quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alle deuren en ramen openzetten, weg gaan en op internet vertellen waar je kunt inbreken?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alle deuren en ramen openzetten, weg gaan en op internet vertellen waar je kunt inbreken?
Wat is nou precies de definitie van een Vinexwijk, want ik ben bang dat ik daar ook in terecht ben gekomenquote:
Dat is wel lekker rustig danquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, alleen als ik kan typen, want praten is eng
Zie mijn totaal serieuze PI ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt niet preuts zijn als je nog geen sex hebt gehad. Je bent dus heul nie preuts

Mag ik je nog aftrekken nu je droombeeld van me om zeep is geholpenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:15 schreef heloef het volgende:
Zie mijn totaal serieuze PI ook. [ afbeelding ]
Maar goed als ik het wel had gehad, was ik enorm preuts geweest, maar dat terzijde.
Eigenlijk een internetmeme voor 'burgerlijkheid' en 'conformisme'quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is nou precies de definitie van een Vinexwijk, want ik ben bang dat ik daar ook in terecht ben gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een supermarkt, bushalte, basisschool en winkelcentrum binnen 10 minuten van je woning? Zien verder alle woningen er hetzelfde uit en woon je in een straat die 'Waterkers' of 'Balustrade' heet? Staan er veel zilvergrijze Opel Astra's?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is nou precies de definitie van een Vinexwijk, want ik ben bang dat ik daar ook in terecht ben gekomen
Ik had geen droombeeld en mijn beeld van jou is ook niet om zeep geholpen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag ik je nog aftrekken nu je droombeeld van me om zeep is geholpen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:18 schreef Sinji het volgende:
Eigenlijk een internetmeme voor 'burgerlijk'Er worden hier wel veel kinderen geboren, dus er wordt wel geneukt. Het is opgeleverd in 2010, maar niet massaal, gewoon mijn middelbare schoolterrein + sportveld plat gegooid en er een nieuwbouw straatje van gemaakt. Ik woon dus eigenlijk in een Vinex-straat in de oude docentenkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen supermarkt in de buurt (5 min met de auto rijden)quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:19 schreef Mystikvm het volgende:
Heb je een supermarkt, bushalte, basisschool en winkelcentrum binnen 10 minuten van je woning? Zien verder alle woningen er hetzelfde uit en woon je in een straat die 'Waterkers' of 'Balustrade' heet? Staan er veel zilvergrijze Opel Astra's?
Dan woon je in een Vinexwijk.
Zo ben ik hequote:Op vrijdag 9 december 2011 17:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Prima plan, klinkt ook wel als een zachte oplossing
Ik had bijna in Pendrecht gewoond ooit. En ik vond het daar echt verschrikkelijk. Die metro naar de Slinge ook, brrrquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:23 schreef Myraela het volgende:
Ik woon op Rotterdam zuid, ik ben hier gewoon bang als ik naar de supermarkt loop als het donker is.
Jij bent dan ook een neger, dan val je niet opquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:26 schreef heloef het volgende:
Ik heb in twee probleemwijken gewoond zonder daadwerkelijk problemen te hebben gehad.
Ik doe straks met zwetende handjes mijn shirt uit.quote:
Haar je shirt uit laten doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe straks met zwetende handjes mijn shirt uit.
Ik woon gelukkig aan de hoofdweg hier, maar de zijstraten kom ik liever niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had bijna in Pendrecht gewoond ooit. En ik vond het daar echt verschrikkelijk. Die metro naar de Slinge ook, brrr
Leugens, mijn blanke vrienden had ook geen problemen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een neger, dan val je niet op
Echte preutse mensen houden hun shirt aanquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
God nog erger.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was mijn plan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echte preutse mensen houden hun shirt aan
Onzekerheid van hier tot Gibraltar.quote:
Hoor je ook vaak 'pssst meisje'? Ik vond het ook nooit cool om te lopen, fietsen is relaxterquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef Myraela het volgende:
Ik woon gelukkig aan de hoofdweg hier, maar de zijstraten kom ik liever niet.En die groepjes mensen die hier overal rondhangen. Niet tof.
Jullie waren het probleem zekerquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
Leugens, mijn blanke vrienden had ook geen problemen.
Waarom moet je je shirt uit doen eigenlijk? Ga je zwemmen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
Dat was mijn plan.
Maar volgens de dames der FOK! mocht dat niet.
Waarom?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Onzekerheid van hier tot Gibraltar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |