quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:00 schreef LXIV het volgende:
Dit soort uitspattingen zijn ook de reden waarom ik zo walg van die Amerikaanse 'cultuur', waar onechtheid tot de norm verheven is. Vol met goedkoop Chinees plastic, fastfood, mensen die te dik zijn om 500 meter te lopen en een ongelofelijke mate van hypocrisie ten opzichte van alles wat ze niet begrijpen.
Zelfs in een editie van het blad van Vogue Paris, is er een kind als kleine volwassene gedressed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:00 schreef Molurus het volgende:
Ik vond Connie Talbot bij Britain's Got Talent al op het randje eerlijk gezegd, maar de bovengelinkte filmpjes... walgelijk. Kan niet anders zeggen.
Dit, maar dan voor pedo's.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:27 schreef bioloogje het volgende:
Ooit ook een aflevering van Todlers en Tiara's voorbij zien komen... Behalve dat ik er moordneigingen van krijg, viel het me ook op dat er een mannelijk jurylid was. Die man straalde ook echt pure pedofilie uit. Als ik op pedofielen wil jagen, dan zou ik echt eerst daar gaan kijken. Wat een ranzige bedoeling was dat zeg.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:27 schreef bioloogje het volgende:
Ooit ook een aflevering van Todlers en Tiara's voorbij zien komen... Behalve dat ik er moordneigingen van krijg, viel het me ook op dat er een mannelijk jurylid was. Die man straalde ook echt pure pedofilie uit. Als ik op pedofielen wil jagen, dan zou ik echt eerst daar gaan kijken. Wat een ranzige bedoeling was dat zeg.
Komt het in NL ook op tv eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:46 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind toddlers en tiaras een vermakelijk programma. De rest van m'n mening is niet op een nette manier te omschrijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |