Goed zo Hosselmanquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik zit er nu te diep in, mijn jeudigheid is verwoest, het is hosseltijd.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je wil hosselen prima, maar verminder eerst de druk op jezelf een beetje.
Hij heeft er zelf wel vrede mee, het komt allemaal wel goed.quote:
Jezus, je bent 17. Nog zoveel mensen van jouw leeftijd zonder een relatie, het overgrote deel zeg maar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:05 schreef heloef het volgende:
Ik mis het wel die tijd, dat niemand nog een relatie had.
De onbezorgdheid, heerlijk.
Ik kom in de verkeerde kringen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jezus, je bent 17. Nog zoveel mensen van jouw leeftijd zonder een relatie, het overgrote deel zeg maar.
Vertel me nu iets wat ik nog niet wist.quote:
Die relaties op je 17de stellen toch geen flikker voor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:05 schreef heloef het volgende:
Dat scheelt wel. Je kunt ook weinig anders op zo'n moment waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf wel vrede mee, het komt allemaal wel goed.
Dat realiseren we ons allemaal.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat scheelt wel. Je kunt ook weinig anders op zo'n moment waarschijnlijk.
niemand in je omgeving heeft een relatiequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:05 schreef heloef het volgende:
Ja duh, natuurlijk stelt het geen moer voor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die relaties op je 17de stellen toch geen flikker voor.
Zo is dat. Voor je 20e/25e is het allemaal nog maar oefenen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die relaties op je 17de stellen toch geen flikker voor.
Je bent homo. Kom uit die kast.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Vertel me nu iets wat ik nog niet wist.
sterktequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, vandaag gehoord. Nog drie maanden te gaan.![]()
Maar dat wilde ik even zeggen als vervolg op mijn eerdere posts van een hele tijd terug.
Ben blij dat jij de enige bent die dat weet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja duh, natuurlijk stelt het geen moer voor.
Aansteller ben ik, homo absoluut niet, heb ik gedegen onderzocht toen ik 12 was.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je bent homo. Kom uit die kast.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die relaties opvoor je 17de 25ste stellen toch geen flikker voor.
Dat zijn mooie vrouwen ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Godverdomme wat een middel. En dan roepen zoveel gefrustreerde vrouwen dan modellen geen figuur hebben. Geen figuur om aan te tippen bedoelen ze.
Ik heb continu muziek in m'n hoofd. Heerlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat je op de raarste momenten de beste muziek hoort in je hoofd?
Ik hoor nu Have I told you lately vannehm, jah. Hoeheetieookalweer
ik wil ook een alessandra of mirandaquote:
Echt relaties geloof ik ook echt niet in, het duurt vast een paar maanden en dan is het over.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ben blij dat jij de enige bent die dat weet.
Een beetje wel ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik wil ook een alessandra of miranda
Is dat nou teveel gevraagd?
Maanden? Dat is al breed genomen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt relaties geloof ik ook echt niet in, het duurt vast een paar maanden en dan is het over.
Dan ga je weer vrolijk verder naar de volgende binnen een week.
Ik acht gewoon de kans klein dat ik op FOK! iemand vind die mijn leuk vindt klein.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niemand in je omgeving heeft een relatie
een verkering misschien ja maar dat was het
en om het simley gebruik toe te lichten: het was nu niet grappig maar sneu omdat je jezelf onderuit haalde en dat diep van binnen meent
of op zijn minst zo over komt
die smiley kun je gebruiken om een grap te maken van jezelf maar jij doet dat continue vooral als het niet op zijn plaats is en je zelfvertrouwen zou moeten laten zien
Misschien niet goed verkend? Je jankt overal om als een wijf, je praat mee met wijven hier, je hebt geen ballen om zelf wat aan je situatie te doen, je vind jezelf te dik...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Aansteller ben ik, homo absoluut niet, heb ik gedegen onderzocht toen ik 12 was.
Verder nog iets?
ken ik niet, hebben we daar een shot van?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een beetje wel ja.
Weetje wie ik ook een mooi figuur vind hebben, voor de rest niet mooi, maar het figuur.van dat meisje uit de KFC reclame met die jongen die haar komt versieren.
Dit kan net die schop onder de kont zijn die heloef nodig heeft.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Misschien niet goed verkend? Je jankt overal om als een wijf, je praat mee met wijven hier, je hebt geen ballen om zelf wat aan je situatie te doen, je vind jezelf te dik...
Ik hoor een handtas.
Oh ja, lekker hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een beetje wel ja.
Weetje wie ik ook een mooi figuur vind hebben, voor de rest niet mooi, maar het figuur.van dat meisje uit de KFC reclame met die jongen die haar komt versieren.
misschien moet je je eens focussen op jezelf wat leuker maken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik acht gewoon de kans klein dat ik op FOK! iemand vind die mijn leuk vindt klein.
Vandaar die smiley.
Het feit of ik een pik in me reet wil of niet heeft vrij weinig met emoties te maken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Misschien niet goed verkend? Je jankt overal om als een wijf, je praat mee met wijven hier, je hebt geen ballen om zelf wat aan je situatie te doen, je vind jezelf te dik...
Ik hoor een handtas.
Haar zou ik echt ieder moment van de dag willen doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een beetje wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |