Ja. Ik ben er een paar keer geweest. Het is opzich prima eten, maar dan wel echt huiskamerstijl. Niet hoogwaardig, wel eetbaar en een tikje te weinig (maar ik eet dan ook veel).quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:35 schreef voodoolady het volgende:
Ik ga donderdag bij Enig Alternatief eten. Heeft iemand daar ervaring mee?
Klinkt goed, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja. Ik ben er een paar keer geweest. Het is opzich prima eten, maar dan wel echt huiskamerstijl. Niet hoogwaardig, wel eetbaar en een tikje te weinig (maar ik eet dan ook veel).
Je eet sowieso wat de pot schaft en donderdag is dat:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch die van 08 kunnen halen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:04 schreef Façade het volgende:
Ik heb de trein van 18:23. Na die van jou dus. :<
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:06 schreef Vork het volgende:
[..]
Je eet sowieso wat de pot schaft en donderdag is dat:bedankt had het net gezien, daar kan niet veel mis mee gaan geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grutjes, hier een armadillo lizard.quote:
[IMG]c:/mijn documenten/dieren/zoogdieren/vis.jpg[/IMG]quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:19 schreef Façade het volgende:
[..]
Grutjes, hier een armadillo lizard.
[ afbeelding ]
Internet is moeilijk, ja?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
[ [url=c:/mijn documenten/dieren/zoogdieren/vis.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
[ [url=c:/mijn documenten/dieren/zoogdieren/vis.jpg]afbeelding[/url] ]
Jaja, ik pas erin!quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:20 schreef voodoolady het volgende:
Oh we komen er aan dan mag je ook mee in onze volle trein.
Altijd leuk om modjes te zien voor hun blauwperiode.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ken je klassiekers.
huisdier leuk of saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |