Je hebt zeker ook een slechte K/D ratio dat je dat zegtquote:Op woensdag 14 december 2011 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
wie de neuk geeft om accuracy?
supersoaken als een malle!
KD boeit mij niet meer ben van een 2.4 naar 1.87 gezakt door snipers en shotguns te gebruiken. Misschien over een maand of 3 eens een KD account maken en kijken wat ik dan haal.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:34 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook een slechte K/D ratio dat je dat zegt
Jaquote:
Hier ookquote:Op woensdag 14 december 2011 21:35 schreef Parafernalia het volgende:
Steam al hele avond down hier....bij jullie?
Ik denk niet dat veel Steam hebbenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:35 schreef Parafernalia het volgende:
Steam al hele avond down hier....bij jullie?
Al een week hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goh vandermar is in ene een Lyon fan
Ja want die is ook voor Lyon sinds een weekquote:Op woensdag 14 december 2011 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je vader zal trots op je zijn
Ajax B - Real B ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:31 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ga lekker huilen Ajax fans. Jullie moeten je schamen, verliezen van een B=elftal met 3-0
Boeit me geeneens dat Lyon door is want ik had sowieso verwacht dat Ajax eruit zou vliegen maar fans van andere clubs die in ene voor Lyon zijn zijn gewoon tyfus triest. Ga je lekker druk maken om je eigen club in plaats van om Ajax want ik geef toch ook geen fuck om wat Feyenoord doet in de beker of europa legeau als ze dat al spelenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:29 schreef SoldMayor het volgende:
Lyon. 10 jaar schorsing moeten ze krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |