Da's klote, ik blijf maar eens mooi overal vanaf nogquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:46 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Als je de ini files getweaked had dan ben je denk ik de sjaak. Er wordt nl overal aangegeven dat je settings gekoppeld worden aan je save files. Dus als je nu je ini files niet getweaked zijn werken je savegames niet...
Dat muziekjequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:37 schreef maurisioo het volgende:
Zo vloog mijn paard ook ineens weg
Niet Lydiaquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:16 schreef PirE het volgende:
Lydia heeft net haar laatste missie volbracht, ze moest op een knopje drukken bij de shrine of Boethiah, mission complete
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Being impressed by swords that are curved.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ben een overachieverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik denk dat ik Skyrim ook veel leuker vind, maar voor zo'n koopje laat ik hem niet liggen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Oblivion vind ik gewoon slecht vergeleken bij Skyrim.
Ik heb ook de GOTY Deluxe Edition aangeschaft. Hij's nu bezig met dowloaden. Ik ben nog lang niet klaar met Skyrim, maar ik heb er nu al zin in. Voor zo'n koopje kon ik hem inderdaad ook niet laten liggen. Hopelijk zetten ze Morrowind binnenkort ook in de aanbieding; als TES noob moet ik die natuurlijk ook spelen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:23 schreef FS1986NL het volgende:
Heb ook maar even Oblivion: GOTY Deluxe Edition voor ¤6,24 gekocht.
Voor zo'n koopje laat ik hem niet liggen, en aangezien ik Skyrim helemaal geweldig vind wil ik ook wel Oblivion spelen.
Welke mods zijn nu het beste om te gebruiken in Oblivion?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:01 schreef BoerBert het volgende:
Staat Oblivion toevallig voor ¤6,24 op Steam?
Daar kwam ik ook pas vrij laat achter jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:12 schreef FS1986NL het volgende:
Lol ik dacht dat je helemaal moest gaan lopen naar sommige grote steden, terwijl je gewoon zo'n carriage kan nemen en dan erheen kan gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |