Wil ik ook niet eigenlijk maar weinig keus.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:10 schreef drumstickNL het volgende:
Jezus man, je wil toch niet als een stuk vee in een van die hokken zitten. Damn man wat voor een leven is dat.
Hoe laat was dat dan? Ik heb hier ook een keer zo'n tiefus-mongool gehad die het nodig vond om rond kwart voor elf 's avonds nog even te gaan lopen boren.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:07 schreef leolinedance het volgende:
- Ik werk fulltime dus kan niet altijd klussen. Dus vandaag ga ik in de avond een paar gaatjes boren. Bij het 4e gaatje gaat de bel. Staat de bovenbuurman voor de deur met de huisregels (die ik overigens niet heb gehad) in zijn handMocht maar tot 8 (!!) uur boren
Heb hem dus wel even duidelijk gemaakt dat ik godverdomme iedere dag aan het werk ben, in het weekend bijna niet thuis ben en zodoende de minst overlast veroorzakende bewoner van het complex ben dus dat ie niet zo moet zeiken. Het is verdomme één keer fucking zeiksnor
![]()
Denk het. En gepensioneerden, sociaal gestoorden en werkzoekenden.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:16 schreef BasEnAad het volgende:
Volgens mij heeft TS WAO'ers als buren.
Like a fucking boss.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:11 schreef Rob.Dude het volgende:
Lachen is dat, leukste is als je harde muziek gaat draaien en als zo'n hardcore gast gaat stampen.
21:00. Voor één keer. De eerste keer en waarschijnlijk de laatste keer.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:18 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Hoe laat was dat dan? Ik heb hier ook een keer zo'n tiefus-mongool gehad die het nodig vond om rond kwart voor elf 's avonds nog even te gaan lopen boren.
Nee, niet klachtwaardig dunkt mij.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
En als de buurvrouw een kopje suiker komt lenen dan meld het hier ook?
Maak er gewoon een lekkah deuntje van. Van die boorgeluiden. Zo'n dancebeat.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
21:00. Voor één keer. De eerste keer en waarschijnlijk de laatste keer.
Wilde eigenlijk een dikke staalplaat meenemen van het werk morgen en van het weekend lekker boren. De hele fucking dag door, omdat het kan. BRRRRR BRRRR BRRRRRquote:Op donderdag 8 december 2011 23:19 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Maak er gewoon een lekkah deuntje van. Van die boorgeluiden. Zo'n dancebeat.
Trrr trrr, trrrrrrrrtrrr.
Vandaag voor het eerst gedaan tegen die zeikerd aan de deur met dat boren.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:22 schreef mrazura het volgende:
Je kan er het beste gewoon meteen wat van zeggen dat je dit liever niet heb.
Ik geef jou gelijk hoor. Als je zo al kennis moet maken met een buurmanquote:Op donderdag 8 december 2011 23:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst gedaan tegen die zeikerd aan de deur met dat boren.
Ik zeg tegen hem, dus als mijn buurman een keer een feestje geeft moet ik om 20:30 bij hem aan de deur staan om te klagen? Gaan we zo met elkaar om? Nou en die kneus bleef maar wijzen naar zijn 'reglementenblaadje'. Sociaal gestoord denk ik dan
Ja, die hebben zeeën van tijd om zich overal aan te ergeren. Het maakt in principe niets uit hoe je je gedraagt, zeiken doen ze toch.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Denk het. En gepensioneerden, sociaal gestoorden en werkzoekenden.
Is het ook. Nog een paar nadelen:quote:Op donderdag 8 december 2011 23:26 schreef mymoodfentje het volgende:
Wonen in een plekje in de luchtfking klote lijkt me dat.
Soort KLB'ers, maar dan die niet op KLB zitten. Gelukkig.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, die hebben zeeën van tijd om zich overal aan te ergeren. Het maakt in principe niets uit hoe je je gedraagt, zeiken doen ze toch.
Hij denkt volgens mij dat hij iets te zeggen heeft in de flatquote:Op donderdag 8 december 2011 23:28 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik geef jou gelijk hoor. Als je zo al kennis moet maken met een buurman![]()
Zeker zo'n burgerlijktype etc.?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |