Ja, echt een heerlijk wapen. Alleen ik gebruik hem met Kick en Extended magsquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:37 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Zojuist pp90 met extended mags en rapid fire eindelijk gechecked. Wat speelt dat heerlijk zeg.
Wat een koning blijft die gast ook!quote:
Ja, herkenbaar. Meestal raak ik na een paar kills door dezelfde persoon licht geirriteerd. Als het dan slecht blijft gaan en ik constant door dezelfde (of door meerdere) gekilled wordt of telkens op hetzelfde punt geraped wordt dan kan ik flink pissig worden. Heel soms gaat het zo ver dat er een controller door de lucht vliegt of dat er een paar klappen op het toetsenbord van mijn PC landen, maar mijn eigen hand ermee breken dat dan weer nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag: Worden mensen hier ook zo boos soms op het spel?
Ik kan soms mijn zelfbeheersing echt niet behouden en word fucking boos, terwijl ik in mijn achterhoofd weet dat het gewoon mijn eigen schuld is. Maar toch helpt het iets om die gozer een hacker te noemen (in mezelf dan, niet naar hem toe). Ik heb zelfs een aantal weken geleden mijn hand gebroken van boosheid (niet door een spel, maar wel computer gerelateerd).
Ik wil hier vanaf. Ik wil gewoon door kunnen spelen als iemand me doodschiet, ipv fucking boos en gefrustreerd te worden en dan nog vaker doodgaan. Lag compensation kan je echt naaien en dat is gewoon irritant, maar dat moet geen reden zijn om shit kapot te maken. (Ik heb echt talloze toetsenborden en controllers kapot gemaakt de laatste jaren.)
Weet iemand een tip om hiermee te dealen?
Ik heb wel aardig de waarde van m'n controllers in m'n hoofd dus ik kan me sowieso wel inhouden als ik eraan denk dat ik zo'n ding van 50-60 euro weg wil smijten.quote:Op zondag 11 december 2011 00:30 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Meestal raak ik na een paar kills door dezelfde persoon licht geirriteerd. Als het dan slecht blijft gaan en ik constant door dezelfde (of door meerdere) gekilled wordt of telkens op hetzelfde punt geraped wordt dan kan ik flink pissig worden. Heel soms gaat het zo ver dat er een controller door de lucht vliegt of dat er een paar klappen op het toetsenbord van mijn PC landen, maar mijn eigen hand ermee breken dat dan weer niet![]()
Als ik echt heel kwaad ben dan wordt het ook een kettingreactie: ik word dan roekelozer en ga daardoor nóg vaker dood terwijl ik nóg minder kills maak, de oplossing is gewoon quitten en een ander potje induiken
Mijn vriendin heeft precies hetzelfde, echt waardeloos. Als ik bij haar speel zit ik met scores als 5-30 te spelen omdat vijanden gewoon 3 seconden voorsprong op me hebbenquote:Op zondag 11 december 2011 01:32 schreef waaromniet1988 het volgende:
Rare situatie bij mij. Ik heb al enkele dagen last van slechte connectie. Meer dan de helft van de tijd bij elke potje heb ik alleen rode puntje als connectie.
Het is enorm frustrerend. Het ene moment heb ik gewoon alle groene strepen en het andere moment alleen nog een rode puntje met een enorme lag als gevolg daarvan.
Internet op laptop en pc doet het prima. Ik heb gister ook 1 keer meegemaakt dat ik een melding kreeg van disc read error. Ik heb toen die cd schoongemaakt en toen kreeg ik die melding niet meer.
Afwisseling van hele slechte connectie naar goede connectie heb ik wel nog steeds en dat al een paar dagen.
Weet iemand wat meer hierover??
Toegevoegdquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:37 schreef tliciouz het volgende:
Mag ik ook in de OP? Tliciouz90 op de xbox
Dit speelt best lekker trouwens.quote:
Rapid fire zonder extended mags is echt niet te doen. Tenzij je misschien met Scavenger Pro speelt, maar dan blijf je alsnog reloaden.quote:Op zondag 11 december 2011 16:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dit speelt best lekker trouwens.
Gewoon second weapon pakken als ie bijna leeg is en daarna ander wappen pakken.quote:Op zondag 11 december 2011 16:33 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Rapid fire zonder extended mags is echt niet te doen. Tenzij je misschien met Scavenger Pro speelt, maar dan blijf je alsnog reloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |