moet je denk ik meer zien in de sfeer van inzicht van de stoornis en het leren omgaan hiermee. Genezing is helaas niet mogelijk.
Hij gaf al aan dat de labels toch weer veranderd zouden worden dit jaar en dat het toch allemaal erg aan verandering onderhevig was door voortschrijdend inzicht. Dus hij was er erg voorzichtig mee om het nu 'Asperger' oid te noemen.quote:Kon de psy concreet zijn of het Asperger of PDD-NOS is? Of was het niet zo, dat ze dit onderscheid niet meer maken
Sterkte met dat laatste.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee dat is bekend, het is ook meer om nog beter om te leren gaan met de stoornis. Het is nu vooral opluchting dat ik weet waar ik al die jaren tegen opgebokst heb. Fijner om een labeltje te hebben dan gewoon 'raar' te zijn
[..]
Hij gaf al aan dat de labels toch weer veranderd zouden worden dit jaar en dat het toch allemaal erg aan verandering onderhevig was door voortschrijdend inzicht. Dus hij was er erg voorzichtig mee om het nu 'Asperger' oid te noemen.
Over 4 weken hoor ik meer, tot die tijd eerst dit maar eens een plekje geven
Vervelend weer. Ik heb ook hekel als iemand afspraak niet nakomtquote:Op maandag 9 januari 2012 18:54 schreef Auti het volgende:
De TIZ heeft vandaag gewoon laten afweten... echt fijne hulp
Ja en dit zou dan professionele spoed hulp zijn e.d., zelfs 3 x crisisdienst + contact oude psychiater + huisarts hebben ze blijkbaar gewoon schijt aan. Mochten ze morgen nog aan de deur komen ofzo dan sla ik hem meteen regelrecht voor zijn harses.. mocht van hem als hij nog eens een fout zou maken.. ik had het hem niet aangeraden maar ik ga mij niet meer inhouden. De tyfus voor ze.. Nu dus toch maar bij die andere organisatie aanmelden, kan ik weer weken wachten. Man oh man wat een goede hulp.. ze krijgen mij alleen maar nog meer over de zeik.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vervelend weer. Ik heb ook hekel als iemand afspraak niet nakomt
Probeer morgen even je huisarts te bellen. Het is natuurlijk niet zoals het hoort, toch maar proberen je kalmte te bewaren. Het zou jammer zijn als je ergens in verzeild raakt waar je later weer spijt van krijgt.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:39 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja en dit zou dan professionele spoed hulp zijn e.d., zelfs 3 x crisisdienst + contact oude psychiater + huisarts hebben ze blijkbaar gewoon schijt aan. Mochten ze morgen nog aan de deur komen ofzo dan sla ik hem meteen regelrecht voor zijn harses.. mocht van hem als hij nog eens een fout zou maken.. ik had het hem niet aangeraden maar ik ga mij niet meer inhouden. De tyfus voor ze.. Nu dus toch maar bij die andere organisatie aanmelden, kan ik weer weken wachten. Man oh man wat een goede hulp.. ze krijgen mij alleen maar nog meer over de zeik.
Als ik het goed heb, heb je een prima baan in de ICT. Kun je je werk wel goed uitvoeren of loop je juist daar tegen bepaalde dingen aan?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee dat is bekend, het is ook meer om nog beter om te leren gaan met de stoornis. Het is nu vooral opluchting dat ik weet waar ik al die jaren tegen opgebokst heb. Fijner om een labeltje te hebben dan gewoon 'raar' te zijn
[..]
Hij gaf al aan dat de labels toch weer veranderd zouden worden dit jaar en dat het toch allemaal erg aan verandering onderhevig was door voortschrijdend inzicht. Dus hij was er erg voorzichtig mee om het nu 'Asperger' oid te noemen.
Over 4 weken hoor ik meer, tot die tijd eerst dit maar eens een plekje geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |