Tja, die wint Mainport toch ieder jaar weer, dus de lol is daar ook wel een beetje vanafquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef Patch het volgende:
Van mij mogen 2 & 12 wel samen gevoegd worden, en dan de definitie aanpassen.
Negatieve insteek is dan wel binnen de perken. Vind wel dat je zo'n soort award moet behouden.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:10 schreef Baszh het volgende:
Ik wilde 12 aan FF1 schenken, maar 2 zeker niet
'voquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als er niemand 5 stemmen of meer heeft, dan wordt de award niet uitgereikt. Of 3 als 5 al teveel blijkt te zijn.
Verder ben ik om verschillende redenen geen fan van awards met een negatieve insteek (Je eens afreageren op degenen die je niet aanstaan, lijkt me niet de bedoeling van awards. Ook beloont het kutgedrag en moedigt het aan om zo verder te doen) en zou ik die vervangen door een paar van die awards die de vorige keer niet meededen. Hier lukte dat perfect.
Hier zou ik dan eerder Chloë Moretz neerzettenquote:Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef picodealion het volgende:
Ik heb weinig van dit jaar uit Hollywood gezien, dus voor nieuwe namen kan ik niet heel veel bedenken. Toch maar wat pogingen/ideeën:
20. Oh Oh Cherso Award - Nieuwste Aanwinst voor FTR
Hailee Steinfeld
Volgens mij nietquote:Op zondag 11 december 2011 23:19 schreef picodealion het volgende:
Zat ik ook te overwegen inderdaad, maar is die niet al een keer geweest?
Het is Amber.quote:
Goeiequote:Op maandag 12 december 2011 13:52 schreef Asap het volgende:
12. Charlie Sheen Award - User die het meeste onzin uitkraamt wel of niet onder invloed.
14. Zal nu wel Ryan Gosling zijn Award - FTR-Hunk
16. Eens met Pico, Carey Mulligan Award - Liefste FTR-user
20. New Kids Award - Nieuwste Aanwinst voor FTR
quote:Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef picodealion het volgende:
19. Gerard Ekdom Award - FTR-user die de meeste hulp biedt.
Dobby.
Hehe iddquote:
Nog altijd beter dan Amanda Bearse.quote:Op maandag 12 december 2011 22:46 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe idd, in de war met Amanda Beard...
Idd, Marcyquote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Amanda Bearse.
Ah, excuseer. Er stond 2010 bij maar hij is nagenoeg overal pas dit jaar uitgekomen.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:53 schreef Mainport het volgende:
Mélanie Laurent zit in Beginners dit jaar.
+1quote:
Misschien Billy Crystal Award, die 'opent' regelmatig de Oscar uitreikingenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:51 schreef picodealion het volgende:
Dus:
17.Matthijs van Nieuwkerk Award - Beste topic- opener van FTR
En ze heeft verstand van toffe auto's volgens Top Gearquote:
Ik zeg doen en doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:38 schreef picodealion het volgende:
Ok mensen, knopen moeten gehakt worden. Meeste stemmen lijken voor Amber?
Billy Crystal nog bezwaren tegen?
Mara krijgt mijn stem. Tweede keus is Laurent. Wat mij betreft.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:38 schreef picodealion het volgende:
Ok mensen, knopen moeten gehakt worden. Meeste stemmen lijken voor Amber?
Billy Crystal nog bezwaren tegen?
Grotendeels mee eens, behalve de Sam Jackson award. Daar zou ik Gary Oldman van maken.quote:Op maandag 12 december 2011 13:52 schreef Asap het volgende:
12. Charlie Sheen Award - User die het meeste onzin uitkraamt wel of niet onder invloed.
13. Adam SandlerAward - Grappigste FTR-user
14. Zal nu wel Ryan Gosling zijn Award - FTR-Hunk
15. Amber Heard Award - FTR-Babe
16. Eens met Pico, Carey Mulligan Award - Liefste FTR-user
18. Samuel L. Jackson Award - Meest veelzijdige FTR-user (die in vrijwel elk topic opduikt)
Dat moet gewoon Sam blijvenAnders Nicholas Cage
20. New Kids Award - Nieuwste Aanwinst voor FTR
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop