Dan verliezen ze 90% van de users.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:23 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Kunnen ze die kinderen van 12 in de toekomst niet verbannen? Misschien in de toekomst online pass koppelen aan een id controle of iets?
Op het doosje staat duidelijk 18 jaar en ouder
Waar zijn die ouders vraag je je dan af....
Morfinequote:Op zaterdag 10 december 2011 16:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag: Worden mensen hier ook zo boos soms op het spel?
Ik kan soms mijn zelfbeheersing echt niet behouden en word fucking boos, terwijl ik in mijn achterhoofd weet dat het gewoon mijn eigen schuld is. Maar toch helpt het iets om die gozer een hacker te noemen (in mezelf dan, niet naar hem toe). Ik heb zelfs een aantal weken geleden mijn hand gebroken van boosheid (niet door een spel, maar wel computer gerelateerd).
Ik wil hier vanaf. Ik wil gewoon door kunnen spelen als iemand me doodschiet, ipv fucking boos en gefrustreerd te worden en dan nog vaker doodgaan. Lag compensation kan je echt naaien en dat is gewoon irritant, maar dat moet geen reden zijn om shit kapot te maken. (Ik heb echt talloze toetsenborden en controllers kapot gemaakt de laatste jaren.)
Weet iemand een tip om hiermee te dealen?
Had hij ook niet zo'n guest commentary op Sandyravage gedaan?quote:
Goeie.quote:
Amerika is volgens mij meer XBOX dan PS3... Bekendste PS3 commentator is Whiteboy7thst natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:29 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Had hij ook niet zo'n guest commentary op Sandyravage gedaan?
Wel een baas idd.
Valt me wel op dat echt al die bekende en goede spelers op xbox spelen. Je ziet nooit PS3. PC heel soms.
Sla op de bank naast je/ heb iets in de buurt waar je je lekker op af kan reagerenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag: Worden mensen hier ook zo boos soms op het spel?
Ik kan soms mijn zelfbeheersing echt niet behouden en word fucking boos, terwijl ik in mijn achterhoofd weet dat het gewoon mijn eigen schuld is. Maar toch helpt het iets om die gozer een hacker te noemen (in mezelf dan, niet naar hem toe). Ik heb zelfs een aantal weken geleden mijn hand gebroken van boosheid (niet door een spel, maar wel computer gerelateerd).
Ik wil hier vanaf. Ik wil gewoon door kunnen spelen als iemand me doodschiet, ipv fucking boos en gefrustreerd te worden en dan nog vaker doodgaan. Lag compensation kan je echt naaien en dat is gewoon irritant, maar dat moet geen reden zijn om shit kapot te maken. (Ik heb echt talloze toetsenborden en controllers kapot gemaakt de laatste jaren.)
Weet iemand een tip om hiermee te dealen?
Ik sloeg op een stoel en brak mijn hand, want die was niet zo zacht als ik dacht.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:56 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Sla op de bank naast je/ heb iets in de buurt waar je je lekker op af kan reagerenHeb ik ook en als ik weer eens onterecht dood ga rag ik gewoon lekker op die bank
Ga op een sport waar je je frustratie in kwijt kan. Ik zelf doe brazillian jiu jitsu en mma training en daardoor heb ik veel minder agressie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:56 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Sla op de bank naast je/ heb iets in de buurt waar je je lekker op af kan reagerenHeb ik ook en als ik weer eens onterecht dood ga rag ik gewoon lekker op die bank
Ga een spel spelen waar je zelf in de hand hebt of je doodgaat of niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:04 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik sloeg op een stoel en brak mijn hand, want die was niet zo zacht als ik dacht.
Ik zit nu achter een bureau omdat ik sinds deze MW met muis en toetsenbord speel met een eagle eye, dus ik kan helaas niet meer op m'n bed slaan.
Ik krijg steeds te horen dat ik tot 10 moet tellen, en dat helpt, maar dat kan ik niet midden in een potje doen, want dan ga ik weer dood.
Wat me wel ietsje geholpen heeft is gewoon live commentaries kijken en dan zien hoe relaxed die mensen zijn. Ze ragen helemaal niet, of niet zo heel erg, of alleen voor de grap. Dan realiseer ik me dat ik me helemaal niet zo boos hoef te maken. Ik speel ook vaak met een vriend, en kan ik met grof taalgebruik afreageren door aan hem te vertellen wat er niet klopt. Maar in m'n eentje word ik meteen weer agressief.
hahahahaha k heb een abbo op hem nu:D ik ga mezelf toch is wagen aan free for all, ik word zo pissed als ik in een team kom met een paar idioten, stond daarnet iemand 1-19.. komop zegquote:
FFA kan best leuk zijn. Maar de spawn in de kleinere maps (weet niet hoe het is in grotere, heb het weinig gespeeld) is zwaar verneukt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:29 schreef Pino0 het volgende:
[..]
hahahahaha k heb een abbo op hem nu:D ik ga mezelf toch is wagen aan free for all, ik word zo pissed als ik in een team kom met een paar idioten, stond daarnet iemand 1-19.. komop zeg
Spawns zijn kut in FFA al heb ik wel een 3 kd in de gamemodequote:Op zaterdag 10 december 2011 17:37 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
FFA kan best leuk zijn. Maar de spawn in de kleinere maps (weet niet hoe het is in grotere, heb het weinig gespeeld) is zwaar verneukt.
Neequote:
Feyenoord fan ^^quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:08 schreef tochweerhenk het volgende:
Of nee je was een Feyenoord fan toch.
Je killt iemand die een killstreak lopen heeft. Dus bijvoorbeeld 1 voor zijn predator missilequote:
Aha. Ik zit op PS3, wil iemand rondje ground war?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je killt iemand die een killstreak lopen heeft. Dus bijvoorbeeld 1 voor zijn predator missile
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |