Nee, de telefoon gingquote:
Dat ! Telkens ik heb op heb; is er wel iemand die moet zeggen dat mijn haar lekker ruiktquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:28 schreef Diconnected het volgende:
En American Cream is echt een geweldige conditioner
Hm ja met jouw bos haar snap ik dat welquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:29 schreef Mss het volgende:
Het zal ongetwijfeld fijn spul zijn, maar ik was mijn haren iedere dag en ik heb flink conditioner nodig. Dat geld heb ik gewoon niet
elke dag! maar das nie goed voor je haartjes!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:29 schreef Mss het volgende:
Het zal ongetwijfeld fijn spul zijn, maar ik was mijn haren iedere dag en ik heb flink conditioner nodig. Dat geld heb ik gewoon niet
ja dat heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat ! Telkens ik heb op heb; is er wel iemand die moet zeggen dat mijn haar lekker ruiktHier heb ik dan ook standaard een back-up fles van staan
Ik probeer te minderen, maar ik voel me ZO vies als mijn haar niet gewassen is. Het jeukt dat ook helemaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
elke dag! maar das nie goed voor je haartjes!
I know maar te duurquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:28 schreef Diconnected het volgende:
En American Cream is echt een geweldige conditioner
Jamaar hoe vaker je t was hoe sneller vet t ook word! en misschien kijken want t ligt er ook aan welke shampoo je gebruikt hoe vaak je moet wassen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik probeer te minderen, maar ik voel me ZO vies als mijn haar niet gewassen is. Het jeukt dat ook helemaal
Was je je haren ook wel eens zonder shampoo/conditioner?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik probeer te minderen, maar ik voel me ZO vies als mijn haar niet gewassen is. Het jeukt dat ook helemaal
Ik heb het bij iedere shampoo. En ik weet dat het vet wordt als ik het vaak was, maar ik vind het zo erg om met vet haar rond te lopen. Er is dan ook geen model in te krijgen. Als ik het dan kam, krijg ik één groot pluishoofd. Ik heb van die semi krullen die wel in de knoop raken maar lelijk worden als ik ze kam.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar hoe vaker je t was hoe sneller vet t ook word! en misschien kijken want t ligt er ook aan welke shampoo je gebruikt hoe vaak je moet wassen!
Alleen uitspoelen? Nee, nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Was je je haren ook wel eens zonder shampoo/conditioner?
Hm, misschien een keer proberen geen shampoo en conditioner te gebruiken, en dan kijken wat het resultaat is? Ik ken heel veel mensen die dat ook doen namelijk, en die waren er altijd positief overquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb het bij iedere shampoo. En ik weet dat het vet wordt als ik het vaak was, maar ik vind het zo erg om met vet haar rond te lopen. Er is dan ook geen model in te krijgen. Als ik het dan kam, krijg ik één groot pluishoofd. Ik heb van die semi krullen die wel in de knoop raken maar lelijk worden als ik ze kam.
[..]
Alleen uitspoelen? Nee, nog nooit gedaan.
Goeden tip! Eens proberen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hm, misschien een keer proberen geen shampoo en conditioner te gebruiken, en dan kijken wat het resultaat is? Ik ken heel veel mensen die dat ook doen namelijk, en die waren er altijd positief over
Ik wel, maar ik zweet ook best snel. Ik wil voorkomen dat ik (en anderen) mezelf ga ruiken.quote:
En trouwens, je kan ook bijv. alleen dan een masker gebruiken en geen sh/con. Is ook goed voor je haarquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik zweet ook best snel. Ik wil voorkomen dat ik (en anderen) mezelf ga ruiken.
Oh dat is ook wel een goeie! Laatst had ik trouwens gezwommen in de ochtend, en mijn haar daarna niet gewassen. Maar het zat echt heel lelijk. Ik had allemaal knopen in mijn haar en als ik die kam krijg ik echt lelijk haar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En trouwens, je kan ook bijv. alleen dan een masker gebruiken en geen sh/con. Is ook goed voor je haar
jamaar zwembadwater is met chloor enzo, dus dan zit haar sowieso nooitquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel een goeie! Laatst had ik trouwens gezwommen in de ochtend, en mijn haar daarna niet gewassen. Maar het zat echt heel lelijk. Ik had allemaal knopen in mijn haar en als ik die kam krijg ik echt lelijk haar.
Ik zweet veel meer als ik niet gedouched heb. Ik voel me dan zķ vies.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
meestal ruiken andere mensen je niet, tenzij je je al een week niet hebt gewassen ofzo
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:52 schreef Puckzzz het volgende:
Douchen
Moddols
Dear Puckzzz,
This has been posted to you to be with you as soon as possible. It should have reached your destination country by now.
Please note it can take up to four weeks for overseas orders.
Kind regards,
Rachel
Dit was een reactie op mijn mail van vorige week vrijdag
nog even afwachten puckzie!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:52 schreef Puckzzz het volgende:
Douchen
Moddols
Dear Puckzzz,
This has been posted to you to be with you as soon as possible. It should have reached your destination country by now.
Please note it can take up to four weeks for overseas orders.
Kind regards,
Rachel
Dit was een reactie op mijn mail van vorige week vrijdag
Pics!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:03 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zo'n toffen muts op nu. In huis. Omdat het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |