Ehr... je moet toch gewoon bereikbaar zijn voor je PM?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:07 schreef MNR het volgende:
Op zich wel grappig trouwens... laatst kwam hij naast mijn werkplek zitten, even werken. Ging hij zo telefoontjes plegen naar ons team. De meeste hebben hun 06 van de "bereikbaarheidsgids" afgehaald (misschien om dezelfde reden als ik). Hoe dan ook, hij moest het nummer hebben van een consultant, stond dus niet op intranet, moest hij een andere consultant bellen voor het 06 van die andere. Bij de volgende kreeg hij direct een verwijzing naar de VM. Degene daarna, nam niet op. Daar kon ik dan wel even van genieten
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr... je moet toch gewoon bereikbaar zijn voor je PM?
Woohoo! Ideaal.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Boss man hier zit lekker op Ibiza. En ik fijn alleen op kantoor.
Ik ook. Voor mijn chef. Op mijn werkmobiel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr... je moet toch gewoon bereikbaar zijn voor je PM?
Oh hij zit er regelmatig, om de zoveel weken. En ik vind het heerlijk, heb ik geen last van 'mquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach in jouw vakantie was het andersom
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Wist ik maar niets.
The boy who knew too much.
Geeft niet, ik deel mijn kennis toch nietquote:
Oh no!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet, ik deel mijn kennis toch niet.
Ik doe wel aan infuus aanleggen hoorquote:
Als hoofdkussen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik mocht gister wel even een uur de buik van date in bruikleen nemen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe wel aan infuus aanleggen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |