Ja maar ik ben niet thuis dan, dus ik mis em.quote:
Iphone,Sport1 App, 1,69 betalenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet thuis dan, dus ik mis em.
Haha ja ik heb feest man, ga daar niet in m'n eentje anderhalf uur lang voetbal kijken op m'n iphonequote:Op vrijdag 9 december 2011 18:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Iphone,Sport1 App, 1,69 betalen
Zo had ik toch nog Jaxi vs Zagreb gekeken in Maastricht middle of nowhere
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:17 schreef tliciouz het volgende:
Vaseline zit straks zo.
[ afbeelding ]
Het was duidelijk zat, net of je radio aan het luisteren bent met maar een beetje wazig beeld.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:35 schreef Sinji het volgende:
Gewoon via 3g? Kun je de bal dan wel zien?
Mag ik ze op komen halen dan krijg jij mijn portiequote:Op vrijdag 9 december 2011 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Maar ik ga het morgen doen, moet morgenochtend 6 uur op dus lijkt me niet al te verstandig
Ik heb geen seks met je!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Mag ik ze op komen halen dan krijg jij mijn portie
Lees nu net dat het haar ex was.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens 112 Twente zou er een schietpartij in een winkelcentrum in Almelo gaande zijn. Het gaat om De Schelfhorst. Een man met een wapen zou tenminste een kassameisje hebben neergeschoten. Hulpdiensten zijn ter plaatse. Agenten met kogelvrije vesten ook. HIER een plattegrond van het centrum. Volgens omstanders zou het meisje overleden zijn.
http://www.geenstijl.nl/m(...)kelcen.html#comments
Pff, waarom moet dat nou weer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens 112 Twente zou er een schietpartij in een winkelcentrum in Almelo gaande zijn. Het gaat om De Schelfhorst. Een man met een wapen zou tenminste een kassameisje hebben neergeschoten. Hulpdiensten zijn ter plaatse. Agenten met kogelvrije vesten ook. HIER een plattegrond van het centrum. Volgens omstanders zou het meisje overleden zijn.
Ashana schijnt ze te heten, 3 schoten door d'r borstquote:
Tjongejongequote:Op vrijdag 9 december 2011 18:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh was het niet de bedoeling dat ik moest doordenken met 'dan krijg jij mijn portie' ?
Je kan ook ff naar de Smartshop eh, je werkt toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Tjongejonge
Nee maar gun mij eensch een lekker hallucinerend nachtje dan
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Skeere tijden, anders was ik wel uitgeweest ofzoquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan ook ff naar de Smartshop eh, je werkt toch?
Wel raar dat jij en choco ze nog niet hebben
Penelope heet die film toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:39 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kheb die hele fokkin film gecheckt voor alleen dat stukje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf hem geniaal vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |