dood en dood zonde. Er zijn nu 8 donkere toren boeken. Daarvan zijn er minimaal 4 echt absolute King toppers.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:00 schreef D. het volgende:
Ow wacht, da's een Donkere Toren deel.
Over deel 1:
[..]
Heb de rest dus ook niet gelezen
Ik had nog zooooveel vragen nadat ik dat boek uit had! Deel 2!quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:20 schreef DaFrenk het volgende:
En ik ben nu Cell aan het lezen. Hij weet het weer lekker mysterieus en heerlijk gruwelijk te maken!
Mis ik veel als ik gewoon met deel 2 verder ga?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dood en dood zonde. Er zijn nu 8 donkere toren boeken. Daarvan zijn er minimaal 4 echt absolute King toppers.
Heb ze nog niet als audio gevondenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, korte verhaal UR al gelezen? Mijl 81? a Face in the crowd? Allemaal korte verhalen en als epub, al dan niet legaal, verkrijgbaar.
Ojee, ben benieuwd dan!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had nog zooooveel vragen nadat ik dat boek uit had! Deel 2!
Ik neem het in overwegingquote:Op maandag 8 oktober 2012 06:46 schreef Spaulding het volgende:
Als je gewend bent om veel King te lezen dan moet deel 1 van de DT serie toch niet meer dan een 'bump in the road' zijn. Één van de kortere boeken die hij ooit heeft geschreven. Geef het nog een kans, de serie is het zeker waard en ik vind het misschien wel het beste deel van de serie. Maar da's persoonlijk.
Ik heb die helaas nog niet gelezen, ik weet niet hoe ik aan die verhalen moet komen!?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, korte verhaal UR al gelezen? Mijl 81? a Face in the crowd? Allemaal korte verhalen en als epub, al dan niet legaal, verkrijgbaar.
heb je een e-reader?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik heb die helaas nog niet gelezen, ik weet niet hoe ik aan die verhalen moet komen!?
Nee helaas (nog) niet...quote:
Tja, dan geen epubs voor jouquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef Atmosphere82 het volgende:
Nee, dat vind ik onzinnige dingen.
Ik denk dat je Liseys Story bedoeld en dat is geen donkere toren verhaal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:22 schreef Tammymara het volgende:
Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die donkere toren niet gelezen heeft![]()
Ik heb alle boeken tot nu toe van King alleen die serie dus niet. Nog een vraagje, ik heb een boek gelezen, iets met twee broers (?) en eentje heeft iets gezien van z'n broer, door een ruit of zoiets in een geheime kamer. Ik kom even niet op de naam maar ben te lui om te googlen of naar boven te lopen en het boek te zoeken. Hoort dat ook bij donkere toren? Ik was het aan het vertellen tegen een vriend en die zei, dat dat een deel van DT-serie was.
Ook geen donkere toren verhaal hoewel er wel koppelingen zijn met de donkere toren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:32 schreef Tammymara het volgende:
Nee Ogen van de draak (Moest de was boven brengen en heb gekeken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |