SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTD SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit veranderd nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Voorstel voor meet:
15 Januari 2011 - Bowlen met MD en NBT
Waar: Utrecht centrum (Bison bowling zit daar)
Hoe laat: Ergens in de middag (14:00 verzamelen, 14:30 bowlen)
Kosten: 5 á 6 euro p.p. voor het huren van de baan (ga ik uit van 5 personen per baan, die kost 28,50 euro per uur)
En daarna: Nog wat drinken of iets anders ondernemen als iemand een goed idee heeft en misschien wel wokken of iets dergelijks.
Voorstel meet!
Kom allemaal naar het Amerikaanseland van dudesque. Alles wordt verzorgd alleen de reiskosten niet
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:24 schreef Crazy-M het volgende:
Gooit die dakgoot weer een plens water uit de goot voor mn poten.
2de keer vandaag
Ik wil je handje wel vasthouden, als vrienden uiteraard. Beter plan we zetten Moeraskat in het midden en houden beide een hand van haar vast!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
Ik voel me alleen hier in dit grote topic![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wil je handje wel vasthouden, als vrienden uiteraard.
je hebt mij tochquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
Ik voel me alleen hier in dit grote topic![]()
quote:
precies en met argo ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]jah maar je was er nog niet
Samen komen we er wel
Ik wou al bijna gaan huilen, maar het groot houden heeft zich geloond.quote:
quote:
sorry, ken je nog niet zo goed hierquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wou al bijna gaan huilen, maar het groot houden heeft zich geloond.
Haha is dat een verkapte post kijk-mij-mod-worden?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
En er zit volgens mij weer een open positie in de MOD team aan te komen
hijs lief slim en grappigquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]![]()
[..]
sorry, ken je nog niet zo goed hier
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
En er zit volgens mij weer een open positie in de MOD team aan te komen
nee, ik word geen mod hierquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Haha is dat een verkapte post kijk-mij-mod-worden?
aah ok, vooruit danquote:
zie abo SC, o wacht, kun je nog niet inquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zie abo SC, o wacht, kun je nog niet in
maar in elk geval is er iets door een mod tegen een user gezegd wat niet kan
quote:
quote:
met?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:42 schreef Crazy-M het volgende:
BAM, zin in... in .... in .... in de toekomst
weet ik nog niet met wiequote:
en met wie wil jij iets?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet ik nog niet met wie![]()
maar degene die nu met mij iets wil, die kan het vergeten
maar goed, hopelijk komend jaar veel veranderingen, sowieso qwa baan
ik heb nog niemand op het oogquote:
jij met crazy?quote:
DAS NIET NETJESquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:48 schreef Crazy-M het volgende:
waarom vind ik nieuws berichten over brand in een crematorium altijd wel grappig klinken![]()
mja, vooral op werk gebied echt een grote onzekerheid.quote:
sorry mevrouw MKquote:
Ik wil nietquote:
wbquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef Argo het volgende:
Hallon Rokje long time no see. En in al die tijd heb ik nog steeds geen rokje..
Dat was ik van plan, maar ik kwam zon mooie string tegen in de winkel, dat ik die heb gekocht.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wb
en schaf er dan eens een aan
Geeft nietquote:
neem gewoon een sokquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat was ik van plan, maar ik kwam zon mooie string tegen in de winkel, dat ik die heb gekocht.
gelukkigquote:
zo duur is zo'n gering lapje stof toch ook weer niet?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat was ik van plan, maar ik kwam zon mooie string tegen in de winkel, dat ik die heb gekocht.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo duur is zo'n gering lapje stof toch ook weer niet?
herkenbaar probleem iddquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:54 schreef Argo het volgende:
[..]Toch had ik geen geld meer toen ik hem had gekocht, en nu durf ik de string niet eens te dragen! Ik noem dat verkoop trucjes, maar ik moest hem gewoon hebben.
morgen kerstmarktquote:
waar ?quote:
Ik zal er eens voor je in dansen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
herkenbaar probleem idd
maar gewoon doen hoor, t staat je vast goed
antwerpenquote:
o okquote:
lolwutquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zal er eens voor je in dansen!![]()
Maar waarom herkenbaar, zoiets staat jou vast ontzettend goed!
jaquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lolwut
en misschien, maar ik doe niet aan stringetjons
o nog grote planning dusquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jaen we gaan ook naar duitsland en naar luik, maar pas over een tijdje
ja maar dat is volgende week of de week erop geen idee nogquote:
awwwquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:00 schreef Argo het volgende:
[..]Jammer, we hadden samen kunnen dansen!
dag mevrouw die ik niet kenquote:
heb alleen juup koud liggenquote:
Is dit een date?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
awwwik regel wel pompoms
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
Ik zal der zijn.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
awesomequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zal der zijn.Mag ik mijn stringjetjon aan doen?
![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:
Ja..quote:
Heb jij er eentje voor mij?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en jawel, maar dan moet je wel een rokje dragen ook
Samen dansen?quote:
Poesjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wil die geblokte
en ja, je mag mijn rokje wel lenen argo
nietesquote:
Ladyquote:
Hoe is het met jequote:
Lijkt me spannend.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik zal dan wel de paarse aandoen krijg jij de geblokte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wil die geblokte
en ja, je mag mijn rokje wel lenen argo
nietquote:
jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Lijkt me spannend.
[..]
Ik zal dan wel de paarse aandoen krijg jij de geblokte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie je m nou wel dakgoot?What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jaDat zijn geen strings of wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie je m nou wel dakgoot?![]()
is sammyquote:
verdikkiequote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ga thermo ondergoed inslaan![]()
dat is pas seksie [ afbeelding ]
Samen shoppen?quote:
Hey Mquote:
nog geen bed tijd ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey M
--------
Pff ben blij als de kleine naar bed is, zo kan ik fok toch niet de aandacht geven die het verdient
weekend, hijs braaf dus ik ga hem over een kwartiertje (of zo) naar bed doen.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey M
--------
Pff ben blij als de kleine naar bed is, zo kan ik fok toch niet de aandacht geven die het verdient
truequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weekend, hijs braaf dus ik ga hem over een kwartiertje (of zo) naar bed doen.
haha, ach joh, maar 1keer per week weekendquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey M
--------
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie je m nou wel dakgoot?/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Wil je een Lolly hebben?quote:
Hij neemt zn beer automatisch meequote:
Oh smakelijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, ach joh, maar 1keer per week weekend
ff een juupke pakken
1 bier = 2 boterhammenquote:
dank uquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij neemt zn beer automatisch mee
[..]
Oh smakelijk
de rest heb je ziek in bed gelegenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb alleen avond eten op vandaag meer niet
jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de rest heb je ziek in bed gelegen
nu wel weer helemaal weg getrokken neem ik aan ?quote:
waar was mijn portiequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:26 schreef Ladylike het volgende:
Ik had lasagne gemaakt, was wel lekker.
Heb 2 keer opgeschept dus nu geen honger, wel lekkere trek
nee bonkt nog altijdquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu wel weer helemaal weg getrokken neem ik aan ?
en de mijne?quote:
Er is nogquote:
zit daar gehakt in ?quote:
ga dan eens rustig liggen jijquote:
samen eten ?quote:
voor 2 ?quote:
ik lig alquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ga dan eens rustig liggen jij
[..]
samen eten ?
[..]
voor 2 ?
Jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zit daar gehakt in ?ik mag dat niet
er haakt er net eentje af, hoe laat ben je hier?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ga dan eens rustig liggen jij
[..]
samen eten ?
[..]
voor 2 ?
legt dekentje over je heen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik lig almaar niet rustig want stress
ehm, uurtje of anderhalfquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
[..]
er haakt er net eentje af, hoe laat ben je hier?
maar wil eigenlijk dan alleen als MK er ook bij isquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
[..]
er haakt er net eentje af, hoe laat ben je hier?
van mij welquote:
Net op tijd, daarna komt mn vent thuisquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
legt dekentje over je heen.
[..]
ehm, uurtje of anderhalf
Ik kook wel wat anders voor haarquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar wil eigenlijk dan alleen als MK er ook bij is
JAquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Net op tijd, daarna komt mn vent thuis
[..]
Ik kook wel wat anders voor haar
aah okquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Net op tijd, daarna komt mn vent thuis
[..]
Ik kook wel wat anders voor haar
Ik ben best sociaal hoorquote:
Dat geloof ik meteenquote:
Dank je mop, ik probeer wel aardig te zijn in mn leven jaquote:
en dat lukt je vaak genoegquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dank je mop, ik probeer wel aardig te zijn in mn leven ja
dat lukt vastquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dank je mop, ik probeer wel aardig te zijn in mn leven ja
je leert snelquote:
Thanx lieverdquote:
Oh ja, heerlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat lukt vastwil je de helft van mn kiwi?
ik heb heus wel mensen kennisquote:
geeft helft van kiwi aan ladyquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx lieverd
[..]
Oh ja, heerlijk
ok, brave leerling dusquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb heus wel mensen kennis
[..]
geeft helft van kiwi aan lady
ik kijk spoorloos. k word er altijd zo emo van
Ik kijk nu Johnny Bravoquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb heus wel mensen kennis
[..]
geeft helft van kiwi aan lady
ik kijk spoorloos. k word er altijd zo emo van
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:45 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M begint heel hard rondjes te rennen door het topic
waarom doe je datquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:45 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M begint heel hard rondjes te rennen door het topic
heb ik zin inquote:
* Crazy-M zwaait met armenquote:
Omdat het kanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
voor whSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nee
Godver, nu ben ik umquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
* the-brother-of-uzunumaki Rent ook door het topic en tikt Ladylike hihih
En geef maar toe, je vond het lekkerquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
Vroeger ging ik altijd rennen door het topic, dan werd ik moe, bgon ik te kruipen om vervolgens tegen de muren op proberen te lopen.
Maar toen heeft LadyLike me in een isoleercel gestopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
in een achterstevoren jas?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
Vroeger ging ik altijd rennen door het topic, dan werd ik moe, bgon ik te kruipen om vervolgens tegen de muren op proberen te lopen.
Maar toen heeft LadyLike me in een isoleercel gestopt
ssst, was altijd gezellig daarquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Godver, nu ben ik um
[..]
En geef maar toe, je vond het lekker
jahquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:52 schreef WAHRHEIT het volgende:
Rokje:zomaar pics van mij posten heahhh??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe er maar wat aanquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zomaar pics van mij posten heahhh??
* Crazy-M gooit een druif naar de lampquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
klimt in de lamp en kijkt naar de mensen diebeneden tikkertje spelen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ssst, was altijd gezellig daar
ik zat daar met mijn vriendje, Joseph heette die. En die had mooie verhalen.
Moet ik jou nou ook al vastbinden?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
klimt in de lamp en kijkt naar de mensen diebeneden tikkertje spelen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZO!!![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
The good old days
[..]
Moet ik jou nou ook al vastbinden?
en jullie verklaarde mij voor gek, want jullie zeiden altijd dat ik alleen zatquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
The good old days
[..]
Moet ik jou nou ook al vastbinden?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]Da's een neppertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZO!!![]()
Ja nee
Oh ja, de nagels aan mn rechterhand zijn weer lang, nou kan ik het ook weerquote:
Gekke wijquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en jullie verklaarde mij voor gek, want jullie zeiden altijd dat ik alleen zat
oh, dus jij stuurt mij nepfoto's?quote:
jah, ik had er altijd kai gezellig.quote:
zalik de jouwe ook doen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, de nagels aan mn rechterhand zijn weer lang, nou kan ik het ook weer
goedzoquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, de eerste 9 levels van angry birds gehaald. Nu proberen om alles op 3 sterren te krijgen
* the-brother-of-uzunumaki Gaat nog harder gillenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:00 schreef Crazy-M het volgende:
stilte? dat kan niet he !!!
* Crazy-M begint weer te rennen en hard te gillen
* Crazy-M pakt de vliegenmepper en rent achter MK aanquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
* the-brother-of-uzunumaki Gaat nog harder gillen
AAAAAAAAAAAA HELPquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M pakt de vliegenmepper en rent achter MK aan
worden ze wel droog door het rennenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAA HELP
mn nagels zijn nog niet droog wat doe je!!! AAAAH LADY HELP MIJ
aaahw, moet MK nu al naar bed ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:05 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga even de kleine naar bed brengen
quote:
wat lach jijquote:
jij hoorde al in bed te liggen jahquote:
Nee gekke mquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij hoorde al in bed te liggen jah
welles, sesamstraat is al afgelopen !quote:
Ik kijk dat al jaren niet meerquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welles, sesamstraat is al afgelopen !
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik kijk dat al jaren niet meer
quote:
Dat ken ikquote:
heb je gekeken ?quote:
* Crazy-M gooit een druif tegen Ladylike aan en kijkt onschuldig weg naar Brotherquote:
Stuiter en duiver ?quote:
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook
Heb ik voor de kleine op dvd gekocht
Stukjequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb je gekeken ?
[..]
* Crazy-M gooit een druif tegen Ladylike aan en kijkt onschuldig weg naar Brother
[..]
Stuiter en duiver ?
Je kijkt erg onschuldig, is dat te vertrouwen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit een druif tegen Ladylike aan en kijkt onschuldig weg naar Brother
Nee man wel een hele seriequote:
Neequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je kijkt erg onschuldig, is dat te vertrouwen?
Jah, altijdquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je kijkt erg onschuldig, is dat te vertrouwen?
* Crazy-M duwt een druif in je mondquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M duwt een druif in je mond
Zie lady !!! MK heeft druiven, zij was het !
nee zeggen he ... maar je hebt ze wel !quote:
heus nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee zeggen he ... maar je hebt ze wel !
* Crazy-M gooit een nootje tegen Brother en kijkt onschuldig naar Lady. ZIJ WAS HETquote:
Die zijn tegenwoordig op kindernetquote:
* LL ziet MK helemaal verbaasd kijkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M duwt een druif in je mond
Zie lady !!! MK heeft druiven, zij was het !
* the-brother-of-uzunumaki Gooit kat naar Crazy-Mquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit een nootje tegen Brother en kijkt onschuldig naar Lady. ZIJ WAS HET
* Moeraskat pakt crazy m bij zn lurvenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit een nootje tegen Brother en kijkt onschuldig naar Lady. ZIJ WAS HET
ikke ben altijd onschuldig !!! dat weet je tochquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die zijn tegenwoordig op kindernet
[..]
* LL ziet MK helemaal verbaasd kijken
niet stikken MK !!
* petst M even omdat ze weet dat hij toch wel altijd iets van plan is
* Crazy-M vangt Kat opquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
* the-brother-of-uzunumaki Gooit kat naar Crazy-M
Rent met MK rondjesquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat pakt crazy m bij zn lurven
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die zijn tegenwoordig op kindernet
[..]
* LL ziet MK helemaal verbaasd kijken
niet stikken MK !!
* petst M even omdat ze weet dat hij toch wel altijd iets van plan is
Whahhaquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
* Crazy-M vangt Kat op
VANGBAL !!!!
YOU ARE OUT
[..]
pfftquote:
Ja johquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ikke ben altijd onschuldig !!! dat weet je toch
Nie verwacht hequote:
ziequote:
* Ladylike rent achter M aanquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nie verwacht he
[..]
zie
* Crazy-M tikt Ladylike aan en rent weg.
JIJ BENT HEM
* Crazy-M springt van de tafel in de lamp en zwiert van lamp naar lamp ondertussen apen geluidjes makendquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* Ladylike rent achter M aan
Ik krijg je toch wel
quote:
* Crazy-M gooit doosje tissues naar MKquote:
Auquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M slaat brother met een vliegenmepper
ik word daar altijd zo emo van..quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit doosje tissues naar MK
* Ladylike pakt banaan en lokt Mquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M springt van de tafel in de lamp en zwiert van lamp naar lamp ondertussen apen geluidjes makend
en pinda'squote:Op vrijdag 9 december 2011 22:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* Ladylike pakt banaan en lokt M
Kom dan jongen
* Crazy-M kijkt naar zijn veilige voorraad kastje vol bananen. NEEquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* Ladylike pakt banaan en lokt M
Kom dan jongen
Die heb ik nog in mijn binnenzakquote:
Dan gebruik ik um zelf welquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M kijkt naar zijn veilige voorraad kastje vol bananen. NEE
wat wil jij lerenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan gebruik ik um zelf wel
Kom MK, ik wil leren
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan gebruik ik um zelf wel
Kom MK, ik wil leren
Geen idee, heb jij suggesties?quote:
Ik heb hele mooie roze nagellak gekocht in Spanjequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
BAH nu heb ik nagellak aan mn wangwaarom kijk ik van die k*t programma's
* Crazy-M gooit een lasso, vangt de banaan en eet hem opquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geen idee, heb jij suggesties?
[..]
Ik heb hele mooie roze nagellak gekocht in Spanje
ik weet wel watquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geen idee, heb jij suggesties?
[..]
Ik heb hele mooie roze nagellak gekocht in Spanje
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit een lasso, vangt de banaan en eet hem op
Jaquote:
ik ben alleen in madrid geweest om over te stappen op een ander vliegtuig naar ecuadorquote:
quote:
dan neem ik jou een keer meequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben alleen in madrid geweest om over te stappen op een ander vliegtuig naar ecuador
Mijn vaste vakantieplaats is Rosas in Spanjequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben alleen in madrid geweest om over te stappen op een ander vliegtuig naar ecuador
o jah, dan nam jij mij mee toch ?quote:
ja en lady ookquote:
quote:
ow met zijn 3quote:
dan gaan we walvissen kijken of hou je daar niet van?quote:
Hoezo, we nemen toch niet iedereen van hier mee ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan gaan we walvissen kijken of hou je daar niet van?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoezo, we nemen toch niet iedereen van hier mee ?
Gaafquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan gaan we walvissen kijken of hou je daar niet van?
je hoeft niet voor mij te buigen hoorquote:
is het zekerquote:
o, dan zal ik niet meegaan, anders schrikken ze van mijquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
is het zekerze komen heel dicht bij
![]()
omgquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:50 schreef Ladylike het volgende:
Ik zoek nou een filmpje van een vrouw die bijna (per ongeluk) wordt opgegeten door 2 potvissen oid...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
hier had ik 23902039 kleren aanWelke ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
rechts toch ?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
foto laad niet goed hierquote:
quote:
hij schrok zeker van jequote:
Oh gaaaaafquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:50 schreef Moeraskat het volgende:
ik ben op de hoogste werkende vulkaan ter wereld geweest
nu wel gezien, ziet er mooi uitquote:
dat stadium hebben we allang gehad. Is het topic weer bijna vol, kom je weer binnen hequote:
Topgear en powned kijken en achter de computer vandaan getraprquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat stadium hebben we allang gehad. Is het topic weer bijna vol, kom je weer binnen he
smoesjes, zou ik ook zeggen !quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Topgear en powned kijken en achter de computer vandaan getrapr
* Crazy-M tikt dakgoot aan en rent weg. Nu ben jij hem !quote:
cooolquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh gaaaaaf
Het spannendste dat ik doe is abseilen, tokkelen en leger-hindernis-banen lopen
aah weer terugquote:
Hierquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M tikt dakgoot aan en rent weg. Nu ben jij hem !
En waar is de rest in 1 keer ? MK, Lady? Brother ?
HAHAHAHAquote:
Gasaaafquote:
pfft vooruit danquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hier![]()
was even bezig met e-mails etc
mee een hele lange ooooooooooooooquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:00 schreef Moeraskat het volgende:
almeloooooo
die mensen praten zo grappig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okay ik vind van wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |