En de andere helft?quote:
vrouwen maar ook mannen van mijn leeftijd zijn altijd heel uitgesproken over het feit dat ze een allochtoon willen of een nederlander. Als ik geen keuze maak dan zie ze mij niet eens staan. Maar dan kom ik zelf in de problemen.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:36 schreef Cracka-ass het volgende:
Jij maakt er een probleem van waardoor je niet gezelliger wordt. Dat is het probleem.
Maar ben je ook half nederlands of gewoon uit 1 land. Heb je een sterke culture achtergrond.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En de andere helft?
Ik ben zelf een mengelmoes, geen problemen mee.
Wat een bullshit. Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef sheriffwest het volgende:
[..]
vrouwen maar ook mannen van mijn leeftijd zijn altijd heel uitgesproken over het feit dat ze een allochtoon willen of een nederlander. Als ik geen keuze maak dan zie ze mij niet eens staan. Maar dan kom ik zelf in de problemen.
Nederlands, Indisch, Chinees, Indonesisch. En jij?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:40 schreef sheriffwest het volgende:
Maar ben je ook half nederlands of gewoon uit 1 land.
Deze vraag snap ik niet.quote:Heb je een sterke culture achtergrond.
Nederlands--afrikaansquote:Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nederlands, Indisch, Chinees, Indonesisch. En jij?
[..]
Deze vraag snap ik niet.
inderdaadquote:Op donderdag 8 december 2011 21:48 schreef Zapato het volgende:
Vreemd topic, alsof je in Nederland als halve Afrikaan niet gewoon een sociaal leven kan hebben als ieder ander.
Kan je het probleem in één zin samenvatten TS?
bekijk de filmquote:Op donderdag 8 december 2011 21:48 schreef Zapato het volgende:
Vreemd topic, alsof je in Nederland als halve Afrikaan niet gewoon een sociaal leven kan hebben als ieder ander.
Kan je het probleem in één zin samenvatten TS?
En dat heeft enige relevantie omdat?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:49 schreef sheriffwest het volgende:
[..]
zelfs de ouders van die persoon zeggen het.
Misschien omdat die dat kind hun hele leven gezien hebben en weten wat er in hem omgaat?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:50 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
En dat heeft enige relevantie omdat?
Dus dan moet het wel waar zijn!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:49 schreef sheriffwest het volgende:
[..]
bekijk de film
zelfs de ouders van die persoon zeggen het.
Ik zie het probleem niet, wat probeer je ons te vertellen?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:51 schreef sheriffwest het volgende:
[..]
Misschien omdat die dat kind hun hele leven gezien hebben en weten wat er in hem omgaat?
Ze barsten niet voor niets in tranen uit.
Op de bekkenstoot-manier zeker...quote:
Half duits half nederlands zit minder verschil in dan zoals ik heb nederlands thais of in ts zijn geval afrikaans nlquote:Op donderdag 8 december 2011 21:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Op de bekkenstoot-manier zeker...
Het probleem van sherrifwest heeft denk ik niet zoveel met zijn Afrikaanse afkomst te maken, maar met wat anders. Als hij een (halve) Duitser geweest was, zou hij ook zo moeilijk doen, denk ik.
Dat topicquote:Op donderdag 8 december 2011 21:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Op de bekkenstoot-manier zeker...
Het probleem van sherrifwest heeft denk ik niet zoveel met zijn Afrikaanse afkomst te maken, maar met wat anders. Als hij een (halve) Duitser geweest was, zou hij ook zo moeilijk doen, denk ik.
Pff, het was maar een voorbeeld.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
Half duits half nederlands zit minder verschil in dan zoals ik heb nederlands thais of in ts zijn geval afrikaans nl
nee alleen in de 1e klas eens gepest daarna niet meer.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Pff, het was maar een voorbeeld.
Heb jij dan, net als sherrifwest, ook zoveel problemen met je afkomst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |