Ik care ook niet om Ajax maar wel om Lyonquote:Op woensdag 14 december 2011 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boeit me geeneens dat Lyon door is want ik had sowieso verwacht dat Ajax eruit zou vliegen maar fans van andere clubs die in ene voor Lyon zijn zijn gewoon tyfus triest. Ga je lekker druk maken om je eigen club in plaats van om Ajax want ik geef toch ook geen fuck om wat Feyenoord doet in de beker of europa legeau als ze dat al spelen
Zolang je dat zelf maar geloofd je Feyenoord vriendjes zullen vast trots op je zijnquote:Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik care ook niet om Ajax maar wel om Lyon
Je quote de verkeerde stefke.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boeit me geeneens dat Lyon door is want ik had sowieso verwacht dat Ajax eruit zou vliegen maar fans van andere clubs die in ene voor Lyon zijn zijn gewoon tyfus triest. Ga je lekker druk maken om je eigen club in plaats van om Ajax want ik geef toch ook geen fuck om wat Feyenoord doet in de beker of europa legeau als ze dat al spelen
Helaas zijn mijn vrienden bijna allemaal voor Ajaxquote:Op woensdag 14 december 2011 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zolang je dat zelf maar geloofd je Feyenoord vriendjes zullen vast trots op je zijn
Map packsquote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oh waar wil je het dan nog over hebben in MW3? Iedereen kent de beste wapens, de mappen zijn kut, campers zijn irritant en de FMG9's zijn nog steeds overpowered. Je kan pas weer wat over dit spel zeggen als er een mappack komt en als dat ding ook nog zuigt flikker ik het spel weg.
Heb elite premium voor 25 euro geregeld dus dan is het me wel waard maar no way dat ik ze allemaal zou kopen als ik geen elite had. Lieten ze me maar gewoon de hele tijd Village en Interchange spelen daar heb ik meer plezier in dan Dome of Lockdownquote:Op woensdag 14 december 2011 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Map packsnog meer schurft mappen wat een feest. Ik ga ze niet halen
ik ga noobs rapen op de standaard mappen anders wordt het nog meer een camp fest.
Lockdown? Nog nooit op gespeeld denk ik lol. Village en Dome zijn wel relax, beetje met AC en reaper aan rommelenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb elite premium voor 25 euro geregeld dus dan is het me wel waard maar no way dat ik ze allemaal zou kopen als ik geen elite had. Lieten ze me maar gewoon de hele tijd Village en Interchange spelen daar heb ik meer plezier in dan Dome of Lockdown
Dat van campers/maps vind ik dus echt onzin. Klopt, in eerste instantie zijn de maps wat saai vergeleken met MW2, echter zijn ze perfect gebalanced en werkt campen echt veel minder goed op de maps die er nu zijn. Het mag wat saaier zijn maar dat vind ik het absoluut waard.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oh waar wil je het dan nog over hebben in MW3? Iedereen kent de beste wapens, de mappen zijn kut, campers zijn irritant en de FMG9's zijn nog steeds overpowered. Je kan pas weer wat over dit spel zeggen als er een mappack komt en als dat ding ook nog zuigt flikker ik het spel weg.
Ruil hem dan in voor bf3. Je houdt toch van objective shit? bf3 is datquote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Haal met kerst bf3 of arkham cityquote:Op woensdag 14 december 2011 23:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ruil hem dan in voor bf3. Je houdt toch van objective shit? bf3 is dat
Prima wapen, kan op langere afstanden geschikt zijn zoals de meeste Assault Rifles. Maar in close quarters is het net een SMG, zo lekker snel schiet hij.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:12 schreef OverRated het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de FAD? Het is niet echt een Assault Rifle, maar heeft meer van een P90 of zo. Vind het op zich wel een fijn wapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |