Nouuuu....quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook denigrerend naar anderen.
Denigrerend naar jezelf maakt niet zoveel uit.
Ik neem aan dat ik dát nog wel door zou hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een leugenik word niet versierd tenminste niet dat ik weet op dit moment
Als het te laat is waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik dát nog wel door zou hebben
Alles valt of staat om ditquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook denigrerend naar anderen.
Denigrerend naar jezelf maakt niet zoveel uit.
Okee, okee maar ik ben geminderd.quote:
Is het niet "met dit"?quote:
ja.quote:
Mir egalquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:52 schreef Sinji het volgende:
Laat me, ik switch de hele dag met Nederlands, Engels en Vietnamees
Het is al goed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:52 schreef Sinji het volgende:
Laat me, ik switch de hele dag met Nederlands, Engels en Vietnamees
Ik heb er een handje van. En dat moet ik eens loslatenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
Nah ik vind het ook juist van zelf vertrouwen getuigen als je jezelf niet al te serieus neemt
maar het moet niet je basishouding zijn om jezelf af te kraken
Ik doe best vaak wat domsen daar mag ik dan best die smiley bij plaatsen en smeugig over vertellen of zo
maar ik loop mezelf niet continue af te kraken of zo
Tjah, als het maar niet jezelf afkraken is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
Nah ik vind het ook juist van zelf vertrouwen getuigen als je jezelf niet al te serieus neemt
maar het moet niet je basishouding zijn om jezelf af te kraken
Ik doe best vaak wat domsen daar mag ik dan best die smiley bij plaatsen en smeugig over vertellen of zo
maar ik loop mezelf niet continue af te kraken of zo
Ik heb het ingevoerd omdat ik FOK! zie als een potentieel hosselplatform.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Die vervloekte bezuinigingen ook hé?
dit is dus wel een beetje verkeerd smiley gebruik vind ik danquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het ingevoerd omdat ik FOK! zie als een potentieel hosselplatform.
Ik acht de kans belachelijk laag, maar iedere kans is er een.
Schei toch uitquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo laag is die kans niet, als ik het allemaal zo zie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit klinkt als een inleiding tot een slechtnieuwsbericht?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef Id_do_her het volgende:
Oh hey jongens, is er nog iemand die kan herinneren dat ik ooit heb gepost hier dat een kennis van me kanker heeft? Een maand of drie terug of zo?
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit is dus wel een beetje verkeerd smiley gebruik vind ik dan
Ik zeg toch dat de kans klein is?quote:
Nou bij mij had het nog niet zoveel succes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo laag is die kans niet, als ik het allemaal zo zie.
Ja eigenlijk wel, vandaag gehoord. Nog drie maanden te gaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit klinkt als een inleiding tot een slechtnieuwsbericht?
Je bent 17, Jezus wat leg jij de lat hoog bij jezelf. Relax eens man, ga buiten spelen. Meisjes komen nog wel!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
[..]
Ik zeg toch dat de kans klein is?
[..]
Nou bij mij had het nog niet zoveel succes.
Ik zie idd ook wel genoeg succesverhalen hier en lees geregeld over iemand die zijn/haar partner via fok! heeft leren kennen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo laag is die kans niet, als ik het allemaal zo zie.
Oei, sterkte.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, vandaag gehoord. Nog drie maanden te gaan.![]()
Maar dat wilde ik even zeggen als vervolg op mijn eerdere posts van een hele tijd terug.
M'n buurvrouw is dit jaar overleden aan kanker. Wat een kutziekte is het ook -_-quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, vandaag gehoord. Nog drie maanden te gaan.![]()
Maar dat wilde ik even zeggen als vervolg op mijn eerdere posts van een hele tijd terug.
Ik vind ze daar juist meestal niet zo extreem mager. Zeker niet voor de modewereld.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mooie onderkleding zeg bij dat Victoria's Secret
Jezus wat een lekkere wijven. Ja ze mogen ff wat meer eten, maar ach...
Doutzen, Adriana en Alessandra....
Nix te klagen .
Ja ik zit er nu te diep in, mijn jeudigheid is verwoest, het is hosseltijd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent 17, Jezus wat leg jij de lat hoog bij jezelf. Relax eens man, ga buiten spelen. Meisjes komen nog wel!
Je doet het wel goed, zoals eerder in de busquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik zit er nu te diep in, mijn jeudigheid is verwoest, het is hosseltijd.
Ze zijn behoorlijk afgetraind... maar godverdomme zeg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind ze daar juist meestal niet zo extreem mager. Zeker niet voor de modewereld.
Als je wil hosselen prima, maar verminder eerst de druk op jezelf een beetje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik zit er nu te diep in, mijn jeudigheid is verwoest, het is hosseltijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |