Hij heeft een hook up. Misschien dat ik met mooiboy iets kan regelen mits die nog pm't.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:55 schreef Atta-boy het volgende:
![]()
Ga je niet meer voor don diablo een paartje ophalen?
Voor de campers, hoe laat zijn jullie er?
Je ken toch passenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef Atta-boy het volgende:
Ah ok.
Iemand btw een idee hoe ze vallen? Hoorde dat ze klein vallen maar heb zelf verder geen ervaring met asics.
Uurtje of 7/8 ben ik er.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:55 schreef Atta-boy het volgende:
![]()
Ga je niet meer voor don diablo een paartje ophalen?
Voor de campers, hoe laat zijn jullie er?
Hal is winning laatste tijdquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:49 schreef HAL9000S het volgende:
Yup. Vandaag binnen gekomen.
[ link | afbeelding ]
Adidas Consortium AZX Project – ZX 9000 – VA sample by Cali030, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Nike Tier Zero Fragment Meriwether Hiroshi Fujiwara by Cali030, on Flickr
Met die torsions ga ik niet door de sneeuw baggeren, ben je gekquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:01 schreef Modus het volgende:
Heel snel die Adidasjes aandoen dan maar..
Ohja:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:01 schreef Modus het volgende:
Ohja:
[ afbeelding ]
Caliroots/six feet down heeft die vast nog wel liggen....quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef Bajskorv het volgende:
Vrijdag lekker shoppen in Stockholm. Kijken of ik wat duckboots kan scoren, heb iets nodig voor de koude dagen. Caliroots!
Staan toch op ebay? Of niet meer in jouw maat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:35 schreef Modus het volgende:
Ik kwam er te laat achter dat ik dit model wel tof vond en ze kunnen ook wel soort van doorgaan voor winterboots:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Vrijwel nergens meer te vinden helaas. AF III High HT dus.
Fapfap.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:01 schreef Modus het volgende:
Ohja:
[ afbeelding ]
Veel leuke dingen ook in de sale.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Caliroots heeft nu ook sale btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |