quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:03 schreef Cactus1 het volgende:
Ze is nog hosselbaar en erg lekker. Gewoon gratis tip
Helemaal niet, ik kan niet elke week een retourtje Randstad-Limland betalen.quote:
oh en ik was er vergeten bij te melden dat ze ook nog humor heeft, slim is en cup D heeft.quote:
Die zijn ruimschoots aanwezig dus op haar ranke lijfjequote:
Bedankt ik heb al een tijdje niet gefapt, ik heb geen libido meer nu.quote:
Dit is een gevalletje pics or GTFOquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
oh en ik was er vergeten bij te melden dat ze ook nog humor heeft, slim is en cup D heeft.
[..]
Die zijn ruimschoots aanwezig dus op haar ranke lijfje
I've got pics.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit is een gevalletje pics or GTFO
quote:
quote:
Kijk, dat komt meer in de buurt van normaal.quote:
Ik kijken en dan staat er niks.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:03 schreef Cactus1 het volgende:
Ze is nog hosselbaar en erg lekker. Gewoon gratis tip
Dit is een user, die neukt met stefanhaan.quote:
Die dikke?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is een user, die neukt met stefanhaan.
Niet eens.quote:
Ik zeg toch dat je haar niet kent, gewoon feliciteren dus.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je haar niet kent, gewoon feliciteren dus.
Waarmee ze heeft toch niets bereikt? Je doet niets en wordt automatisch een jaar ouder daar hoef je toch niet voor te feliciteren?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je haar niet kent, gewoon feliciteren dus.
Weer een jaartje dichter bij de doodquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarmee ze heeft toch niets bereikt? Je doet niets en wordt automatisch een jaar ouder daar hoef je toch niet voor te feliciteren?
En ik feliciteer geen onbekendenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarmee ze heeft toch niets bereikt? Je doet niets en wordt automatisch een jaar ouder daar hoef je toch niet voor te feliciteren?
Het kan me toch niets verrotten waarom _moet_ ik haar perse feliciteren, flikker gewoon op.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:50 schreef hexta het volgende:
[..]
Weer een jaartje dichter bij de dood
Jongen, doe nou niet zo moeilijk, feliciteer die dame gewoon met het feit dat ze 21 jaar geleden haar 1e woning heeft verlaten.
Dat is niet iets om te vieren hoor, daarmee moet je iemand meer condoleren. Waar is het condoleanceregister?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:50 schreef hexta het volgende:
[..]
Weer een jaartje dichter bij de dood
Jongen, doe nou niet zo moeilijk, feliciteer die dame gewoon met het feit dat ze 21 jaar geleden haar 1e woning heeft verlaten.
Ze post wel eens heel af en toe in R49.quote:
Dus?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze post wel eens heel af en toe in R49.
idd , rot op met je stomme verjaardagquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het kan me toch niets verrotten waarom _moet_ ik haar perse feliciteren, flikker gewoon op.
Okee, verwacht geen felicitatie met je verjaardag dan.quote:
Ik wil gecondoleerd worden op mijn verjaardag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, verwacht geen felicitatie met je verjaardag dan.
Daar gaan we wel vanuit na al de felicitaties. Ik ben alleen bang dat Patje en Naatje onze kans op tieten hebben verpest.quote:
Alsof zij tieten zou gaan posten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:59 schreef hexta het volgende:
[..]
Daar gaan we wel vanuit na al de felicitaties. Ik ben alleen bang dat Patje en Naatje onze kans op tieten hebben verpest.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:49 schreef hexta het volgende:
[..]
Zeker niet zelfs!
Gefeli !!!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |