Omdat het kanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
voor whSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nee
Godver, nu ben ik umquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
* the-brother-of-uzunumaki Rent ook door het topic en tikt Ladylike hihih
En geef maar toe, je vond het lekkerquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
Vroeger ging ik altijd rennen door het topic, dan werd ik moe, bgon ik te kruipen om vervolgens tegen de muren op proberen te lopen.
Maar toen heeft LadyLike me in een isoleercel gestopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
in een achterstevoren jas?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
Vroeger ging ik altijd rennen door het topic, dan werd ik moe, bgon ik te kruipen om vervolgens tegen de muren op proberen te lopen.
Maar toen heeft LadyLike me in een isoleercel gestopt
ssst, was altijd gezellig daarquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Godver, nu ben ik um
[..]
En geef maar toe, je vond het lekker
jahquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:52 schreef WAHRHEIT het volgende:
Rokje:zomaar pics van mij posten heahhh??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Doe er maar wat aanquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zomaar pics van mij posten heahhh??
* Crazy-M gooit een druif naar de lampquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
klimt in de lamp en kijkt naar de mensen diebeneden tikkertje spelen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ssst, was altijd gezellig daar
ik zat daar met mijn vriendje, Joseph heette die. En die had mooie verhalen.
Moet ik jou nou ook al vastbinden?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
klimt in de lamp en kijkt naar de mensen diebeneden tikkertje spelen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZO!!![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
The good old days
[..]
Moet ik jou nou ook al vastbinden?
en jullie verklaarde mij voor gek, want jullie zeiden altijd dat ik alleen zatquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
The good old days
[..]
Moet ik jou nou ook al vastbinden?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]Da's een neppertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZO!!![]()
Ja nee
Oh ja, de nagels aan mn rechterhand zijn weer lang, nou kan ik het ook weerquote:
Gekke wijquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en jullie verklaarde mij voor gek, want jullie zeiden altijd dat ik alleen zat
oh, dus jij stuurt mij nepfoto's?quote:
jah, ik had er altijd kai gezellig.quote:
zalik de jouwe ook doen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, de nagels aan mn rechterhand zijn weer lang, nou kan ik het ook weer
goedzoquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, de eerste 9 levels van angry birds gehaald. Nu proberen om alles op 3 sterren te krijgen
* the-brother-of-uzunumaki Gaat nog harder gillenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:00 schreef Crazy-M het volgende:
stilte? dat kan niet he !!!
* Crazy-M begint weer te rennen en hard te gillen
* Crazy-M pakt de vliegenmepper en rent achter MK aanquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
* the-brother-of-uzunumaki Gaat nog harder gillen
AAAAAAAAAAAA HELPquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M pakt de vliegenmepper en rent achter MK aan
worden ze wel droog door het rennenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAA HELP
mn nagels zijn nog niet droog wat doe je!!! AAAAH LADY HELP MIJ
aaahw, moet MK nu al naar bed ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:05 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga even de kleine naar bed brengen
quote:
wat lach jijquote:
jij hoorde al in bed te liggen jahquote:
Nee gekke mquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij hoorde al in bed te liggen jah
welles, sesamstraat is al afgelopen !quote:
Ik kijk dat al jaren niet meerquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welles, sesamstraat is al afgelopen !
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik kijk dat al jaren niet meer
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |