quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken?
quote:
knoflooksaus baiquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken?
Alweer?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb een kind gekregen. Dat is ook best goede anticonceptie hier
Ja... ook als hij gewoon doorslaaptquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb een kind gekregen. Dat is ook best goede anticonceptie hier
Ja, en ik dacht zo even zo'n plaatje te googlen en hier te posten, maar dat valt nog niet mee...quote:
uhh ik wist het wel..quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Weten jullie trouwens hoe het komt dat mannen die op hun rug liggen snurken?
Volgens mij omdat ze dan geen buikademhaling doen...quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Weten jullie trouwens hoe het komt dat mannen die op hun rug liggen snurken?
als manne op hun rug liggen zakt hun balzak voor hun aars waardoor ze vacuum zuigen...quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh ik wist het wel..
Mijnese snurkt ook als.ie op zijn zij ligt..
de mijne snurkt in alle standenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh ik wist het wel..
Mijnese snurkt ook als.ie op zijn zij ligt..
Zit jij snotdorei m'n grap ff te verpestenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh dat is beter dan de eerste google hit die ik aanklikte trui![]()
Waarom snurken mannen als ze op hun rug liggen?
Omdat hun ballen over hun sterretje vallen en ze dus vacuüm zuigen!
bron
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
als manne op hun rug liggen zakt hun balzak voor hun aars waardoor ze vacuum zuigen...
hahaquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zit jij snotdorei m'n grap ff te verpesten
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zit jij snotdorei m'n grap ff te verpesten
Jeetje Nicole, wat een horror...quote:Op zaterdag 10 december 2011 05:22 schreef MeNicole2 het volgende:
Hebben jullie dat gelezen van die schietpartij in Almelo. Wij waren erbijLeander had net 15 seconden ervoor zijn prikwerkje van de Pampus bij der ingeleverd. Ineens paniek en schreeuwen en mijn lief die meteen weet wat er gebeurd en Leander als een gek daar weg haalt. Bleh... En nu kan ik niet slapen, bedenk me steeds dat ie ook gewoon als een gek om zich heen had kunnen schieten en dan misschien Leander en mijn lief zou hebben geraakt. Ik stond met Matthias net iets verder weg gelukkig. Arm meisje...De paniek....
Eigenlijk de meest stupide opmerking is op de site van de overheid, want als het bijschrijven op het paspoort van de ouder(s) niet meer mogelijk cq geldig is, hoe zou het dan komen dat er zoveel aanvragen zijn?quote:Het jeugdtarief, voor jongeren tot en met 13 jaar, voor een Nederlandse identiteitskaart gaat in 2012 stijgen. Vanaf 1 januari 2012 gaat het tarief omhoog naar ¤ 30,00. Het jeugdtarief wordt verhoogd omdat veel meer jongeren de jeugd-NIK aanvragen dan bij de invoering was voorzien.
Bijschrijven in een bestaand paspoort is ¤ 21,52... zelfs maal 2 is dat minder duur dan een paspoort van ¤ 52,12.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:26 schreef Cooki het volgende:
wij hebben voor oudste een paspoort aangeschaft omdat bijschrijven in twee paspoorten net zo duur was, jongste moet nog, die heeft nog nix...
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:26 schreef Cooki het volgende:
wij hebben voor oudste een paspoort aangeschaft omdat bijschrijven in twee paspoorten net zo duur was, jongste moet nog, die heeft nog nix...
oudste is van 2001quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:41 schreef Leandra het volgende:
Bijschrijven in een bestaand paspoort is ¤ 21,52... zelfs maal 2 is dat minder duur dan een paspoort van ¤ 52,12.
Laat ik nou in 2003 voor mijn oudste (die toen 12 werd) ook een paspoort aangeschaft hebben, en dat was gewoon de volle prijs, en geen korting zoals bij de ID-kaart wel geldt.quote:
wat bedoel je Leandra?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:58 schreef Leandra het volgende:
Laat ik nou in 2003 voor mijn oudste (die toen 12 werd) ook een paspoort aangeschaft hebben, en dat was gewoon de volle prijs, en geen korting zoals bij de ID-kaart wel geldt.
Bij het aanvragen van een identiteitskaart moeten ze inderdaad 12 zijn om dat zelfstandig te mogen aanvragen. Bij het aanvragen van een paspoort moeten ze 18 zijn. Voor die tijd moeten beide ouders mee naar de aanvraag. Dat klinkt toch wel een beetje geruststellend he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, wel netjes dan van mijn gemeente dat ze me daar even op wijzen. Want zoals ik het lees is het een gewone identiteitskaart die 5 jaar geldig is? en als mijn oudste 14 is moet ie zich verplicht kunnen legitimeren. En da's over 1.5 jaar.
ik kwam tot de bizarre conclusie dat hij gewoon zélf!! zonder onze toestemming, een kaart kan aanvragen. Hoe cool is dat?!mijn kind mag gewoon zelf al dingen regelen bij de gemeente.
Ik voel me gelijk 20 jaar ouder.
Dat je of iets anders bedoelt dan een paspoort voor je oudste, of gewoon geen gelijk hebt, een paspoort (ook niet voor een kind onder de 16) is nooit goedkoper geweest dan op twee paspoorten bijschrijven.quote:
Dat laatste is ondanks alles iig een hele geruststelling Nicole, dat hij wellicht alleen de paniek heeft meegekregen en niets van het gebeurde.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:08 schreef MeNicole2 het volgende:
Die man stond niet bij ons in de rij. Hij kwam gewoon aanlopen, helemaal in het zwart en schoot gewoon meteen. Keer of 6. Misschien ook wel minder maar het blijft gewoon in je hoofd klinken. Veel mensen hadden niet eens door was het was, klonk als vuurwerk. Daarna rende hij langs me heen via een andere uitgang naar buiten. Toen had iedereen pas door wat er gebeurd was. R had het gelukkig wel meteen door (hij heeft zelf altijd een vuurwapen gehad), en greep meteen in paniek Leander om te maken dat ie weg kwam!! Leander heeft er niks van meegekregen..
Thomas heeft een paspoort en ik heb gewoon geen gelijk (rekenkundig gezien, maar toch)quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:11 schreef Leandra het volgende:
Dat je of iets anders bedoelt dan een paspoort voor je oudste, of gewoon geen gelijk hebt, een paspoort (ook niet voor een kind onder de 16) is nooit goedkoper geweest dan op twee paspoorten bijschrijven.
Het verschil kan klein zijn, maar het is nooit goedkoper geweest.
De ID-kaart voor onder de 13, die is idd stukken goedkoper, dat staat niet eens in verhouding, maar een paspoort is niet goedkoper dan twee bijschrijvingen en ook niet goedkoper geweest.
SPOILER: lezen voor eigen risico ivm mogelijke ergernisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:20 schreef Cooki het volgende:
[..]
Thomas heeft een paspoort en ik heb gewoon geen gelijk (rekenkundig gezien, maar toch)In 2007 was bijschrijven 19 euro nogwat per paspoort, dus in 2001 was 2 keer bijschrijven geen 45... dat is het nu nog niet eens.SPOILER: lezen voor eigen risico ivm mogelijke ergernisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enfin, het zal allemaal wel, maar kom niet met "feiten" als ze niet kloppen.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:23 schreef Ssserpente het volgende:
Ik wilde net zeggen, ik ruik een edit.
ja, t zal allemaal wel iddquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:23 schreef Leandra het volgende:
Enfin, het zal allemaal wel, maar kom niet met "feiten" als ze niet kloppen.
das n heule goeie Sonnetjequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
In 2001 waren er nog niet eens euro's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |