Ik las ergens anders van iemand dat die een gedicht vergeten wasquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:43 schreef miss_sly het volgende:
Echt? Hoe weet je dat dan ineens? Staat toch niets bijzonders in de post.
Nog eens lezen!
nou, niet iedereen leest vanavond mee denk ik. wmb wachten we tot 00.00 (niet dat ik dat ga redden hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:20 schreef Saffier het volgende:
Wat doen we nou? Vanavond al openen of netjes wachten tot morgen?
Het ging om de 'vergeten' it's all in the formuleringquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:23 schreef Pvoesss het volgende:
Een gedicht was toch niet verplicht?
De postcode op het pakket is natuurlijk niet de mijne!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:19 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil ook een hint, want ik heb geen idee
Jij moet broedenquote:
Was het leuk? En bandenpijn had ik bij de tweede ook veel eerder dan bij de eerstequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:49 schreef Orea het volgende:
Helpt een dag rondslenteren in de Efteling ook niet hoorik ben echt af! En trekkende banden
En dat bij pas 8 weken
Damn dat heb ik gemist! Ik was de tekst al aan het ontleden op hinta, maar.daar kwam ik niet verder mee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik las ergens anders van iemand dat die een gedicht vergeten wasof er zijn er twee zonder gedicht, dat kan
Ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:55 schreef Orea het volgende:
Ik ben ook zo benieuwd wat mijn lootje van haar pakketjes vind!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |