Genoeg, vervelende dingen meegemaakt met mannen, handtastlelijk, brutaal, mannen zijn gewoon allemaal hetzelfde, over sekst vooral, ze denken maar aan 2 dingen eten en seks.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Kunnen we over PB-en. Maar ik denk dat je trolt.
Bitch please:quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:33 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Genoeg, vervelende dingen meegemaakt met mannen, handtastlelijk, brutaal, mannen zijn gewoon allemaal hetzelfde, over sekst vooral, ze denken maar aan 2 dingen eten en seks.
Ik heb nooit gezegd dat ik mannen haat, ik erger me alleen dood aan ze.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:09 schreef Meloewa het volgende:
Mannenhaat/ vrouwenhaat het blijft fok natuurlijk.
Een hele goede voorbeeld van 'alles op een hoop gooien'.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:33 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Genoeg, vervelende dingen meegemaakt met mannen, handtastlelijk, brutaal, mannen zijn gewoon allemaal hetzelfde, over sekst vooral, ze denken maar aan 2 dingen eten en seks.
Nou vooruit, een smiley.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:36 schreef AeliadeAmora het volgende:
Oja mannen houden van oorlog voeren, alle oorlogen worden door mannen uitgevecht, als vrouwen het voor het zeggen hadden in de wereld, zou de wereld er een stuk beter uitzien.
De verkeerde blijkbaar, en van welke planeet kom jij Neptunus, of Jupiterquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een hele goede voorbeeld van 'alles op een hoop gooien'.![]()
Ik weet niet met welk gepeupel jij omgaat, maar misschien moet je verder kijken dan de plaatselijke kroeg.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:36 schreef AeliadeAmora het volgende:
Oja mannen houden van oorlog voeren, alle oorlogen worden door mannen uitgevecht, als vrouwen het voor het zeggen hadden in de wereld, zou de wereld er een stuk beter uitzien.
Ik kom uit de kut van mijn moeder, hoe noem je die planeet?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:38 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
De verkeerde blijkbaar, en van welke planeet kom jij Neptunus, of Jupiter
Mannen zijn helemaal niet allemaal hetzelfde. Vrouwen zijn ook niet allemaal hetzelfde. Heb je nog nooit een fijne relatie (van welk soort dan ook) gehad met een man?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:33 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Noem je TS nou homo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mannen zijn helemaal niet allemaal hetzelfde. Vrouwen zijn ook niet allemaal hetzelfde. Heb je nog nooit een fijne relatie (van welk soort dan ook) gehad met een man?
Vind je dat leuk oorlogje voeren, rondvliegende ledenmaten, ingewanden op de grond, huilende mannen die om hun moeder schreeuwen. Zeker leuk jah ?????????quote:
Dan zaten we nu balls-deep in WO136quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:36 schreef AeliadeAmora het volgende:
Een vader-zoon relatie is toch ook een relatie?quote:
Waar praat je over.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:39 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Vind je dat leuk oorlogje voeren, rondvliegende ledenmaten, ingewanden op de grond, huilende mannen die om hun moeder schreeuwen. Zeker leuk jah ?????????
Misschien moet jij je eens meer openstellen en vooral niet generaliseren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:42 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ik denk dat we het moeten afsluiten, het is mij wederom niet gelukt om een fatsoelijke gesprek te voeren met iemand van het mannelijk geslacht, allemaal grote ego's hier.
Jammer.
Sluit maar, slotje erop
Basta, crepa
Noem een oorlog waarin alleen vrouwen een rol spelen, mannen hunkeren altijd naar macht en veel vrouwen, en dat leidt tot oorlogen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waar praat je over.![]()
Dat oorlogen door mannen worden uitgevochten, wil niet zeggen dat alle mannen erbij betrokken zijn en/of het leuk vinden.
Hoe kom je erbij dat we oorlog leuk vinden? Gehersenspoeld door de media?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:43 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Noem een oorlog waarin alleen vrouwen een rol spelen, mannen hunkeren altijd naar macht en veel vrouwen, en dat leidt tot oorlogen.
Vrouwen hebben geen behoefde naar macht, zoals mannen
ow ja zeker wel ... waarom denk je dat ontzettend lelijke en onplezierige, maar rijke en machtige, mannen toch een fotomodel kunnen daten?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:43 schreef AeliadeAmora het volgende:
...
Nee, maar wel aan onderwijs. Taalfouten zorgen ervoor dat je minder serieus wordt genomen, als het aankomt op de wat serieuzere onderwerpen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:43 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Noem een oorlog waarin alleen vrouwen een rol spelen, mannen hunkeren altijd naar macht en veel vrouwen, en dat leidt tot oorlogen.
Het zwakkerijke geslacht hahaha , dat is ook weer door een man gezegd, en mannen zijn het sterkere geslacht ahhhh Maria, een vrouw is gelijk aan een man.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
D'r is een reden dat vrouwen niet bij oorlogen betrokken zijn.
Het zwakkere geslacht.
Nee, als ze gelijk waren zouden ze evenveel verdienen en ook gewoon worden uitgezonden in een oorlog.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:46 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Het zwakkerijke geslacht hahaha , dat is ook weer door een man gezegd, en mannen zijn het sterkere geslacht ahhhh Maria, een vrouw is gelijk aan een man.
Jij opent een topic. Dus niet achteraf gaan zeuren omdat niet iedereen reageert hoe je het liever had gezien.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:42 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ik denk dat we het moeten afsluiten, het is mij wederom niet gelukt om een fatsoelijke gesprek te voeren met iemand van het mannelijk geslacht, allemaal grote ego's hier.
Jammer.
Sluit maar, slotje erop
Basta, crepa
Dit dus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:47 schreef ounsciz het volgende:
[..]
Jij opent een topic. Dus niet achteraf gaan zeuren omdat niet iedereen reageert hoe je het liever had gezien.
Verschillen doen we ook. Fysiek en mentaal.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:47 schreef rosepetals het volgende:
Gelijk zijn aan kan nog wel betekenen dat we verschillen.
Gevalletje 'deal with it'.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Verschillen doen we ook. Fysiek en mentaal.
Schat , dat klopt, maar er zijn zat vrouwen die ambitie hebben om de top te bereiken in het bedrijfsleven bijvoorbeeld, maar daar de kans niet voor krijgen omdat ze vrouw zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, maar wel aan onderwijs. Taalfouten zorgen ervoor dat je minder serieus wordt genomen, als het aankomt op de wat serieuzere onderwerpen.![]()
En je bent weer aan het generaliseren geslagen, meid. Dat meer mannen aan de top zitten, komt niet alleen door dat ze naar macht hunkeren. Wij hebben gemiddeld genomen wel meer ambities dan vrouwen.
Ooooh, nu ben je ook nog eens topzakenvrouw, it just keeps getting better fakerquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:49 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Schat , dat klopt, maar er zijn zat vrouwen die ambitie hebben om de top te bereiken in het bedrijfsleven bijvoorbeeld, maar daar de kans niet voor krijgen omdat ze vrouw zijn.
Ik heb het zelf meegemaakt.
Niet genoeg ambitie dus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:49 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Schat , dat klopt, maar er zijn zat vrouwen die ambitie hebben om de top te bereiken in het bedrijfsleven bijvoorbeeld, maar daar de kans niet voor krijgen omdat ze vrouw zijn.
Er zit verschil tussen de ambitie hebben en 80 uur per week werken, op alle borrels met iedereen vriendjes blijven en je in je eigen tijd bijscholen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:49 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:49 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ja, maar de gemiddelde vrouw wil deeltijdwerk en geen fulltime baan. Misschien moet het eerstgenoemde veranderen. Dit heeft ook te maken met ambitie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:49 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
vertel het aan Merkelquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:51 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ben geen zakenvrouw, ben gewoon nog een student.
Er moeten meer vrouwen de kans krijgen om aan de top te kunnen komen, mannen zijn overal de baas en daar moet verandering in komen.
Ga vooral je gang! succes!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:51 schreef AeliadeAmora het volgende:
Er moeten meer vrouwen de kans krijgen om aan de top te kunnen komen, mannen zijn overal de baas en daar moet verandering in komen.
quote:
Je hebt het vast niet door, maar we hebben nog altijd een koningin aan het hoofd van het koningshuis hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:51 schreef AeliadeAmora het volgende:
Klopt, veel vrouwen zoals ik willen fulltime werken en de top bereiken en dat lukt niet met die vervelende mannen aan de top die het voor het zeggen hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, maar de gemiddelde vrouw wil deeltijdwerk en geen fulltime baan. Misschien moet het eerstgenoemde veranderen. Dit heeft ook te maken met ambitie.
Hhahaha wat heeft ze er voor gedaan NADAquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:53 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Je hebt het vast niet door, maar we hebben nog altijd een koningin aan het hoofd van het koningshuis hoor
Tegenwoordig kun je heel goed als vrouw je mannetje staan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:54 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Klopt, veel vrouwen zoals ik willen fulltime werken en de top bereiken en dat lukt niet met die vervelende mannen aan de top die het voor het zeggen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |