Van melk is het dacht ik wel wetenschappelijk aangetoond, als enige. Al heb ik er bij mezelf nooit zo op gelet.quote:Op maandag 12 december 2011 12:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Heb dat nooit echt gemerkt, merk wel dat na veel melk de puistjes erger worden
Het zomaar eens kunnen dat melk de boosdoener zou zijn bij mij. Bij mij schommelde de acne altijd gigantisch, evenals het gebruik van melk. Ik heb alleen die link nooit gelegd. Maar ik vind zuivelproducten te lekker om ze links te laten liggen.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van melk is het dacht ik wel wetenschappelijk aangetoond, als enige. Al heb ik er bij mezelf nooit zo op gelet.
Ja, dat heb ik ook.. en verwijde poriën naast m'n neus.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:07 schreef Sasman het volgende:
Zit nu ook 3 maanden aan de Roac. Krijg nog amper puistjes maar merk nu wel dat ik paar littekentjes heb en nog veel kleurverschil (rode vlekken)...
Gelukkig wel ja, hoef ik niet elke maand een nieuw recept aan te vragen en hoef ik het niet te betalen vanwege mijn verzadigde eigen risico bij mijn zorgverzekering.quote:Op zaterdag 17 december 2011 07:31 schreef k00pman het volgende:
Krijg je voor drie maanden mee dan?
Ik kan niet wachten tot het moment dat het voorbij is en het eindresultaat te zien. ben
er ZO KLAAR MEE!
Ik heb hetzelfde gewicht en je berekening klopt helemaal. Als ik jou was zou ik lobbyen voor een hogere dosis, mits de bijwerkingen die je hebt mild zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 13:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik ben 75kg en ga 30mg per dag nemen, klopt het dat ik dan in totaal 300 dagen bezig ben? (120 x 75 = 9000 / 30 = 300 dagen)![]()
Dacht eigenlijk in een maand of 6 wel klaar te zijn...
De aanbevolen cumulatieve dosering, de dosering met het bewezen meeste effect, is vanaf 120 mg roaccutane per kilogram lichaamsgewicht. Vandaar die 120quote:Op zondag 18 december 2011 16:25 schreef k00pman het volgende:
Hoe kom je aan die 120?
en vanavond gaan mooi alle kameraden uit, goh he waarom ga je niet mee?
Ja ach niet zo zin etc.. (hele kop vol verdomme)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |