Je kan het toch wel redelijk houden?quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:41 schreef Scorpie het volgende:
Wat ik vind moet ik in een nette mening verpakken? Sorry, dat lukt niet.
Nee. Dat soort ouders mishandelen hun kinderen, en wat mij betreft mogen ze allemaal een gruwelijke dood sterven door in aanraking te komen met iets heel groots, zwaars en hards, waarna de kinderen weggehaald worden en bij ouders die wel hersens hebben worden geplaatst. Dan zijn de kinderen iig gelukkig.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:44 schreef heartz het volgende:
[..]
Je kan het toch wel redelijk houden?
De kinderen van de ouders verwijderen bedoel je?quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:52 schreef thesystem het volgende:
Waarom behandelen en niet gewoon wegstoppen?
Gewoon een paar jaar celstraf, TBS en ontneming van de ouderlijke bevoegdheid op zetten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:52 schreef heartz het volgende:
Dus het zou gewoon verboden moeten worden?
Als zoiets verboden is, kunnen die ouders er ook niet ten prooi aan vallen?
Nee, de ouders niet behandelen maar gewoon ergens opsluiten en de sleutel weggooien denk ik...quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:52 schreef heartz het volgende:
[..]
De kinderen bij de ouders verwijderen bedoel je?
Uiteindelijk is het ook de maatschappij die het toelaat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:53 schreef Elemo het volgende:
Komt een beetje op me over als een hondenshow. Iets waar de baasjes (in dit geval de moeders) heel fanatiek in zijn maar waar de eigenlijke deelnemers geen plezier aan beleven.
Laat die kinderen toch lekker kind zijn, later hebben ze genoeg tijd om zich als volwassenen te kleden en te gedragen.
Het is de perfecte voorbereiding op de vrije markt, waar iedereen met selectieve blik naar zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:55 schreef heartz het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het ook de maatschappij het toelaat?
Precies!quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:53 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nee, de ouders niet behandelen maar gewoon ergens opsluiten en de sleutel weggooien denk ik...
Het doet er niet toe dat die kids beschadigd worden?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is de perfecte voorbereiding op de vrije markt, waar iedereen met selectieve blik naar zijn
medemens kijkt. Een goede presentatie is een must.
Ik herinner me een presentatie bij een werkgever, waarin werd verteld dat mensen binnen enkele seconden tot een definitief oordeel komen. Looks is alles in de verkoop bussiness. Op een markt zijn we allemaal verkopers en in de eerste plaats zul je jezelf moeten zien te verkopen. Omdat de markt heilig is, lijkt me dat deze ouders in lijn met de tijdgeest juist handelen.
Als je er ongelukkig van wordt, ben je een inferieur. Blijheid is de eerste voorwaarde van een goede presentatie.
Het komt ook naar Europa.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:15 schreef thesystem het volgende:
[..]
Precies!
De kinderen overplaatsen naar een normaal gezin en die ouders lekker laten wegrotten.
Nee, het was een cynisch commentaar op de vrije markt ideologie. Het gevoel dat de markt een heerlijke uitdaging is voor iedereen, omdat je daar kunt aantonen dat je beter bent dan anderen. Je terechte plaats innemen in de meritocratie is een opwindende aangelegenheid.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:17 schreef heartz het volgende:
[..]
Je vind het juist dat die ouders hun kinderen hieraan mee laten doen, als ik het goed begrijp?
Okay, ik twijfelde alquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee, het was een cynisch commentaar op de vrije markt ideologie. Het gevoel dat de markt een heerlijke uitdaging is voor iedereen, omdat je daar kunt aantonen dat je beter bent dan anderen. Je terechte plaats innemen in de meriocratie is een opwindende aangelegenheid.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:00 schreef LXIV het volgende:
Dit soort uitspattingen zijn ook de reden waarom ik zo walg van die Amerikaanse 'cultuur', waar onechtheid tot de norm verheven is. Vol met goedkoop Chinees plastic, fastfood, mensen die te dik zijn om 500 meter te lopen en een ongelofelijke mate van hypocrisie ten opzichte van alles wat ze niet begrijpen.
Zelfs in een editie van het blad van Vogue Paris, is er een kind als kleine volwassene gedressed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:00 schreef Molurus het volgende:
Ik vond Connie Talbot bij Britain's Got Talent al op het randje eerlijk gezegd, maar de bovengelinkte filmpjes... walgelijk. Kan niet anders zeggen.
Dit, maar dan voor pedo's.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:27 schreef bioloogje het volgende:
Ooit ook een aflevering van Todlers en Tiara's voorbij zien komen... Behalve dat ik er moordneigingen van krijg, viel het me ook op dat er een mannelijk jurylid was. Die man straalde ook echt pure pedofilie uit. Als ik op pedofielen wil jagen, dan zou ik echt eerst daar gaan kijken. Wat een ranzige bedoeling was dat zeg.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:27 schreef bioloogje het volgende:
Ooit ook een aflevering van Todlers en Tiara's voorbij zien komen... Behalve dat ik er moordneigingen van krijg, viel het me ook op dat er een mannelijk jurylid was. Die man straalde ook echt pure pedofilie uit. Als ik op pedofielen wil jagen, dan zou ik echt eerst daar gaan kijken. Wat een ranzige bedoeling was dat zeg.
Komt het in NL ook op tv eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:46 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind toddlers en tiaras een vermakelijk programma. De rest van m'n mening is niet op een nette manier te omschrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |