Nee, van een bank. Dan zie ik alleen de eerste post en moet ik f5' en tot ik een andere reclame krijg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:31 schreef Bluezz het volgende:
Ook gsm toestanden? Ze worden steeds agressiever met hun popups en ik blijf ook regelmatig hangen hier in de Culsc
Na de ING-reclame (geloof ik, iets met Delfts Blauw) laadt de pagina verder niet meer. Elke keer weer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:31 schreef Bluezz het volgende:
Ook gsm toestanden? Ze worden steeds agressiever met hun popups en ik blijf ook regelmatig hangen hier in de Culsc
Zie boven voor de remedie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na de ING-reclame (geloof ik, iets met Delfts Blauw) laadt de pagina verder niet meer. Elke keer weer.
Dat hangen heb ik ook ja. Het lijkt wel alsof die reclame-banners steeds erger worden en de boel blokkerenquote:Op vrijdag 9 december 2011 07:31 schreef Bluezz het volgende:
Gadverquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh! Lekker wakker worden vanmorgen. Ik loop de hal in van de flat, heeft er weer iemand een emmer latex laten ontploffenStelletje idioten
Echt....de he-le hal onder
Gadverquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:11 schreef freecell het volgende:
Oja, dat had ik gisteren ook de hele tijd
Ik had het nog niet aan de reclame gelinkt.
Zieke kinderen zijn schattig tot ze over je heenkotsen
Beterschap!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:22 schreef DarkElf het volgende:
vanaf de uitslaapkamer. 1e nare onderzoek achter de rug en volgende week donderdag wordt ik opgenomen voor de operatieve ingreep. Gelukkig makende haast!
Da's snel ja! Sterkte!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:22 schreef DarkElf het volgende:
vanaf de uitslaapkamer. 1e nare onderzoek achter de rug en volgende week donderdag wordt ik opgenomen voor de operatieve ingreep. Gelukkig makende haast!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:11 schreef freecell het volgende:
Oja, dat had ik gisteren ook de hele tijd
Ik had het nog niet aan de reclame gelinkt.
Zieke kinderen zijn schattig tot ze over je heenkotsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |