quote:Geen komkommers voor moslima's
Het dagelijkse komkommernieuws komt vandaag uit de moslimwereld.
Een niet nader genoemde islamitische geestelijke heeft deze week een bijzonder verbod opgelegd aan vrouwelijke aanhangers van de islam. Het is hen voortaan verboden groenten en fruit als komkommers en bananen aan te raken. Volgens de beste man zouden de moslima's er wel eens opgewonden van kunnen raken.
Het verbod is woensdag gepubliceerd op een Egyptische nieuwssite. De geestelijke heeft namelijk letterlijk gezegd dat vrouwen uit de buurt moeten blijven van bananen en komkommers. "Als vrouwen deze voedingsmiddelen willen eten, moet een liefst mannelijke derde deze eerst in stukken hakken om ze vervolgens te serveren", citeert Bikya Masr de geestelijke.
Volgens de oppermoslim lijken bananen en komkommers te veel op het mannelijk lid en zouden zij vrouwen kunnen opwinden of laten denken aan seks. Naast bananen en komkommers heeft de geestelijke ook wortels en courgettes verboden. Het nieuws over de 'bananenban' heeft inmiddels tot veel ophef geleid onder de moslima's.
Als ik zo naar de gemiddelde penislengtes kijk uit die regio's dan denk ik dat ze eerder kleine augurkjes in de ban moeten gooien.quote:Volgens de oppermoslim lijken bananen en komkommers te veel op het mannelijk lid
halal worsten wel denk ikquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:24 schreef Id_do_her het volgende:
En worsten mogen wel? Die zijn ook nog eens van vlees.
Godsklere (of die van allah voor mijn part), wat een dom achterlijk gelul en wat een domme achtergestelde cultuur/religie.quote:. Volgens de beste man zouden de moslima's er wel eens opgewonden van kunnen raken.
Jij weet hoe groot de gemiddelde penislengte daar in die contreien is?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als ik zo naar de gemiddelde penislengtes kijk uit die regio's dan denk ik dat ze eerder kleine augurkjes in de ban moeten gooien.
Egyptische sperzieboontjes lijkt me ook link worden om te eten voor die vrouwenquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:26 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Die mannen mogen dat helemaal niet snijden want de moslim man hoort niet in de keuken. Als die kerels nou gewoon zouden zeggen dat ze minder groente willen eten zou er vast meer begrip voor zijn geweest.
Echte wetenschappers doen het harde werkquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij weet hoe groot de gemiddelde penislengte daar in die contreien is?
Smeerlap
Als je dat aan ze vraagt dan ontkennen ze in alle toonaarden, een keer gedaan aan zo een dancer, ik schrok van de felheid van de ontkenningquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Volgens mij wordt die oppermoslim zelf geil van een komkommer of een banaan, nergens zoveel latente homo's te vinden als onder de moslims.
Als worsten straks dan ook een probleem zijn, hoe zit het dan met de bezemsteel? Mogen die dan nog wel aanraken?quote:
nee de moslims worden steeds gekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Verkapte ik kom uit de kast post B.?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als ik zo naar de gemiddelde penislengtes kijk uit die regio's dan denk ik dat ze eerder kleine augurkjes in de ban moeten gooien.
Muah ik snap de frustratie wel. Als je wijven allemaal in relatief korte tijd uitgerekt raken van die grote komkommers en bananen dan kan je met je 12,5 cm ook nog maar weinig aanrichten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee de moslims worden steeds gekker
Jonguh dat weet togg iederreenquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Verkapte ik kom uit de kast post B.?
Ok, zie je zo wel achter CS.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jonguh dat weet togg iederreen
Kusjes
(nohomo)
quote:ron: bikyamasr.com
CAIRO: An Islamic cleric residing in Europe said that women should not be close to bananas or cucumbers, in order to avoid any "sexual thoughts."
The unnamed sheikh, who was featured in an article on el-Senousa news, was quoted saying that if women wish to eat these food items, a third party, preferably a male related to them such as their a father or husband, should cut the items into small pieces and serve.
He said that these fruits and vegetables "resemble the male penis" and hence could arouse women or "make them think of sex." Bikyamasr.com cannot independently verify the accuracy of the news item at time of writing.
case closed !
Met zo'n dikke vette varkensworst door die behaarde moslima-voeg heen roeren!quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:24 schreef Id_do_her het volgende:
En worsten mogen wel? Die zijn ook nog eens van vlees.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:33 schreef Id_do_her het volgende:
NSFW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
had mohammed dat niet al opgelost door een 9 jarige te trouwenquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Muah ik snap de frustratie wel. Als je wijven allemaal in relatief korte tijd uitgerekt raken van die grote komkommers en bananen dan kan je met je 12,5 cm ook nog maar weinig aanrichten.
Niks zo frustrerend als een vrouw die niet de geluiden maakt alsof je haar doodsteekt met je piemel.
Gaan we weer zwaardvechten?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ok, zie je zo wel achter CS.
Grgr!
ach in het verleden deed de koninklijke familie ook jurkjes aan de tafelpoten omdat het ietwat sexueel aandeed , zo blootquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:51 schreef Killaht het volgende:
Die gasten, serieus
+ Mensen die denken dat alle moslims dit doen, maar het zijn alleen de extreme met zulke idealen.
Amerikaanse taarten evenmin.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:47 schreef De_kluizenaar het volgende:
Maar meloenen zijn natuurlijk geen probleem.
Kipfiletjes ook niet.
Waarom eten Egyptische vrouwen komkommers en bananen altijd met z'n tweeën?quote:"Als vrouwen deze voedingsmiddelen willen eten, moet een liefst mannelijke derde deze eerst in stukken hakken om ze vervolgens te serveren"
Is er ok een nie achterlijke kaant dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe het kan dat de achterlijke kant van de islam steeds meer de kop opsteekt. Is dat een directe tegenhanger van de steeds kleiner wordende wereld. Ze vreten al eeuwen lang bananen en komkommers en nu is het ineens een probleem? Waarom heeft Mohammed die dingen 1400 jaar geleden niet meteen in de ban gedaan? Of hebben ze er 1400 jaar over moeten doen om tot die conclusie te komen?
Lees je eens in over het ottomaanse rijk, het was niet altijd kommer en kwelquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:16 schreef wim_v het volgende:
[..]
Is er ok een nie achterlijke kaant dan?
Me wè er vreuger geburd is, kopte nou nie veul he.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:20 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Lees je eens in over het ottomaanse rijk, het was niet altijd kommer en kwel
quote:Cucumber “fatwa” seems to be only shoddy reporting
by Sheila Musaji
There was supposedly a fatwa written which would deserve ridicule if it exists. The original article about this was posted on Bikyamasr, an Egyptian news site, and the article was written by an individual named Manar Ammar. Manar Ammar is identified as a Senior Reporter and Women’s Editor for Bikyamasr.com.
The article quotes an UNNAMED Islamic Cleric residing in Europe who “has banned women from touching bananas, cucumbers and other elongated fruit and vegetable due to their sexual resemblance” The Bikyamasr article refers to the source as “The unnamed sheikh, who was featured in an article on el-Senousa news”.
I tried searching for el-Senousa news, but got nowhere. There is no site for any such entity. I can find nothing about them searching the net except for hundreds of articles reposting the article from Bikyamasr which mentions el-Senousa as its source.
Muna Khan at al Arabiya reports the same problems I had in finding the actual source of this story, and says “According to the Canadian news site Straight.com, it’s been difficult to find the El-Senousa site on which Bikya Masr based its article on. A simple search of the website takes you to a list of articles on the story being quoted but not to the main site itself.” She points out that there have been enough of what I call “stupid fatwas” to make anything easy to believe, but, it is an irresponsible rush to judgement to just assume something is true and publish it without any fact checking.
I found the article from Straight here, and it says “That’s some pretty good flame-bait, but is it legit? According to the article in bikyamasr.com, the story originally appeared on something called “el-Senousa news”, but good luck finding it. In fact, a Google search for “el-Senousa news” only points back—many times over—to the article in bikyamasr.com. Between that and the somewhat intangible location and identity of the “unnamed sheikh” in the article, the tale of the vegetable-fearing Mullah is starting to look a little short on authenticity. What’s more likely is that the independent news service bikyamasr.com is reacting to the troubling emergence of the hard-line Salafi Al-Nou party in Egypt’s (reportedly fraud-ridden) election—a story that, sadly, isn’t so cockamamie.
This article was immediately picked up and posted with appropriate anti-Muslim comments by just about every site in the Islamophobic echo chamber.
Robert Spencer posted the “story” from Bikyamasr on Jihad Watch and included in his lede “It’s all about controlling women, like so many aspects of Islamic law. Sharia Alert from Eurabia”.
The always ladylike Pamela Geller posted this on Atlas Shrugs under the heading No cucumbers or bananas for you, slut! and included in the lede “Obama say, “Respect it!” Jay Leno’s wife Mavis say, “The Qur’an is more liberal with women than the Bible.” Geller say, “One banana split, please, and a side of cukes, with extra whipped creme, thankyouverymuch.”
Weazel Zippers simply posted the article with no lede, but the comments their readers posted in response are truly hateful. For example: — ALL of Islam is a plague, a disease of the mind and soul. — Folks there is going to be a war—-I mean a real war where winner takes all and these animals will gladly die for their cause so we better get ready to do the same…..and I don’t ever again want to hear the term moderate muslim….my reply to that is show me one—just one.
You get the idea about the response to this article, and that response is not to a particular unknown shaikh, but to all Muslims. Perhaps the author of the article and the Egyptian site that posted it are unaware that there is a problem with Islamophobia out there.
Why would anyone post an article about an unnamed person residing somewhere in one of the 47 countries of Europe who had supposedly issued a stupid fatwa without any corroborating evidence that this was even true. What is the point of raising this issue in such a thoughtless way? This is not a satirical article making fun of the stupidity involved in such a fatwa. This is not an article that provides concrete facts about the author of the fatwa, or that provides any counter arguments. There are no facts here that others could use to counter the fatwa, or to make a judgement about the author.
Whatever the reason that Bikyamasr had for posting this bit of unsubstantiated nonsense, the only effect it has had was to give the Islamophobes yet another item to use for years to come to bash Muslims. This article was not just irresponsible, it was as stupid as the supposed fatwa would be if it in fact exists.
I would like to see either a clarification of the article with actual information about the supposed fatwa and its supposed author (that can be verified), or an apology for engaging in reckless speculation and passing on of rumors.
It’s not as if we don’t have enough actual members of the Muslim lunatic fringe that need to be countered, that we need to make them up.
bron
Oh jee,quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
Veel meer moslims over laten komen, goed voor het moraal.
OMGEKEERDE WERELDquote:Als vrouwen deze voedingsmiddelen willen eten, moet een liefst mannelijke derde deze eerst in stukken hakken om ze vervolgens te serveren
Ja maar dat snap ik wel anders stoppen die geile moslimas die dingen in hun poes zonder ze op te eten, en dat is pas echt zondequote:Als vrouwen deze voedingsmiddelen willen eten, moet een liefst mannelijke derde deze eerst in stukken hakken om ze vervolgens te serveren
Voor de mannen misschien.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja maar dat snap ik wel anders stoppen die geile moslimas die dingen in hun poes zonder ze op te eten, en dat is pas echt zonde
Respect voor de Nederlandse moslima heeft hij in ieder geval welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best firms advertise the least...
Je moet wel erg wanhopig zijn dat je zelfs de kansberekening opzij zet voor je vredelievende ideologie.quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:23 schreef Symphonic het volgende:
De wereld islam wordt ook steeds gekker
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vreemd dat mensen helemaal over dit bericht heen lezen
Zuurpruimen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:14 schreef 3-voud het volgende:
Moslimmannen die jaloers zijn op groenten... [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En van de geur kunnen ze opgewonden raken.. Het is absoluut verboden voor moslimvrouwen om een herendeodorant met ronde dop te kopen. Stel je voor!quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:26 schreef Gia het volgende:
Mogen ze nog wel deodorant gebruiken? Die dove spuitbussen hebben zo'n mooi afgeronde dop!!
Lijkt wel......
Dat is heel simpel, het scoort kennelijk. Of dacht je dat nieuws aan bod kwam adhv nieuwswaarde ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe het kan dat de achterlijke kant van de islam steeds meer de kop opsteekt. Is dat een directe tegenhanger van de steeds kleiner wordende wereld. Ze vreten al eeuwen lang bananen en komkommers en nu is het ineens een probleem? Waarom heeft Mohammed die dingen 1400 jaar geleden niet meteen in de ban gedaan? Of hebben ze er 1400 jaar over moeten doen om tot die conclusie te komen?
Men ziet alleen wat men wil zienquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vreemd dat mensen helemaal over dit bericht heen lezen
helaas welquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:47 schreef samvirus het volgende:
[..]
Men ziet alleen vaak, wat men niet wil zien
Mental image.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Kwarteleitje in het gras noemde ik mijn arabiertje.
nee de courgettesquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:37 schreef stekelzwijn het volgende:
De idioot is de winterpenen vergeten.
Allemaal tieten en penissen! Daar kun je toch niet met goed fatsoen je vrouw en dochters heensturen? Ze zouden er rare gedachten van kunnen krijgen!quote:Op zondag 11 december 2011 13:51 schreef pinine het volgende:
laten ze de minaretten dan ook meteen maar afbreken want die lijken ook op een fallus
[ afbeelding ]
Och, ik heb eens een vrouwelijke collega gehad die soms in de lunchpauze naar de groenteboer ging en dan terug kwam met twee komkommers. Ze stak die dan in de lucht en zei: Tja, mijn man is weer twee dagen op zakenreis.quote:Op zondag 11 december 2011 02:38 schreef nicknicknickname het volgende:
als je van een komkommer of een banaan opgewonden raakt is er wel iets goed mis met je![]()
maarja het blijven moslims he...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |