Verbaasd me bijna dat je niet om een Fatal Fatality vraagtquote:
Ik ben de enige hier die verstand van MMA heeft jonge.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Verbaasd me bijna dat je niet om een Fatal Fatality vraagt![]()
Maar hope for the best natuurlijk
Goed lijstje btw. Waar is jajong met zijn lijst, hijs bijna helderziend aan zijn score te zien.
Ik ga een 1 euro parlay op alle underdogs van de maincard leggequote:Op zaterdag 10 december 2011 14:17 schreef Paxlie het volgende:
Machida @ 4.5 @ unibet, zo hoog had ik niet verwacht.
Combineer dan gewoon andere sporten/competities met elkaarquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ga een 1 euro parlay op alle underdogs van de maincard legge.
Ik kwam erachter dat ik nog geld heb van toen ik op Henderson had gewed vs Fedorquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:34 schreef Sinji het volgende:
Gokken en Aziaten gaan niet veilig samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Geo3kant op 10-12-2011 14:44:51 ]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:37 schreef Geo3kant het volgende:
Kleine funbets:Waar vind je Mir by KO/TKO/DQ @5.75? Zieke odd zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unibet, toen hij er net op stond.. inmiddels is die gedropped naar 3.25quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:02 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Waar vind je Mir by KO/TKO/DQ @5.75? Zieke odd zeg.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Unibet, toen hij er net op stond.. inmiddels is die gedropped naar 3.25
Bet placed: 07.12.11 12.22quote:
Geloof je wel. Had op zo'n odd echt 10/10 gezet, sick.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Bet placed: 07.12.11 12.22
3 dagen geleden dus al, wil best een screenie geven als je me niet gelooft
Ik probeer wat meer te wedden met discipline(lagere stakes, en niet teveel combos meer), alleen Ajax - Real was gewoon gratis geld.. daar ging ik gewoon veel op inzetten, nu probeer ik me wat meer te bedwingen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:09 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Geloof je wel. Had op zo'n odd echt 10/10 gezet, sick.
Als er zoveel value zit in een odd is het juist discipline om daar dik op te gaan tot een max. van 10/10.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik probeer wat meer te wedden met discipline(lagere stakes, en niet teveel combos meer), alleen Ajax - Real was gewoon gratis geld.. daar ging ik gewoon veel op inzetten, nu probeer ik me wat meer te bedwingen.
3.25 is nog altijd een prima odd dus jij gaat 10/10?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:16 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Als er zoveel value zit in een odd is het juist discipline om daar dik op te gaan tot een max. van 10/10.
Nee, omdat de value grotendeels weg is. Maak er nu een veel kleinere bet van.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
3.25 is nog altijd een prima odd dus jij gaat 10/10?
Ik speel nu nog gewoon op gevoel ipv de berekeningen te doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:47 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Nee, omdat de value grotendeels weg is. Maak er nu een veel kleinere bet van.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:55 schreef Onrust. het volgende:
Ik had gedroomd dat Bones Machida k.o. trapte in het gezicht in de 1e seconde, een nachtmerrie dus!!!!!!! Hoop dat het niet uit komt.
Wel in de 4e ronde TKO, optimistquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:44 schreef Geo3kant het volgende:
Feno enige die machida picked ;p tja ik twijfelde effe maar bones zal het wel weer doen..
Feno houdt duidelijk niet van winnenquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:44 schreef Geo3kant het volgende:
Feno enige die machida picked ;p tja ik twijfelde effe maar bones zal het wel weer doen..
Hahaquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Feno houdt duidelijk niet van winnen
01:00 uur beginnen er 4 fights op UFC.tvquote:Mitch Clarke vs. John Cholish --> by 1st round submission
Rich Attonito vs. Jake Hecht --> by decision
Mark Bocek vs. Nik Lentz --> by quick submission
03:00 uur Main Cardquote:Yves Jabouin vs. Walel Watson --> by late (T)KO
John Makdessi vs. Dennis Hallman --> by late (TKO) or UD.
Jared Hamman vs. Constantinos Philippou --> by slobberknocker KO!!
Krzysztof Soszynski vs. Igor Pokrajac --> by kimura (al 2,5 jaar niet meer gezien!!)
quote:Mark Hominick vs. Chan Sung Jung --> by armbar
Claude Patrick vs. Brian Ebersole --> by (T)KO
Tito Ortiz vs. Antônio Rogério Nogueira --> by boring decision
Frank Mir vs. Antônio Rodrigo Nogueira --> by KO!!! (ik kan gewoon niet voor die varkenskop gaan)
Jon Jones vs.Lyoto Machida --> by 3th round (T)KO
quote:Jon Jones vs. Lyoto Machida | 91% - 9%
Frank Mir vs. Big Nog | 68% - 32%
Tito Ortiz vs. Little Nog | 68% - 32%
Brian Ebersole vs. Claude Patrick | 86% - 14%
Mark Hominick vs. Korean Zombie | 91% - 9%
Om voor die kont ass in drie hoofdletters te typen.quote:
25euro op KZ? Dudequote:Op zaterdag 10 december 2011 20:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik mis nog de picks van Omega, Brawler, Cardizzle en jajong!!
Mijn UFC 140 bets
25 op Ortiz @ 2,65 = 66.25
25 op Korean Zombie @ 3,70 = 92.50
10 op Big Nog @ 3,00 = 30.00
5 op Korean Zombie by submission @ 7,00 = 35.00
5 op Ortiz by decision @ 5,25 = 26.25
5 op Jones by submission @ 5,50 = 27.50
Inzet 75 --> potentiele winst 277.50
Benieuwd of ik de kerstinkopen kan terugverdienen of dat de dag alleen maar duurder wordt
Trolololololquote:UFC 140 (Jones vs. Machida)
Ebersole, B
Patrick, C
Wie zal er winnen?
Patrick, C (2,05)
UFC 140 (Jones vs. Machida)
Nogueira, Antonio Rogerio
Ortiz, Tito
Wie zal er winnen?
Ortiz, Tito (2,65)
Mir, F
Nogueira, Minotauro
Wie zal er winnen?
Nogueira, Minotauro (3,00)
Jones, Jon
Machida, L
Wie zal er winnen?
Machida, L (4,50)
Hominick, M
Chan Sung Jung
Wie zal er winnen?
Chan Sung Jung (3,70)
Inzet: 2,00
Totale notering: 271,35
Potentiële uitbetaling: 542,71
Totale inzet ¤ 2,00
Totaal mogelijke uitbetaling ¤ 542,71
Helaas.. inleveren voor 20.00, het is nu gesloten, daar gaat je nummer 1 spotquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef Jajong het volgende:
Beetje laat maar komtie:
Jones
Mir
Lil Nog
Patrick
Hominick
Met heel veel pijn in 't hart.
Haha grapjasquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Helaas.. inleveren voor 20.00, het is nu gesloten, daar gaat je nummer 1 spot
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:21 schreef Jajong het volgende:
Ik heb meer dan de helft van mijn bankroll ingezet en ik ben alweer vergeten op wie ik heb gewed en dat wil ik zo houden ook. Vorige keer zat ik de hele tijd te flippenOok al gaat 't nog niet eens op een paar tientjes
Hihihihi. Ik ben vrij zeker van deze pick, Patrick heeft een hele lastige stijl, en Hallman kon Ebersole ook naar de grond krijgen + zijn rug pakken. Sure hij lag wel TKO een paar seconden later maar Patrick >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Hallman.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:33 schreef Geo3kant het volgende:
Dat Jajong voor Patrick gaat scares meeen ander die ik ken die veel goed heeft ging ook voor Patrick..
dit, Ebersole gaat wrestlefucked worden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hihihihi. Ik ben vrij zeker van deze pick, Patrick heeft een hele lastige stijl, en Hallman kon Ebersole ook naar de grond krijgen + zijn rug pakken. Sure hij lag wel TKO een paar seconden later maar Patrick >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Hallman.
Ik heb exact dezelfde, ieder voor 10 euroquote:UFC 140 (Jones vs. Machida)
Nogueira, Antonio Rogerio
Ortiz, Tito
Wie zal er winnen?
Ortiz, Tito (2,65)
Mir, F
Nogueira, Minotauro
Wie zal er winnen?
Nogueira, Minotauro (3,00)
Jones, Jon
Machida, L
Wie zal er winnen?
Machida, L (4,50)
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dit, Ebersole gaat wrestlefucked worden.
Verder Jajong zijn bets
[..]
Ik heb exact dezelfde, ieder voor 10 euro
Wat is veel geld? Die coke in het weekend is ook niet bepaald goedkoop en ook verslavendquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:37 schreef Jajong het volgende:
[..]. Ik ga nooit met veel geld wedden denk ik, ik ben nogal verslavingsgevoelig
.
Honderden euro's.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat is veel geld? Die coke in het weekend is ook niet bepaald goedkoop en ook verslavend
Zat ik ook aan te denken maar ik heb een gekke pick gemaakt.. ik zei die tegenstander round 3 subquote:Op zondag 11 december 2011 00:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Attonito by decision? Dont care that much about this one.. ken Hecht ook totaal niet.
Defineer fakequote:
Prelims gratis via facebook, daarna via illegale streams of downloads de volgende dag.quote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef Sinji het volgende:
Hoe kijken jullie live? Betaalde stream?
I see, volgende dag downloaden dan maarquote:Op zondag 11 december 2011 00:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Prelims gratis via facebook, daarna via illegale streams of downloads de volgende dag.
Streams zijn best nice hoorquote:Op zondag 11 december 2011 00:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
I see, volgende dag downloaden dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je hoeveel sterren manquote:Op zondag 11 december 2011 00:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb wel steeds meer zin in de main card.. op voorhand was ik niet zo pumped.
Jones, Machida, Ortiz, Nog en Nog, Korean Zombie, Hominick
Hoe kun je nou weinig hebben met JMMA vechters? Dat slaat echt op poep als statementquote:Op zondag 11 december 2011 00:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Weet je hoeveel sterren man
Veel former champs, Hominick vond ik ook zeer tof tegen Aldo, ik heb verder weinig met JMMA fighters maar zeker mooie card
Ik vind ze gewoon slecht.. heb het idee dat ze gewoon achterliggen, presteren niet in de UFC, ook in K1 presteren de japs niks.quote:Op zondag 11 december 2011 00:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoe kun je nou weinig hebben met JMMA vechters? Dat slaat echt op poep als statement. Dat is net zoiets als zeggen dat je weinig hebt met southpaws.
jajong is de mma god, dus hij het zegt is het zoquote:Op zondag 11 december 2011 00:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon slecht.. heb het idee dat ze gewoon achterliggen, presteren niet in de UFC, ook in K1 presteren de japs niks.
Heb er gewoon weinig/niks mee..
Ik wacht ook op zijn donderslag waar mij hij mijn mening mee onderuit haalt en mij neer zet als een mma noobquote:Op zondag 11 december 2011 00:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jajong is de mma god, dus hij het zegt is het zo
Ik ga er niet eens op reageren, het is gewoon echt een achterlijke opmerking. Borderline racistisch.quote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik wacht ook op zijn donderslag waar mij hij mijn mening mee onderuit haalt en mij neer zet als een mma noob
Truste quitterquote:Op zondag 11 december 2011 00:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ga pitten, trek het niet meer.
Tot morgen!
Spoiler van een fight dusquote:
Recidiquitterquote:Op zondag 11 december 2011 00:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij heeft nog nooit de hele nacht gekeken
quote:Op zondag 11 december 2011 00:52 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op zondag 11 december 2011 00:52 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja vroegtijdig geindigdquote:Op zondag 11 december 2011 00:52 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Waren die eerste 2 fights nou nog het kijken waard?
Yeah, hier verder kijken: http://www.ufc.tv/ufc/liveplayer.jsp?id=941quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 00:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Yeah, hier verder kijken: http://www.ufc.tv/ufc/liveplayer.jsp?id=941
Ik las dat iemand hier Jones @ TKO voor 4.50 had ofzo? Die heb ik voor 2quote:
FF kijken die heb ik dacht ik ook + subquote:Op zondag 11 december 2011 00:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik las dat iemand hier Jones @ TKO voor 4.50 had ofzo? Die heb ik voor 2. Niet eerlijk.
Ik heb ook alle value gemist op MOV betsquote:Op zondag 11 december 2011 00:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik las dat iemand hier Jones @ TKO voor 4.50 had ofzo? Die heb ik voor 2. Niet eerlijk.
Kut is dat ja. Die line was ook echt achterlijk. Die is volgens mij in 2 uurtjes van 5 naar 2 gegaan ofzoquote:Op zondag 11 december 2011 00:58 schreef Wiet het volgende:
[..]
Ik heb ook alle value gemist op MOV bets
Alles voor jou.quote:
Meen je niet.quote:
Ja misschien Lithium ion batterijen in je afstandsbedieningquote:
streamquote:Op zondag 11 december 2011 01:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja misschien Lithium ion batterijen in je afstandsbediening
Kidding, hoezo heb jij die? Heb je zo'n superduper uitgebreid TV pakket?
UFC.tv genius.quote:
Alleen dan bijna nooit.quote:
Ja ik kan in de toekomst kijken.quote:
Ik voorzie een bijstands-uitkering in jouw toekomst.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Claude_Patrick#cite_note-6quote:Patrick was the victim of a highly publicized taser gun attack following an MMA event in Gatineau, Quebec, Canada. He woke up two days later in the hospital after doctors put him in a medically induced coma. He states that he has no recollection of the attack.]
In zijn laatste fights vond ik hem niet geweldig, hopelijk kan hij vanavond een finish laten zien.quote:
alweer een spoilerquote:Op zondag 11 december 2011 01:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik voorzie een bijstands-uitkering in jouw toekomst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zondag 11 december 2011 01:28 schreef Geo3kant het volgende:
Dude........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Is niks in die gif wat niet mag.quote:Op zondag 11 december 2011 01:37 schreef Geo3kant het volgende:
Hello![]()
Helaas mag dat niet met adsense dus ... als je geen ban wil snel editten
ik zie geen adsensequote:Op zondag 11 december 2011 01:37 schreef Geo3kant het volgende:
Hello![]()
Helaas mag dat niet met adsense dus ... als je geen ban wil snel editten
Deze keer een normaal broekje aan hopelijk..
Ik las zwarte depressiequote:Op zondag 11 december 2011 01:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kijk je hier naar, en dan naar Chandella.
Ben je meteen in een zware depressie
Zeg dat eens tegen RampageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 01:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik las zwarte depressie![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 december 2011 01:46 schreef Geo3kant het volgende:
Zelfde verhaal natuurlijk. Tap dan gewoon op strikes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dan maken de fans je af, triest want tappen op strikes is eigenlijk niks mis mee.quote:Op zondag 11 december 2011 01:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zelfde verhaal natuurlijk. Tap dan gewoon op strikes.
Denk dat meer de vraag is vinden 'african americans'haar aantrekkelijk, want daarom is ze daar.. net als Davids, omdat ze zwart is!quote:Op zondag 11 december 2011 01:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat Dana het niet ziet ook, zou hij sneaky gay zijn?
Vind ik wel, is gay. Imo mag je alleen tappen op subs op je armen en benen. Chokes en strikes ga je maar out.quote:Op zondag 11 december 2011 01:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan maken de fans je af, triest want tappen op strikes is eigenlijk niks mis mee.
Ik vind dat elk geval apart is, maarja zoals Shogun.. Bones maakte hem helemaal af (nou heeft Shogun een chin waar je u tegen zegt) moet je dan die vent op je in laten beuken tot de scheids het stopt? Ja je geeft wel op, maar gaat wel om je (hersen)veiligheidquote:Op zondag 11 december 2011 01:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vind ik wel, is gay. Imo mag je alleen tappen op subs op je armen en benen. Chokes en strikes ga je maar out.
Ohja, heb je wel contributie betaald?quote:Op zondag 11 december 2011 01:52 schreef Cardizzle14 het volgende:
In de live-watch-hardcore-diehard club ofcourse dôh
Ik ben lifetime vip member, ik ontvang de contributie broquote:Op zondag 11 december 2011 01:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ohja, heb je wel contributie betaald?Ik zie carjizzle niet op de lijst.
Oehh goed idee ik ga denk ik straks een Kapsalon halenquote:Op zondag 11 december 2011 01:55 schreef Geo3kant het volgende:
Blijf ik op of niet.. thats the question, anders ga ik zo ff wat eten halen ;P
Dat heb ik nou nog nooit gehad.. sowieso mag ik dat niet hebbenquote:Op zondag 11 december 2011 01:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oehh goed idee ik ga denk ik straks een Kapsalon halen
Waarom mag je dat niet hebben?quote:Op zondag 11 december 2011 01:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit gehad.. sowieso mag ik dat niet hebben
Maar gesmolten kaas bij je shoarma.. lijkt me gewoon helemaal niks..
Je blijft, want..quote:Op zondag 11 december 2011 01:55 schreef Geo3kant het volgende:
Blijf ik op of niet.. thats the question, anders ga ik zo ff wat eten halen ;P
quote:
Dan gaat het moeilijk worden... de voor mij mooiere "zwarte" vrouwen zijn eigenlijk heel erg licht bruinquote:Op zondag 11 december 2011 01:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Denk dat meer de vraag is vinden 'african americans'haar aantrekkelijk, want daarom is ze daar.. net als Davids, omdat ze zwart is!
Naja wat ik bij zwarte dames heb.. er is geen tussen weg het is of wel lekker of gewoon tering lelijkquote:Op zondag 11 december 2011 02:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan gaat het moeilijk worden... de voor mij mooiere "zwarte" vrouwen zijn eigenlijk heel erg licht bruin
Sucks. Ik heb ook een zwak maag/darm-stelsel, maar moet nog altijd langs een dietist om te kijken waar ik precies niet tegen kan. Zou best lactose-intolerant kunnen zijn, dat hebben mensen van mijn afkomst bovengemiddeld vaak.quote:
Wat is je afkomst dan?quote:Op zondag 11 december 2011 02:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sucks. Ik heb ook een zwak maag/darm-stelsel, maar moet nog altijd langs een dietist om te kijken waar ik precies niet tegen kan. Zou best lactose-intolerant kunnen zijn, dat hebben mensen van mijn afkomst bovengemiddeld vaak.
Ik ben half Moluks.quote:Op zondag 11 december 2011 02:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat is je afkomst dan?
Smerig drankje bij LTT (lactose tolerantie test) en glucose test en bloed prikken en blabla did it all, maarja beter ibs dan crohn, maar dit is ook geen grap beinvloed me leven nog hevig maarja, ik kom er wel
Geen specerijen, als ik griekse kruiden eet dan wil een kogel door me kop jagen en zit ik 3 uur op de potquote:Op zondag 11 december 2011 02:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben half Moluks.
Mjah ken wat mensen met Crohn en dat is echt kloten ja. Wat mag je allemaal niet eten dan? Ook niets met veel specerijen zeker.
Haha ergens wou ik dat ik dat hadquote:Op zondag 11 december 2011 02:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Geen specerijen, als ik griekse kruiden eet dan wil een kogel door me kop jagen en zit ik 3 uur op de potKruiden/specerijen, curry, uien, vettig eten (friet, snacks), gesmoltenkaas, chinees eten, pizza's.. ja alle ongezonde dingen (de lekkere dingen dus)
quote:Op zondag 11 december 2011 02:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha ergens wou ik dat ik dat had. Dan zou ik minder moeite met dieten voor gevechten hebben haha. Maar niet heus natuurlijk maar toch
.
Nee, je wil niet ruilen met mij.. believe meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik houd van ongezonde dingen als fastfood.. echt moeilijk.. maarja ik word steeds gezonder, in de toekomst MA
![]()
Wat een ruktent.. naja dat hoop ik niet, lekkere romige knoflookquote:Op zondag 11 december 2011 02:14 schreef Jajong het volgende:
Haha ik rustig de Shoarmaboer bellen. Zie ik dat 't 2 uur is en die gast is al meer dan 2 uur dicht. Dat wordt een broodje eten echt geen zin om nu nog naar buiten te gaan
Nee i know. De nadelen zijn natuurlijk zwaar kut. Maar het is wel gezonder.. En je houdt altijd van dingen die je niet mag hebben natuurlijkquote:Op zondag 11 december 2011 02:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee, je wil niet ruilen met mij.. believe meen ik houd van ongezonde dingen als fastfood.. echt moeilijk.. maarja ik word steeds gezonder, in de toekomst MA
Ik had net hetzelfdequote:Op zondag 11 december 2011 02:14 schreef Jajong het volgende:
Haha ik rustig de Shoarmaboer bellen. Zie ik dat 't 2 uur is en die gast is al meer dan 2 uur dicht. Dat wordt een broodje eten echt geen zin om nu nog naar buiten te gaan
Mjah tis een soort Turkse McDonalds. De andere shoarmatenten hier zijn tot 7u open. Maar het is koud buiten en ik moet ook niet van die rommel eten eigenlijk. Vandaag nieuwe weegschaal gekocht en ben 3 kilo zwaarder dan ik dachtquote:Op zondag 11 december 2011 02:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat een ruktent.. naja dat hoop ik niet, lekkere romige knoflook![]()
![]()
Maar welke shoarma boer gaat nou om 00.00 dicht, 02/03.00 hoort dat.
Haha heb je IBS ga je magnetron rommel vretenquote:Op zondag 11 december 2011 02:17 schreef Geo3kant het volgende:
Weer een herhaling.. oke ik ga mijn bamipanghang opwarmen.. is er toch nog iets Aziatisch wat goed is vanavond.. cause korean zombie aint gonna do good.
Hij is geweldig, ik wil alleen dat iemand hem dood slaat.quote:Op zondag 11 december 2011 02:17 schreef Cardizzle14 het volgende:
Average fight length 9.28 en dan undefeated, het blijft een hele goede vechter, cocky of niet
Je zei net dat je Chinees eten niet kunt verdragen?quote:Op zondag 11 december 2011 02:17 schreef Geo3kant het volgende:
Weer een herhaling.. oke ik ga mijn bamipanghang opwarmen.. is er toch nog iets Aziatisch wat goed is vanavond.. cause korean zombie aint gonna do good.
Is Indischquote:Op zondag 11 december 2011 02:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je zei net dat je Chinees eten niet kunt verdragen?
Haha nou enquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 02:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha heb je IBS ga je magnetron rommel vreten
Hey, de appelmoes is wel gezondquote:Op zondag 11 december 2011 02:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je zei net dat je Chinees eten niet kunt verdragen?
Give this man some lovequote:
Really? Damn son haat je jezelf ofzoquote:Op zondag 11 december 2011 02:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[..]
Hey, de appelmoes is wel gezond![]()
Kan ik ook niet goed tegen maar vandaag is het toch al kut, wezen klussen bij men broer, ken je wel snel frietje eten.. dan maar 2x zondigen
Morgen wel ja..quote:Op zondag 11 december 2011 02:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Really? Damn son haat je jezelf ofzo
Shit man ik zou serieus alleen maar macrobiotisch gaan eten als ik jou was.quote:Op zondag 11 december 2011 02:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Morgen wel ja..werd ik er maar dik van dan had ik nog een reden om ht niet te doen.. junk
quote:Op zondag 11 december 2011 02:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Shit man ik zou serieus alleen maar macrobiotisch gaan eten als ik jou was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
quote:Op zondag 11 december 2011 02:38 schreef Cardizzle14 het volgende:
ja, dat verstaan we niet, weer een facebook fightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://forum.fok.nl/topic/1749787/2/25#105441614quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga tukken, morgen de maincard checken.
UFC.tvquote:Op zondag 11 december 2011 02:51 schreef Voltreffer het volgende:
Ik zit er klaar voor, nu alleen nog een stream.....
ik ramde die snorkel, door zijn strot heen!quote:Op zondag 11 december 2011 02:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1749787/2/25#105441614
Goede grap, moet je ff wat der boven lezen dan snap je hem.. meteen gesnitched, gevoelige topic blijkbaar
quote:Op zondag 11 december 2011 02:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ramde die snorkel, door zijn strot heen!
heb jij gelukquote:Op zondag 11 december 2011 02:54 schreef Hooidraad het volgende:
Hij is maar 7 dollar op UFC.tv ipv 20, speciale actie ofzo?
Zeker, ik vind het helemaal niet erg om er 20 dollar voor neer te tellen maar 7 dollar is des te beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |