ik zit op mobiel, dus even zo:quote:Op woensdag 14 december 2011 10:31 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
is het niet van elite? ik weet niet precies welke je bedoelt kun je plaatje posten?
CoD: MWquote:Op woensdag 14 december 2011 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke versies van COD je eerder hebt gedaan.
aaaah ik snap t al uhm ja god weet eigenlijk niet waar dat van is... zal t zo eens opzoekenquote:Op woensdag 14 december 2011 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik zit op mobiel, dus even zo:
[ afbeelding ]
Je hebt dus dit soort dingen, en dan rechtsonder staan bij iedereen een paar bolletjes, sommige hebben zo'n title plaatje erop, anderen niet. Dat is dus elite?
Ja want is wel echt een grapquote:Op woensdag 14 december 2011 10:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
je hebt geluk dat het nog 2011 is, anders zou die bellen om zijn grap terug te vragen
ja. Je hebt links een title, rechts ervan zo'n emblem, daar rechtsonder die icoontjesquote:Op woensdag 14 december 2011 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bedoelde toch die 4 kleine icoontjes?
4 bolletjes staan voor zover ik weet voor MW1, MW2, BO en die andere weet ik niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja. Je hebt links een title, rechts ervan zo'n emblem, daar rechtsonder die icoontjes
world at war van treyarchquote:Op woensdag 14 december 2011 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
4 bolletjes staan voor zover ik weet voor MW1, MW2, BO en die andere weet ik niet.
Gaat om de prestiges of rang die je hebt gehaald.
Ik mis 1 bolletje.
Ja, die kom ik heel vaak tegen. Zelfde als rdam. of AJAX.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:10 schreef Godtje het volgende:
Ik heb al vaker met mensen met AFCA tag gezeten.
haha dat bedoel ik niet ook zun naam komt me bekend voor, ik kan het verkeerd hebben. en ja ik zie heel vaak mensen ineens AFCA in hun tag zetten als ze mijn mooie FEY tag zienquote:Op woensdag 14 december 2011 11:10 schreef Godtje het volgende:
Ik heb al vaker met mensen met AFCA tag gezeten.
Nee heb geen ps3quote:Op woensdag 14 december 2011 11:09 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
heb jij ps3 en mw3? want volgens mij heb ik gister of eergister met jou gespeeld xd
Als ik FEY zou zien staan zou ik niet eens aan Feyenoord denken eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:11 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
haha dat bedoel ik niet ook zun naam komt me bekend voor, ik kan het verkeerd hebben. en ja ik zie heel vaak mensen ineens AFCA in hun tag zetten als ze mijn mooie FEY tag zien
aan wat dan wel ??quote:Op woensdag 14 december 2011 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik FEY zou zien staan zou ik niet eens aan Feyenoord denken eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 14 december 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iemand met de letters FEY in zijn tag.
neequote:Op woensdag 14 december 2011 11:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja, dus? Als jij qxh ziet staan denk jij ook meteen waar die afkorting voor zou zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |