Ja, zelfde dag als Vasje maar zij heeft t al.......quote:
Hele planning en shit en nu weet ik niet wtf ik moet doen. Wil niet uit want moet op mijn knip lettenquote:
Wanneer had jij ze besteld dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja, zelfde dag als Vasje maar zij heeft t al.......
Alcohol is ook harddrugs!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Stelletje harddrugs gebruikers.
Woendag ahbi, jij gisteren toch?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Woendag ahbi, jij gisteren toch?
Ik ook woensdag man, en ben geen kankerturrekquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Woendag ahbi, jij gisteren toch?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:17 schreef tliciouz het volgende:
Vaseline zit straks zo.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry ahbilan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:17 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
[..]
Ik ook woensdag man, en ben geen kankerturrek
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:18 schreef Sinji het volgende:
[..]![]()
en truffels zijn lekker
Ja die wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Dat was ik. Nee, was ze sexy? Moet wel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Goed, ik zag je dubbelganger in Den Bosch vandaag.
Ik kreeg meteen een tipi in mijn broek, en had zin in koffie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat was ik. Nee, was ze sexy? Moet wel.
You dirty little whore.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen een tipi in mijn broek, en had zin in koffie.
Ik nu, wij een keer????? ergens?? tli komt dan ook wel, weet wel raad met 2 mannen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Gridlok, wanneer gaan we smoken ah mattie?
wat ik hier boven type.quote:
We moeten nog wel een keer chillen ja. Samen skyrim.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik nu, wij een keer????? ergens?? tli komt dan ook wel, weet wel raad met 2 mannen.
[..]
wat ik hier boven type.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |