kan jij me er vanaf helpen?quote:
geen ideequote:
hier ook al gepaktquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:15 schreef WAHRHEIT het volgende:
Even koffie maken en minder chago worden
beertjequote:
Nope, liggen zit er niet in nee, werk it is jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geen idee
ik kan je ook niet laten liggen neem ik aan, want je bent aan t werk, niet?
IK ZIE NIETS WOWWWWWWWWWquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
HET ZONNETJE SCHIJNT.. WOWWWWWWW
ik sla je baas wel ff nokkie zodat jij kunt bijkomenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, liggen zit er niet in nee, werk it is ja
WEJOWWWWWWWWWWWquote:
doe je ogen open dan...quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
studentenOp dit moment leid ik niet echt een typisch studentenleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder een van half 9 tot 5-leven..
Vanaf februari weer
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik zou ook gewoon naar huis kunnen gaan, maar thuis even lekker liggen zal er ook niet inzittenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik sla je baas wel ff nokkie zodat jij kunt bijkomen![]()
![]()
[..]
WEJOWWWWWWWWWWW
hij schijnt hier recht in m'n eauguh
Ik wou dat ik mn ogen dicht had.quote:
geen idee, ik ken jouw leven toch nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment leid ik niet echt een typisch studentenleven.
Eerder een van half 9 tot 5-leven..
Vanaf februari weer
Doe bepaalde harige beestjes rondom je hoofd binden, dan schijnt hij niet meer in je eaugeeeenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
WEJOWWWWWWWWWWW
hij schijnt hier recht in m'n eauguh
Nee, ik zou dat best eng vinden, als je dat wel zou weten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik ken jouw leven toch niet
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon naar huis kunnen gaan, maar thuis even lekker liggen zal er ook niet inzitten
goed ideequote:Op vrijdag 9 december 2011 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe bepaalde harige beestjes rondom je hoofd binden, dan schijnt hij niet meer in je eaugeeeen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:15 schreef WAHRHEIT het volgende:
Even koffie maken en minder chago worden
hoofdpijn al wat opgeklaard?quote:
ik ben ook heul engquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik zou dat best eng vinden, als je dat wel zou weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
nee hoor, heb een aardige baas en zal ook niet positief zijn voor mn beoordelingsgesprek volgende weekquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
dan maar je baas de dupe laten worden.. kan m ook ontvoeren voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |