SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:42 schreef loveli het volgende:
Nee, Antonio van Coco.Oo-er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn de beste feestjesquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
FEestje, veel drank, weinig eten, slecht slapen en een kantoor met allemaal collega's in dezelfde toestand
je was ook grieperig toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:46 schreef loveli het volgende:
Hier gaat het niet helemaal lekker met energiehuishouding en spijsvertering. Meh.
Vorige week een dagje ziek geweest (spijsvertering). Gaat nu wel beter, maar heb nog niet al m'n fysieke kracht terug, lijkt het. Neem dagelijks m'n veggies en supplementen, slaap voldoende, vind dat het nu goed moet zijn. Ben nu alleen bang dat als ik ga eten, het weer per kerende post retour wil.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je was ook grieperig toch?
Heb je deze week een beetje netjes gegeten/ goed geslapen?
Gezien je mededeling op FB begrijp ik niet dat je dag te verpesten is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:58 schreef Ewelina het volgende:
Knap dat 1 iemand mijn humeur voor de hele dag kan verpesten.
Lees het onderste stukje maar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Gezien je mededeling op FB begrijp ik niet dat je dag te verpesten is.
je wordt oud Liquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Vorige week een dagje ziek geweest (spijsvertering). Gaat nu wel beter, maar heb nog niet al m'n fysieke kracht terug, lijkt het. Neem dagelijks m'n veggies en supplementen, slaap voldoende, vind dat het nu goed moet zijn. Ben nu alleen bang dat als ik ga eten, het weer per kerende post retour wil.
^^quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Gezien je mededeling op FB begrijp ik niet dat je dag te verpesten is.
Gezien het belabberde administratieve systeem mag ik alsnog een half jaar gaan niksen. En 1 iemand maakte daar op zijn zachtst gezegd een behoorlijke rotopmerking over.quote:
Hahahahahaha, was zeker een leuk feestje?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje
O: ibu en een mini bolletje met kaas
L: 1/2 pistoletje kaas, 2 glazen vruchtensap
Hm.
[ afbeelding ]
Heb je je schoenen al aan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gezien het belabberde administratieve systeem mag ik alsnog een half jaar gaan niksen. En 1 iemand maakte daar op zijn zachtst gezegd een behoorlijke rotopmerking over.
Nee.quote:
dat heeft toch geen invloed op jouw hypotheek?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:14 schreef Syrena het volgende:
Niksen op je werk of je studie?
Ik kreeg net mail van den hypotheekmeneerwww.hypotheker.nl/bnp
Miljaar zeg, ik heb het ding net geen jaar![]()
Het zal vast zo'n vaart niet lopen, hoop ik, maar toch
Dat hoop ik niet, maar 19 jaar is nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaang.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat heeft toch geen invloed op jouw hypotheek?
Ging je ervanuit dat je wel kon beginnen in februari? Hard is ie, die harde knip.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:15 schreef Ewelina het volgende:
Studie, Syreen. Ik was al aan het zoeken naar mogelijke opties om toch nog wat te kunnen doen.
Muuuuuhhh, niet leuk nee. Hopelijk zijn er nog mogelijkheden te vindenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:15 schreef Ewelina het volgende:
Studie, Syreen. Ik was al aan het zoeken naar mogelijke opties om toch nog wat te kunnen doen.
Ja, want er is ook een instroommogelijkheid! Alleen dankzij het falende systeem en informatievoorziening kan het dus niet. Terwijl alle vakken voor die tijd WEL afgerond zijn (even er van uit gaan dat ik m'n laatste vakje gewoon haal).quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ging je ervanuit dat je wel kon beginnen in februari? Hard is ie, die harde knip.
Nu kan je misschien lekker een half jaartje fulltime werken (en zo goed sparen)?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik stond vanochtend op de weegschaal en was zowaar een kilo lichter dan voor mijn vakantie. Eens even in de gaten houden of die curve nog gaat afwijken de komende dagenVandaag mijn ´ik ben al thuis, maar het is toch nog vakantie?'- lijstje
O: 2 crackers met jam (het huis was een beetje leeg)
L: volkoren pistoletje tonijnsalade (dubbel belegd, was in een restaurant), muntthee met koekje
T: 3 kerstkransjes, banaan, twee handjes cacaoboontjes
D: zuurkoolovenschotel
T: bakje yoghurt of een appel ofzo, en vast het laatste kerstkransje wel![]()
Heerlijkquote:
Waar ben je geweest? Was het leuk? edit: ik zie het al! Fijn dat het leuk was!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik stond vanochtend op de weegschaal en was zowaar een kilo lichter dan voor mijn vakantie. Eens even in de gaten houden of die curve nog gaat afwijken de komende dagenVandaag mijn ´ik ben al thuis, maar het is toch nog vakantie?'- lijstje
O: 2 crackers met jam (het huis was een beetje leeg)
L: volkoren pistoletje tonijnsalade (dubbel belegd, was in een restaurant), muntthee met koekje
T: 3 kerstkransjes, banaan, twee handjes cacaoboontjes
D: zuurkoolovenschotel
T: bakje yoghurt of een appel ofzo, en vast het laatste kerstkransje wel![]()
Oh jeetje ja! Dat zal wiebelig zijn geweestquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
![]()
Landing gister was er wel eentje zoals ik 'm nog nooit mee heb gemaakt. Het woeide een beetje, scheen.
Egypte!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Waar ben je geweest?
En laatste kerstkransje? Ik zit nog aan de pepernoten! En aan de wijn. Niet gezamenlijk hoor, dat zou viezig zijn. Wel pizza op het menu vanavond.
Ja, eerste poging tot landen ging ook niet goed, dus toen vlogen we nog een wiebelig rondje. Volgens mij zag ik groenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh jeetje ja! Dat zal wiebelig zijn geweest
Egypte toch? Nog gedoken?
Vind het best karig. Puntje taart en twee hapjes taart, soit, maar het is een O en een L van niets.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:33 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: appel
T: citroenyoghurt
L: bakje kibbeling
T: puntje speculaastaart en 2 happen appeltaart
D: salade met kalfrolletjes en aardappeltjes/zoete bataat uit de oven![]()
T: iets gezonds gezien bovenstaande
S: Rosada rondgehobbeld.
Twee keer eten?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:25 schreef Jagärtrut het volgende:
balen Ewelina.
Ik heb de world's most unproductive day. Van 9 tot 11 een meeting, daarna een paar dingen uitgeprint, van half 12 tot half 5 een kerstiets met het werk en toen nog wat emialtjes gestuurd en daarna wat gaan eten met collega's. Nu maar eens eten koken.
drinken met collega's, niet eten. Vandaar nu koken!quote:
Mijn katervoer: chinees met heel veel sambal of een pizza dynamite of patat met een hele kip (en sambal)quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje
O: ibu en een mini bolletje met kaas
L: 1/2 pistoletje kaas, 2 glazen vruchtensap
Hm.
[ afbeelding ]
Jeetjequote:Op vrijdag 9 december 2011 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, eerste poging tot landen ging ook niet goed, dus toen vlogen we nog een wiebelig rondje. Volgens mij zag ik groen
Mee eensquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vind het best karig. Puntje taart en twee hapjes taart, soit, maar het is een O en een L van niets.
Ben benieuwd naar je laatste T.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
Boh ik heb even flink de balen /hypergevoelig.
"Vrienden" waar we afgelopen weekend geschilderd hebben kregen vandaag de meubelen.
Enthousiast meegejubeld en gezegd dat ik kwam kijken, nou ze waren er nog niet dus nog even wachten.
Vraag ik net van joh zijn ze er al?
Ja we zijn druk bezig met de klusploeg alles neer te zetten enz.
Toen dacht ik
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
"Vrienden" waar we afgelopen weekend geschilderd hebben kregen vandaag de meubelen.
Enthousiast meegejubeld en gezegd dat ik kwam kijken, nou ze waren er nog niet dus nog even wachten.
Toen dacht ik
Dat!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jedacht.
Naja als je afspreekt om gezellig langs te komen, je hoort vervolgens niet en dan dat het al geregeld is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jedacht.
Maar je hebt mee gejubeld en gezegd dat je kwam kijken. Het zou persoonlijk niet in mij op komen als iemand dat tegen mij zegt, dat hij/zij dan bedoelt onmiddelijk als de meubels koud uitgeladen zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Naja als je afspreekt om gezellig langs te komen, je hoort vervolgens niet en dan dat het al geregeld is.
Maar ze gaan toch klussen, kan me wel voorstellen dat ze dan nog even wachten met het "gezellig bewonderen"?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Naja als je afspreekt om gezellig langs te komen, je hoort vervolgens niet en dan dat het al geregeld is.
misschien is ze zo druk dat ze het vergeten isquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja, dat. Of was er specifiek afgesproken dat je mee zou helpen sjouwen Ml-etje?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar ze gaan toch klussen, kan me wel voorstellen dat ze dan nog even wachten met het "gezellig bewonderen"?
Maar dan nog kan ik me wel voorstellen dat die vrienden dachten MI-etje heeft al zo druk voor ons geschilderd, ik belast nu wel iemand anders met de hulpvraag, iemand die nog niet heeft geholpen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dat. Of was er specifiek afgesproken dat je mee zou helpen sjouwen Ml-etje?
Leg uit danquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:36 schreef Ml-etje het volgende:
Mja ik laat het maar varen. Wij hebben beiden zoiets van
oh ja, dat kan ik voorstellen ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
Toen dacht ik
Andere verwachtingen bij de tekst "we bellen als ze er zijn" en "klusploeg" geloof ikquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Leg uit dannu lijkt het wel een beetje alsof e van niets een probleem maakt
Ik begrijp je niet, maar goed voor mij klinkt het alsof je je druk maakt om nietsquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Andere verwachtingen bij de tekst "we bellen als ze er zijn" en "klusploeg" geloof ik
Dan baal je ook ja, was leuker geweest als hij je ook uitgenodigd had als hij ervan weet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh ja, dat kan ik voorstellen ja.
Ik vroeg laatst m'n college, met wie ik eigenlijk al 3 jaar bevriend ben en die hetzelfde sociale probleem heeft dan ik hier wat hij die avond ging doen. "Oh ja, een spelletje spelen met vrienden". Ik vragen, welke vrienden, noemt hij een aantal andere collega's op. En dat terwijl ik hem altijd overal in betrek en uitnodig omdat ik denk dat hij dat fijn zou vinden.
Oh ja, en hij was m'n verjaardag ook vergeten. En gaf me een lullige adventskalender 3 dagen na m'n verjaardag. Zijn verjaardag was een week daarna, en wie was er zo stom om 's morgens vroeg met een leuk cadeau in zijn kantoor te staan? Maar natuurlijk, trutje..
Vandaar dat ik het hier ook even peildequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet, maar goed voor mij klinkt het alsof je je druk maakt om nietsmaar succes!
Veel plezier Mo!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
En
Lekker uit eten zo! Geen idee nog wat en waar, maar we hebben om 8 uur afgesproken in de buurt van de uni, dus ben benieuwd wat 't wordt! Kan Indiaas, kan Mexicaans, kan Turks, worden....![]()
en lekker met een biertje erbij
Fijne avond gewenst allen! Ook die even niet zozijn! Ga lekker genieten van een glaasje wijn/bier en fijne tv/serie ofzo!
Af! Zal foto's maken maar lig nu flikken te kijkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:43 schreef _aurum_ het volgende:
op een meer vrolijke nooit -> hoe staat het met de kerststukjes?
Misschien zijn ze wel van plan een lekker etentje met jullie te plannen als alles af is, zodat jullie meteen het eindresultaat kunnen bewonderen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het hier ook even peilde
Vind het gewoon jammer, behalve het vervelende werk vind ik het leuke werk ook wel leuk
Oh ja, de wereld is weer heel anders dan vorige week! Als we gaan sporten zal ik je er alles over vertellenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:27 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Anna hoe bevalt je baan nu?
WB GB
Kan je mij meteen vertellen van dequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:29 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: croissant en jus van de appie
L: broodje hamburger, vitamin water
T: handje borrelnoten
T: koffie
D: foe young hai met rijst en wat groen
T: straks een anijsmelk
Nou ja
En nog steeds ben ik![]()
![]()
![]()
.
Denk inderdaad ook dat hier een ruis op de lijn zit, maar niet leuk dat je er rot en gepasseerd onder voeltquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
Toen dacht ik
*opslaatquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel van plan een lekker etentje met jullie te plannen als alles af is, zodat jullie meteen het eindresultaat kunnen bewonderen.
Toen ik aan het klussen was had ik een soort klusrooster. Iedere dag kwamen er verschillende mensen helpen en had ik een andere ''klusploeg''. De ene ploeg kon netjes schilderen, de andere zware spullen sjouwen, weer een ander kon laminaat leggen.
Ohquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat was de reactie op anna's echo. Volgens mij is het slapie-slapie tijd...
En dat! Huisjes kijkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:17 schreef anna82 het volgende:
Ik wil ook een vizlinkje van het vizappartement!
Ieuwwquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
hihi
Men ups, mannen die in typische vrouwelijke pin-up posities worden gefotografeerd!
ik vind 'm wel prettyquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
Aurum, brakke webcamfoto.
Morgen een mooiere.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind 'm wel prettyJe hebt iig groenere vingers dan ik heb
LOL @ men-ups
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |