Nee, de telefoon gingquote:
Dat ! Telkens ik heb op heb; is er wel iemand die moet zeggen dat mijn haar lekker ruiktquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:28 schreef Diconnected het volgende:
En American Cream is echt een geweldige conditioner
Hm ja met jouw bos haar snap ik dat welquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:29 schreef Mss het volgende:
Het zal ongetwijfeld fijn spul zijn, maar ik was mijn haren iedere dag en ik heb flink conditioner nodig. Dat geld heb ik gewoon niet
elke dag! maar das nie goed voor je haartjes!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:29 schreef Mss het volgende:
Het zal ongetwijfeld fijn spul zijn, maar ik was mijn haren iedere dag en ik heb flink conditioner nodig. Dat geld heb ik gewoon niet
ja dat heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat ! Telkens ik heb op heb; is er wel iemand die moet zeggen dat mijn haar lekker ruiktHier heb ik dan ook standaard een back-up fles van staan
Ik probeer te minderen, maar ik voel me ZO vies als mijn haar niet gewassen is. Het jeukt dat ook helemaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
elke dag! maar das nie goed voor je haartjes!
I know maar te duurquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:28 schreef Diconnected het volgende:
En American Cream is echt een geweldige conditioner
Jamaar hoe vaker je t was hoe sneller vet t ook word! en misschien kijken want t ligt er ook aan welke shampoo je gebruikt hoe vaak je moet wassen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik probeer te minderen, maar ik voel me ZO vies als mijn haar niet gewassen is. Het jeukt dat ook helemaal
Was je je haren ook wel eens zonder shampoo/conditioner?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik probeer te minderen, maar ik voel me ZO vies als mijn haar niet gewassen is. Het jeukt dat ook helemaal
Ik heb het bij iedere shampoo. En ik weet dat het vet wordt als ik het vaak was, maar ik vind het zo erg om met vet haar rond te lopen. Er is dan ook geen model in te krijgen. Als ik het dan kam, krijg ik één groot pluishoofd. Ik heb van die semi krullen die wel in de knoop raken maar lelijk worden als ik ze kam.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar hoe vaker je t was hoe sneller vet t ook word! en misschien kijken want t ligt er ook aan welke shampoo je gebruikt hoe vaak je moet wassen!
Alleen uitspoelen? Nee, nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Was je je haren ook wel eens zonder shampoo/conditioner?
Hm, misschien een keer proberen geen shampoo en conditioner te gebruiken, en dan kijken wat het resultaat is? Ik ken heel veel mensen die dat ook doen namelijk, en die waren er altijd positief overquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb het bij iedere shampoo. En ik weet dat het vet wordt als ik het vaak was, maar ik vind het zo erg om met vet haar rond te lopen. Er is dan ook geen model in te krijgen. Als ik het dan kam, krijg ik één groot pluishoofd. Ik heb van die semi krullen die wel in de knoop raken maar lelijk worden als ik ze kam.
[..]
Alleen uitspoelen? Nee, nog nooit gedaan.
Goeden tip! Eens proberen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hm, misschien een keer proberen geen shampoo en conditioner te gebruiken, en dan kijken wat het resultaat is? Ik ken heel veel mensen die dat ook doen namelijk, en die waren er altijd positief over
Ik wel, maar ik zweet ook best snel. Ik wil voorkomen dat ik (en anderen) mezelf ga ruiken.quote:
En trouwens, je kan ook bijv. alleen dan een masker gebruiken en geen sh/con. Is ook goed voor je haarquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik zweet ook best snel. Ik wil voorkomen dat ik (en anderen) mezelf ga ruiken.
Oh dat is ook wel een goeie! Laatst had ik trouwens gezwommen in de ochtend, en mijn haar daarna niet gewassen. Maar het zat echt heel lelijk. Ik had allemaal knopen in mijn haar en als ik die kam krijg ik echt lelijk haar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En trouwens, je kan ook bijv. alleen dan een masker gebruiken en geen sh/con. Is ook goed voor je haar
jamaar zwembadwater is met chloor enzo, dus dan zit haar sowieso nooitquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel een goeie! Laatst had ik trouwens gezwommen in de ochtend, en mijn haar daarna niet gewassen. Maar het zat echt heel lelijk. Ik had allemaal knopen in mijn haar en als ik die kam krijg ik echt lelijk haar.
Ik zweet veel meer als ik niet gedouched heb. Ik voel me dan zķ vies.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
meestal ruiken andere mensen je niet, tenzij je je al een week niet hebt gewassen ofzo
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:52 schreef Puckzzz het volgende:
Douchen
Moddols
Dear Puckzzz,
This has been posted to you to be with you as soon as possible. It should have reached your destination country by now.
Please note it can take up to four weeks for overseas orders.
Kind regards,
Rachel
Dit was een reactie op mijn mail van vorige week vrijdag
nog even afwachten puckzie!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:52 schreef Puckzzz het volgende:
Douchen
Moddols
Dear Puckzzz,
This has been posted to you to be with you as soon as possible. It should have reached your destination country by now.
Please note it can take up to four weeks for overseas orders.
Kind regards,
Rachel
Dit was een reactie op mijn mail van vorige week vrijdag
Pics!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:03 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zo'n toffen muts op nu. In huis. Omdat het kan.
I tried but I failedquote:
Noooquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
I tried but I failedmaar het is zo'n hele grote met allemaal kleurtjes
op je hoofd?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NoooIk ben ook al een tijdje op zoek naar een luecken muts, maar dan weet ik weer niet hķe ik hem moet dragen enzo
Jaa maar met van die plofmutsen bijvoorbeeld, die moet je dan nog soort van in model duwen ofzo? Of met schuifspeldjes vastquote:
Ik maak wel foto maar dan zonder mijn hoofdquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NoooIk ben ook al een tijdje op zoek naar een luecken muts, maar dan weet ik weer niet hķe ik hem moet dragen enzo
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik maak wel foto maar dan zonder mijn hoofd
Ik doe dan mn haar los, en zet 'm idd vast met speldjesquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa maar met van die plofmutsen bijvoorbeeld, die moet je dan nog soort van in model duwen ofzo? Of met schuifspeldjes vastDus ik kijk altijd hoe mensen hun muts dragen
Crazy, i am it.
Ja ik doe het ook meestal met los haarquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik doe dan mn haar los, en zet 'm idd vast met speldjes
Dat is bij mij altijd de vaste grap als iemand zegt dat het naar vis ruikt. Ik zeg altijd "sorry, ik zal niet meer van die grote stappen zetten".quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:11 schreef BGTes het volgende:
Ik zat maandag in college met buikpijn en misselijkheid, en toen kwam een klasgenootje naast me zitten.. ik ging echt half over mijn nek daar. Die stonk zo hardnormaal stinkt ze al.. Maar dan niet naar zweet. Volgens mij wast ze bepaalde delen van haar lichaam niet
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is bij mij altijd de vaste grap als iemand zegt dat het naar vis ruikt. Ik zeg altijd "sorry, ik zal niet meer van die grote stappen zetten".
Ik lollerde hardopquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is bij mij altijd de vaste grap als iemand zegt dat het naar vis ruikt. Ik zeg altijd "sorry, ik zal niet meer van die grote stappen zetten".
Mwehehequote:Op vrijdag 9 december 2011 16:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee DK! Dat kloptquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dit is het Nijmegen-draadje helemaal niet!
Not even closequote:Op vrijdag 9 december 2011 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dit is het Nijmegen-draadje helemaal niet!
misschien had ze een schimmelinfectie? Daar kan je bijna niet tegenop wassenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:15 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik lollerde hardop
Maar deze geur was echt beyond vislucht
Ik dacht dat is BGtes dus das Nijmegen. Ja zo werkt mijn piepkleine brein!quote:
Nee hier hebben we het over nagellak, grote tieten, vislucht, bier en schetenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat is BGtes dus das Nijmegen. Ja zo werkt mijn piepkleine brein!
ZEG NIET ALLEEN NERDS DRAGEN VIJF JAAR OUDE GYMPENquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
voetengeur is by far het ergst. Van die nerds op 5 jaar oude gympen waar een compleet eigen bioculltuur in is ontstaan
ik zie verdomd weinig nagellak voorbij komen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:18 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nee hier hebben we het over nagellak, grote tieten, vislucht, bier en scheten
omfg gadverquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
en ik heb ooit een scharrel gehad die zulke stinkpoten had dat ik meteen mijn hele beddengoed moest wassen als ie was blijven slapen. My god, ik ruik het nog
Nerd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZEG NIET ALLEEN NERDS DRAGEN VIJF JAAR OUDE GYMPEN
Ja misschien.. maar om nou te vragen 'Hee heb je candida? Want je meurt zo hard' is ook niet subtielquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien had ze een schimmelinfectie? Daar kan je bijna niet tegenop wassen
Ik was mijn beddegoed sowieso na de seksquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
en ik heb ooit een scharrel gehad die zulke stinkpoten had dat ik meteen mijn hele beddengoed moest wassen als ie was blijven slapen. My god, ik ruik het nog
Was dan het verschil?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:18 schreef BGTes het volgende:
[..]
That's more like itquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:18 schreef BGTes het volgende:
[..]
dan was je heel vaak!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik was mijn beddegoed sowieso na de seks
Nagellak vind ik niets. Nagellak-remover ruikt wel lekker.quote:
nick heeft iets tegen bellen hequote:Op vrijdag 9 december 2011 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoerige kutkinders, ik mag niet bellen van.
Lulzquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nick heeft iets tegen bellen he
leuken hoet!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:23 schreef Diconnected het volgende:
Voor unft:
[ afbeelding ]
Mijn hoofd is niet echt blij, maar zo zit ie dan
[ afbeelding ]
En de muts in kwestie
Mijn vriend slaapt zelden bij mij. Hij heeft een heel appartement en ik een kleine kamer. Ik zit dus meestal daar. Maar mijn dekbedovertrek is wel heel vaakquote:
Mja, die rubbers maken denk ik wel een verschil jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik squirt niet en we neucqen met rubbers, dus een echte bende wordt het toch nooit
Een foto van je muts maken. Dat zouden meer vrouwen moeten doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:23 schreef Diconnected het volgende:
Voor unft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de muts in kwestie
Ik loop altijd gewoon de douche in erna, beetje spoelen, klaarquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik squirt niet en we neucqen met rubbers, dus een echte bende wordt het toch nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Leuk! Zo wil ik m ook maar op de een of andere manier wil dat nooit zo bij mij. Maar jij hebt ook zo'n leuke schuine ponyquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:23 schreef Diconnected het volgende:
Voor unft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de muts in kwestie
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een foto van je muts maken. Dat zouden meer vrouwen moeten doen.
Seks is vies?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lalalalal masja masja masja
*houdt handen voor ogen*
het kan mij niet schelen wat mensen doen na de seksx
Ligt eraan in welke vorm. Laatst was er iets op CSI over Japanners en inktvissen.quote:
I've seen enough hentai to know where this is goingquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke vorm. Laatst was er iets op CSI over Japanners en inktvissen.
Ja en ik zet hem nooit vast ofzo, na een tijdje word ik em zat en haal ik em van m'n hoofdquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Leuk! Zo wil ik m ook maar op de een of andere manier wil dat nooit zo bij mij. Maar jij hebt ook zo'n leuke schuine pony
Puberspees is shyquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar ik hoef niet van iedereen te weten hoe wat waarmee waarom wanneer en wat erna
Ik ben niet shy, ik hoef het gewoon niet te wetenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Puberspees is shy
Mag ik je tieten toch voelen de volgende meet?
Vergelijkingsmateriaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben niet shy, ik hoef het gewoon niet te weten.
Je mag wel aan mn tieten zitten hoor, veel is er toch niet om te voelen
Ik heb het niet zo op zee-producten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:28 schreef BGTes het volgende:
[..]
I've seen enough hentai to know where this is going
(oud) collega van mij had serieus een probleem met zijn voeten. Als hij 's avonds thuiskwam zagen zijn voeten eruit alsof hij ze de hele dag in water had geweekt. En het HELE kantoor stonk ernaar, vreselijk indringende lucht. Ik heb hem er een keertje op aangesproken en toen kreeg ik dus dit verhaal. Was echt 1 of andere aandoening, kon ie niets aan doen. Neemt niet weg dat wij over onze nek gingen als hij dicht bij je stondquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Awwwwwwwwwwwh baby llamaquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga naar de KerstmarktZal ff kijken of ik een betere foto van het baby-lamaatje kan maken
Ik doe ook altijd bij scheldende klanten als die de deur uitstormen. '.....Tot ziens!!!'quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:03 schreef PriemGirl het volgende:
loul... En op het einde van de dag word je nog eens afgesnauwd door een klant met een probleem die niet bij ons ligt. En bedankt..
En het gesprek dan ook nog eindigen met 'nog een fijn weekend'.![]()
Ja zit ik doelloos een half uur in de trein, denk ik fijn even te sc-en, ISSUR NIEMANDquote:
In de trein kan je ook praten met je medereizigers.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja zit ik doelloos een half uur in de trein, denk ik fijn even te sc-en, ISSUR NIEMAND
Maar betekent vast ook dat de maisjes wat leuks aan het doen zijn op deze vrijdagavond
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd bij scheldende klanten als die de deur uitstormen. '.....Tot ziens!!!'
Die kijken allemaal niet zo vrolijk op vrijdagavond om zes uur.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de trein kan je ook praten met je medereizigers.
Ik zou gewoon een praatje beginnen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die kijken allemaal niet zo vrolijk op vrijdagavond om zes uur.
En hier zijn ze toch heul gezelliger.
Ik haat dat. Ik zie eruit alsof ik aangesproken wil worden. Mensen komen altijd langs me zitten en spreken me dan aan. Gelukkig heb ik al een effectief 'waag het niet me aan te spreken'- gezicht ontwikkeld voor enquetemensen en fondsenwervers op straat. Nu nog een bedenken voor in de treinquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de trein kan je ook praten met je medereizigers.
Ik praat altijd tegen medereizigers. Ik ben ook altijd degene die naast je komt zitten als de rest van het treinstel leeg is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik haat dat. Ik zie eruit alsof ik aangesproken wil worden. Mensen komen altijd langs me zitten en spreken me dan aan. Gelukkig heb ik al een effectief 'waag het niet me aan te spreken'- gezicht ontwikkeld voor enquetemensen en fondsenwervers op straat. Nu nog een bedenken voor in de trein
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik haat dat. Ik zie eruit alsof ik aangesproken wil worden. Mensen komen altijd langs me zitten en spreken me dan aan. Gelukkig heb ik al een effectief 'waag het niet me aan te spreken'- gezicht ontwikkeld voor enquetemensen en fondsenwervers op straat. Nu nog een bedenken voor in de trein
Het geld groeit me niet op de rug.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik las net op een niet nader te noemen blog over raok. In dat artikel vertelde ze dat je ook eens de boodschappen van degene achter je in de rij af kon rekenen. Ligt het aan mij of gaat dit echt te ver?
dat gaat te ver. betaal je eigen boodschappen maarquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik las net op een niet nader te noemen blog over raok. In dat artikel vertelde ze dat je ook eens de boodschappen van degene achter je in de rij af kon rekenen. Ligt het aan mij of gaat dit echt te ver?
Dat. Haat. Ik. Heel. Erg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik praat altijd tegen medereizigers. Ik ben ook altijd degene die naast je komt zitten als de rest van het treinstel leeg is.
Ik doe dat ook. Ik eet personal space als cakequote:Op vrijdag 9 december 2011 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat. Haat. Ik. Heel. Erg.
Ik ging laatst naar amsterdam, HELE godverdomse treinstel leeg. Komt er een meisje vragen of ze bij me mag zitten. Dus ik ok. Komt ze ook echt naast me zitten. En ze was nogal breed dus ik had geen ruimte meer. Ben maar subtiel aan de andere kant van de stoeltjes gaan zitten. Personal space, i needz it
Dit zei ik dus ook tegenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er staat op zo'n raok site ook 'deel ijsjes of snoepjes uit aan kinderen'.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit zei ik dus ook tegenik zou degene voor me echt vet eng vinden als ie mn boodschappen gaat betalen. En als ik een drankje voor iemand koop denken ze meteen dat ik wat van ze wil.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er staat op zo'n raok site ook 'deel ijsjes of snoepjes uit aan kinderen'.
Dan krijg je meteen de pliesie aan de deur omdat ze denken dat je pedo bent
'ja maar het was een raok!'quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]zit je dan in de cel met je goeien gedrag.
Pittig kort kapselquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
hahaha, einz!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw Skjoe! You iz a babe!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
hahaha, einz!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan de plakstift zitten snuffelen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
yay dankjulliewel!!
mijn hoofd voelt zo licht
Niet zo kort als het jouwe. Ik krijg dan echt poedelhaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
afknippen! Het werkt echt mentaal bevrijdend
Anyone?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Huh wait whut? Is absolutely Alice nog te koop?????
oh, was het een vraag?quote:
Haha.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
wederom, stylingproductenals ik hier niks in smots ben ik ook een pluizige champignon
ah, je praat ook braaf het fok-clubje na!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind vrouwen met kort haar niets. Dat zijn of moeders, lesbische of met een overleden libido.
67 eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, je praat ook braaf het fok-clubje na!
en je bent niet ouder dan 23 gok ik?
je kop lijkt meestal stukken smaller met kort haar hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kort haar is
Alleen mijn harses is er te dik voor
Jij vindt toch ook mijn haar korter leuker dan lang toch schatje?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn vriend vindt me mooier met kort haar dan met lang haar. Dus het kan me ook geen biet schelen
Vriend van SQ hier. Nee ik meen het. En laat nu de dames gewoon lekker geiten over nagellakquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij vindt toch ook mijn haar korter leuker dan lang toch schatje?![]()
Alsof je dan als man nog een keus hebt om wat anders te zeggen.
Vrouwen![]()
Je bedoelt als je als man de broek weggeeft?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
nee eikel, ik had vanmiddag nog lang haar en hij heeft me juist gestimuleerd om het kort te knippen
maar als je volwassen bent gaan die dingen nou eenmaal anders
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vriend van SQ hier. Nee ik meen het. En laat nu de dames gewoon lekker geiten over nagellak.
Omdat je wel 1 pagina hebt meegelezen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het gaat hier vrij weinig over nagellak heb ik gemerkt.
LEKKER WIJF! staat je supergoed zegquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
hahaha, einz!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, ruikt ie lekker?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:05 schreef milka82 het volgende:
Ooooh Skjoe,heel erg mooi! Houwen zo! Enne,gefeliciteerd met je vriendin der beebie. (heb vandaag mijn neefje lekker besnuffeld en beknuffeld,verliefd)
Het is ook de SC. Dat is een beetje het punt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb m net bij de mooi gekochtquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, was het een vraag?ik ben m laatst op een britse site nog tegen gekomen, maar weet bij god niet meer welke
Was dat niet een Duitse site?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, was het een vraag?ik ben m laatst op een britse site nog tegen gekomen, maar weet bij god niet meer welke
dat wil nog steeds niet zeggen dat jij en je geklaag welkom zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nein. Soms heb ik dat gewoon even, vooral alsquote:
Ja, volgens mij.... maar ik heb even gezocht, maar kan m ook niet meer vindenquote:
hehehequote:Op vrijdag 9 december 2011 19:12 schreef Loqi het volgende:
Staat je goed Skjoe!
[..]
dat wil nog steeds niet zeggen dat jij en je geklaag welkom zijn![]()
Goed bezig geweest dusquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:11 schreef Debsterr het volgende:
Zo, net enorme opruimwoede gehad en al een was gedaan, nieuwe was erin, was opgevouwen, oude kleding opgeruimd, al m'n tassen uitgezocht (zoekt nog iemand een leuke tas?), dingen bovenop de kast gedaan in bakken, bed afgehaald, bed opgemaakt, nu tijd voor oven verwarmen en afwas doen en dan pizza.
Nee, die was van eerderquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
lindy, ook nog wijn toch? Je facebook foto...
ooohdanquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, die was van eerder
Gisteren alleen een fles rum![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
precies!!!
overigens, die Duitse:
http://nagellack-online.d(...)-ALICE-IN-WONDERLAND
Absolutely Alice voor 9 euro
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:23 schreef Lindytje het volgende:
Oh, die webshop heeft nu alleen nog maar China Glaze.. ?? Wazig
Like a bossquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]OPI heeft wieder ein OPItje gemacht! Einzzz!
tof toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik werd helemaal gek in de mooi! Ik dacht soww wat is dat voor mooie? Kon mijn ogen niet geloven haha.
Lekker op tijdquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bleh. Sinterklaasgedicht schrijven.
Allerhande H&M en Pieces dingenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Goed bezig geweest duswat voor tassen heb je in den aanbieding?
Ik vind hem nooit zo boeiend op foto's. Maar misschien is hij in echt mooierder!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:05 schreef Lindytje het volgende:
MAAH gelakt, it's so pwwweeeetyyyyyyy![]()
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind hem nooit zo boeiend op foto's. Maar misschien is hij in echt mooierder!
Nou, ik ga naar m'n zus, en daarna naar de bios. Daaag!
Picquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:05 schreef Lindytje het volgende:
MAAH gelakt, it's so pwwweeeetyyyyyyy![]()
Wat moet je voor saais doen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:14 schreef Mss het volgende:
Ik heb morgen een retesaaie workshop dus ik ga ook maar een hysterische nagellak lakken om mezelf nog enigszins mee te vermaken morgen.
*plop*quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Eten ook weer op
Lekker op tijd ook
Aan de andere kant: mooie tijd om mijn eerste biertje open te trekken
Een workshop rondom de verschillende rechtsvormen waarmee je een overleg vorm kunt gevenquote:
Klinkt idd heel ergquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Een workshop rondom de verschillende rechtsvormen waarmee je een overleg vorm kunt geven
Hij zingt gewoon valser als zijquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:39 schreef Lindytje het volgende:
Zo, dat was een heel slecht eerste optreden
Ja, dát!! Damn!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij zingt gewoon valser als zij![]()
Way the go bublé
Ik zat ook echt zo van: Djieeeezzzzz, wie zingt daar zo vals, ik kijken, was het bubbolquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zat echt van: Whu.... is dit een kandidaat? Kick em off !!! En toen zei vriend dat het michael zelf was
Auch....
Falenquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:57 schreef Debsterr het volgende:
Ik had daarstraks zo'n honger dat ik m'n gehemelte verbrand heb bij het pizza schrokken.
Adele = hipquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Falen![]()
En meh iris vond ik niet zo... en waarom ziet ze er uit als adele.......
Yay!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
bb is het witte kassie aan het slopen
Exactly dat !!!! Maar dan met harp... en kutstem.......quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Adele = hip
Stylisten hebben geen inspiratie of creativiteit
-------------------------------------------------------------------- +
Oh, jij bent ook een beetje chubby, we maken je een Adele, Hip!!
Ik zat 'm ook echt in 5 minuten weg te kanenquote:
zevennn!!! Volgende week zaterdag!quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Yay!!!!!!!
Nog maar 8 dagen tot je mag gaan inrichten(toch?)
Hurraaayyyyyyy!!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zevennn!!! Volgende week zaterdag!
7 extreeeeeem lange dagenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zevennn!!! Volgende week zaterdag!
De kliko is altijd fijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
een deel in de nieuwe kast (de luiken bovenin zijn al een week eerder geverfd) een deel naar zolder en een deel....
In de kliko!
Bwhehehequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb een engeltje gekocht.. met vleugeltjes die van kleur veranderen
Zegt mijn vriend: Wij zijn toch geen kampers......
Dus ik heb maar gezegd dat ie moest doen alsof ie em leuk vindt![]()
Lichtjesquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
Dat dus!quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lichtjes![]()
Lichtjes die van kleur veranderen![]()
jij snapt hetquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lichtjes![]()
Lichtjes die van kleur veranderen![]()
Weltrusten meisjequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:22 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en ik ga weer naar bed![]()
ER kijkentot morgen!
Die heb ik geloof ik nietquote:
Slaapzequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:22 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en ik ga weer naar bed![]()
ER kijkentot morgen!
Ben benieuwd naar de foto's ervan!quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
jij snapt het![]()
Maar hij valt ook echt ontzettend uit de toon bij de rest van de versiering
Dus eigenlijk heeft ie ook gewoon gelijk; maar ik wil niet toegeven
Ik zal morgen foto's makenAls de boom ook staat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |