ja dat gerucht ging rond. En zou zomaar kunnen kloppen aangezien er maar 2 doden zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:09 schreef BzP het volgende:
[..]
Concussion? geen frag?
WTF
En boeie of het met mw3 te maken heeft
Heyquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:30 schreef Elco.. het volgende:
Hey even dit topic joinen. Speel nu ook MW3 level 36
Heb het in het begin gekocht, maar de afgelopen 4 weken niet meer gespeeld dus loop wat achter
Steam-naam: [GoT] n0eliteNL##
Aub ook aan de OP toevoegen
Jip, de hipfire spread is reducedquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat is er nu precies veranderd aan het wapen Type 95 na de update van vandaag?
Ik las dit ergens: "Het Type 95-aanvalsgeweer is bijvoorbeeld minder krachtig wanneer deze wordt afgevuurd zonder in te zoomen"
Is dit het enige?
Hij maait het andere team nog steeds ontiegelijk snel neer.quote:
Is het offline? of denk je dat het offline gaat door een update.quote:
twitter:fourzerotwo twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 18:08:15Finalizing the last set of #MW3 updates before the Holiday break. We plan to get out a Lag Compensation update & introduce Hardcore Ricochet reageer retweet
U mad?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:51 schreef Pino0 het volgende:
NIET NORMAAL
ELKE KANKER LOBBY DIE IK BINNEN WANDEL OM TE BEESTEN MET MIJN PM9 WORD IK GENAKT DOOR CAMPERS MET CLAYMORES EN BETTY BOOPS
FUCK OFF GELUKKIG KRIJG IK MORGEN FIFA BINNEN WANT IK TREK DIT NIET
GA IK UIT GROUND WAR OMDAT WE WORDEN OVERLOPEN , OP FREE FOR ALL IS HET NIET BETER HOOR
WAT EEN DRAMA
MW3 GAAT STOFHAPPEN GODVERDOMME
Ik werd er dus ook gestoord van, toen weer ff gewisseld naar Black Ops dat ging echt perfect.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:51 schreef Pino0 het volgende:
NIET NORMAAL
ELKE KANKER LOBBY DIE IK BINNEN WANDEL OM TE BEESTEN MET MIJN PM9 WORD IK GENAKT DOOR CAMPERS MET CLAYMORES EN BETTY BOOPS
GA IK UIT GROUND WAR OMDAT WE WORDEN OVERLOPEN , OP FREE FOR ALL IS HET NIET BETER HOOR
WAT EEN DRAMA
twitter:fourzerotwo twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 21:29:25Great news #MW3 PS3 players! We have an update that improves voice quality on PS3. Bad news is, it won't make it through cert until Jan. reageer retweet
En als je FIFA hebt:quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:51 schreef Pino0 het volgende:
NIET NORMAAL
WAT EEN DRAMA
De type-95 ownt nog steeds keihard!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:30 schreef OverRated het volgende:
Heb het gevoel dat de Type 95 minder precies schiet na de update. De kogels gaan wat meer uit elkaar zeg maar. FMG9's daarentegen ownen nog steeds keihard
Misschien last van die lag compensatie. Heb je vaak dat jij iets anders ziet dan dat er gebeurd in de killcam?quote:Op woensdag 14 december 2011 00:43 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat een teringspel, speel de laatste 2 dagen met een ratio van 0.5. Maakt niet uit welk wapen, level of gamemode. Zwaar gefrustreerd nu. Begrijp er ook geen zak van...
Ik leg het maar eens een paar dagen weg, misschien helpt dat.
je moet wel in het winnende team zittenquote:Op woensdag 14 december 2011 09:52 schreef killfrenzy het volgende:
Ligt het aan mij of ben ik gek. Ik zie een aantal keren dat ik de killcam zou moeten krijgen, maar steeds is het ander speler terwijl ik toch echt de laatste kill maakte.
Ja, zelfs dan merk ik vaak dat ik de killcam niet krijgquote:Op woensdag 14 december 2011 09:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
je moet wel in het winnende team zitten
in welke mode?quote:Op woensdag 14 december 2011 09:56 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ja, zelfs dan merk ik vaak dat ik de killcam niet krijg
dat heb ik nog nooit gehadquote:Op woensdag 14 december 2011 09:56 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ja, zelfs dan merk ik vaak dat ik de killcam niet krijg
Ik zou zeggen vraag het google. weet wel zeker dat het ergens te vinden is.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:15 schreef DuTank het volgende:
Even een paar vraagjes:
Is er ergens een overzicht voor alle emblems/titles en hoe je eraan komt?
Hoe krijg je van die titles op dat rijtje van die 4 bolletjes? Ik ben bijna prestige 3, maar zie ik mannetjes van prestige 0 ermee rondlopen..
je hebt geluk dat het nog 2011 is, anders zou die bellen om zijn grap terug te vragenquote:Op woensdag 14 december 2011 10:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vraag het google. weet wel zeker dat het ergens te vinden is.
is het niet van elite? ik weet niet precies welke je bedoelt kun je plaatje posten?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:15 schreef DuTank het volgende:
Even een paar vraagjes:
Hoe krijg je van die titles op dat rijtje van die 4 bolletjes? Ik ben bijna prestige 3, maar zie ik mannetjes van prestige 0 ermee rondlopen..
Welke versies van COD je eerder hebt gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:15 schreef DuTank het volgende:
Even een paar vraagjes:
ik zit op mobiel, dus even zo:quote:Op woensdag 14 december 2011 10:31 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
is het niet van elite? ik weet niet precies welke je bedoelt kun je plaatje posten?
CoD: MWquote:Op woensdag 14 december 2011 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke versies van COD je eerder hebt gedaan.
aaaah ik snap t al uhm ja god weet eigenlijk niet waar dat van is... zal t zo eens opzoekenquote:Op woensdag 14 december 2011 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik zit op mobiel, dus even zo:
[ afbeelding ]
Je hebt dus dit soort dingen, en dan rechtsonder staan bij iedereen een paar bolletjes, sommige hebben zo'n title plaatje erop, anderen niet. Dat is dus elite?
Ja want is wel echt een grapquote:Op woensdag 14 december 2011 10:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
je hebt geluk dat het nog 2011 is, anders zou die bellen om zijn grap terug te vragen
ja. Je hebt links een title, rechts ervan zo'n emblem, daar rechtsonder die icoontjesquote:Op woensdag 14 december 2011 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bedoelde toch die 4 kleine icoontjes?
4 bolletjes staan voor zover ik weet voor MW1, MW2, BO en die andere weet ik niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja. Je hebt links een title, rechts ervan zo'n emblem, daar rechtsonder die icoontjes
world at war van treyarchquote:Op woensdag 14 december 2011 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
4 bolletjes staan voor zover ik weet voor MW1, MW2, BO en die andere weet ik niet.
Gaat om de prestiges of rang die je hebt gehaald.
Ik mis 1 bolletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |