Thanksquote:Met dank aan RobertoCarlos voor de banner![]()
Nou, dan moet je me toch even helpen want ik ben niet zo visueel ingesteld. Ik herken Rousseau, Hobbes, Machiavelli, Locke, Luxemburg(?), Marx, Huntington en Waltz maar de rest kom ik zo even niet op.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
ThanksEnne, elke foto is dus echt een voor politicologie belangrijk persoon.
Dan even snel uit het hoofd een paar: die vrouw linksonderin is niet Rosa Luxemburg, maar Hannah Arendt. De man daaronder is de man van de Rechtvaardigheid, John Rawls.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nou, dan moet je me toch even helpen want ik ben niet zo visueel ingesteld. Ik herken Rousseau, Hobbes, Machiavelli, Locke, Luxemburg(?), Marx, Huntington en Waltz maar de rest kom ik zo even niet op.
En die rechts in het midden... is dat Kissinger? En wie zijn die andere gasten rechts bij Waltz?quote:Op zondag 11 december 2011 11:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dan even snel uit het hoofd een paar: die vrouw linksonderin is niet Rosa Luxemburg, maar Hannah Arendt. De man daaronder is de man van de Rechtvaardigheid, John Rawls.
Goede vraag.... moet ik zelf ook nog ff nazoeken want het is alweer een tijdje geleden dat ik de banner maaktequote:Op zondag 11 december 2011 13:13 schreef Thomas B. het volgende:
Oh ja Adam Smith inderdaad. Die mag nog wel.
[..]
En die rechts in het midden... is dat Kissinger? En wie zijn die andere gasten rechts bij Waltz?
Ja! Goed stuk. Zitten wel wat argumenten in die ik kan aandragen. Mijn docent is een diehard realist die geilt op alles wat met security vraagstukken te maken heeft, dus dit is precies wat ze wil horen denk ik. Thanks...quote:Op woensdag 14 december 2011 17:21 schreef Yakamoz het volgende:
Mm, dat is inderdaad wel een erg ruim gedefinieerde vraag. Misschien heb je hier wat aan: http://www.cfr.org/diplomacy/read-wikileaks/p23500
Ik denk dat je je moet verplaatsen naar de periode van een a 1,5 jaar terug toen de Cables net uit waren en Wikileaks voor het grote publiek nieuw was. Toen was Wikileaks ook nog een echte underground actiegroep die voortkwam uit de groep van ideële hackers met als doel dat alle info vrij is. Toen dacht men ook echt dat WL de wereld ging veranderen, zo blijkt o.a. uit een paar youtube docu's.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:18 schreef Thomas B. het volgende:
In ieder geval, de docent gaat er vanuit dat Wikileaks een impact heeft op de wereldpolitiek, maar ik ben daar zelf niet helemaal van overtuigd. Enkele cables hebben misschien voor wat rode koontjes gezorgd in sommige regeringshuizen, maar mijns inziens heeft het niet tot structurele veranderingen geleid. Mijn vraag aan jullie: vinden jullie dat Wikileaks de wereldpolitiek heeft veranderd? Zo ja, hoe?
Wat een baas is dat. Jammer dat we hem niet voor IP2 hadden.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:18 schreef Yakamoz het volgende:
Toevallig Rob de Wijk? Die is ook al zo'n diehard realist.
Weet nog wel dat we bij een van zn colleges zo hard in een deuk hebben gelegen om wat ie zij. Zat er weer zo'n gast met een wanna-be interessant verhaal en totaal niet boeiende vraag. Geeft ie gewoon als antwoord: 'Nee'. Beetje als die actie van Rutte na dat gelul van Cohen. Prachtig toch.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:43 schreef Yakamoz het volgende:
Ik vond hem soms wat eenzijdig de zaken belichten, te veel vanuit een realistisch perspectief. Vooral als je bedenkt dat in de colleges nog groentjes zitten die vrij ontvankelijk zijn voor elke bewering die wordt gedaan. Maar zeker, zijn colleges waren absoluut niet saai. Bij Van Willigen mis ik dat wel, die extra verdieping en levendige colleges.
Waarom zou je dat willen dan? Voor cum laude ofso?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:30 schreef Yakamoz het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met herkansingsregelingen op de universiteit in Leiden? Ik heb begrepen dat - indien je een voldoende hebt - je de toets niet nogmaals mag maken.
Over het algemeen is dat aan de uni in Leiden idd niet mogelijk. Ik heb iig nog nergens gehoord dat iemand dat gedaan heeft en zelf heb ik dat ook nog nooit gedaan...quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:30 schreef Yakamoz het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met herkansingsregelingen op de universiteit in Leiden? Ik heb begrepen dat - indien je een voldoende hebt - je de toets niet nogmaals mag maken.
ook altijd humor: die ene gozer met die altijd naast die slechtziende (held!) zit, met z'n anti-Amerika vragen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:41 schreef hoogvlieger het volgende:
Dr zitter door ook wel een paar bij... Zoals met dat college IR dat zo'n pax over valuta op boorplatformen begon. WFT?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |