Ik hoop hetquote:Op donderdag 8 december 2011 21:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Blijft het er wel al een beetje in, eten?
Ja kanten zijkanten zeg maar. Volgens mij zitten per model de kussentjes iets andersquote:Op donderdag 8 december 2011 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh die met kant dus. Zijn dat dezelfde als die andere of niet debs? Volgende x maar proberen in winkel
TopicTettenquote:
abri'squote:Op donderdag 8 december 2011 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuke BH Deb!
Zijn dat die superüberhyper push up BH's van de abri's?
Bushokjes, de reclames daarin bedoel ik. Die hangen hier overal in ieder geval.quote:
Ooooh ja, abri'squote:Op donderdag 8 december 2011 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bushokjes, de reclames daarin bedoel ik. Die hangen hier overal in ieder geval.
Tuig van de richel....quote:Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Abri's zijn chill. Tenzij ze het glas er weer eens uitmeppen.
Engnek staat er niet bij!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuig van de richel....
http://hetnieuwevloeken.nl/
Ik had er een die was veel tofferder. Maar die is deaud zo te zien.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuig van de richel....
http://hetnieuwevloeken.nl/
Je kunt ook nieuwe aanmaken, ik zou het DOENNNNNN!!!!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Engnek staat er niet bij!
Ja maar ik heb hem van Dicoquote:Op donderdag 8 december 2011 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je kunt ook nieuwe aanmaken, ik zou het DOENNNNNN!!!!
ik ben ouder dan Dico en ken 'em al zolang ik leef, EINZZZZZ!!!!1111!!!!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hem van DicoDan strijk ik met alle eer ensauw
Ik heb hem onder de naam SHJN-Foksters ingestuurdquote:Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben ouder dan Dico en ken 'em al zolang ik leef, EINZZZZZ!!!!1111!!!!
ik gok van nietquote:Op donderdag 8 december 2011 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Staat vleeschgeworden dekzwabber erin?
Ik vind "vlegel" altijd zo heerlijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toch blijft mijn favoriete scheldwoord Klootviool
Held!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb hem onder de naam SHJN-Foksters ingestuurd
Die staat er niet in!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toch blijft mijn favoriete scheldwoord Klootviool
Dekzwabber echter wel, maar dat is het dan net niet hequote:
Denk door het woord klootquote:
Whahahahahahahhahahahahaquote:Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben je belatafeld?![]()
![]()
Mijn collega zegt tegen de kinderen altijd "ben je betoeterd?"
1 keer heeft een kind met zo'n heel treurig gezichtje terug gezegd "nee ik ben niet betoeterd![]()
"
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dekzwabber echter wel, maar dat is het dan net niet he
zeker ook geen google cache meer?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Jammer dat die site stuque is, daar stonden écht briljante dingen tussen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb zelf ook eens tegen een kind gezegd "ben je betoeterd?"
Toen dacht hij even na, keek me aan en zei "ja".
Was liev, hij was zelf tot de conclusie gekomen dat hij iets deed wat niet mocht en dat hij inderdaad betoeterd was![]()
Ahhhh, da's cute!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb zelf ook eens tegen een kind gezegd "ben je betoeterd?"
Toen dacht hij even na, keek me aan en zei "ja".
Was liev, hij was zelf tot de conclusie gekomen dat hij iets deed wat niet mocht en dat hij inderdaad betoeterd was![]()
Ik kan van zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht maar 1 ding kiezenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga morgen hier eten:
http://www.humphreys.nl/o(...)carte-3-gangen-menu/
Kijk hoeveel keuzesKan toch heul niet kiezen (okee, het scheelt al dat ik geen vis eet en dat ik vleesch wil
) Maar TOCH
Brothers in crimequote:Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
heb andere kat nu ook uit de boom moeten halennou gaan ze er samen in
http://web.archive.org/we(...)oeterd.in1woord.nl/?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zeker ook geen google cache meer?
Echt?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan van zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht maar 1 ding kiezen
Nooit keuzes hoeven maken
Van de voorgerechten is alleen de carpaccio echt lekker, hoofdgerecht zou ik de eendenbout nemen (geconfijt, is eigenlijk altijd wel goed, maken ze toch niet zelfquote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga morgen hier eten:
http://www.humphreys.nl/o(...)carte-3-gangen-menu/
Kijk hoeveel keuzesKan toch heul niet kiezen (okee, het scheelt al dat ik geen vis eet en dat ik vleesch wil
) Maar TOCH
Faalkaters, you haz emquote:Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Vegetarisch, lust geen ei (gekookt ei wordt ik daadwerkelijk ziek van, andere vormen vind ik niet lekker. Alleen in een ovengerecht/cake en opgeklopt eiwit kan ik handelen) en lust geen geitenkaasquote:Op donderdag 8 december 2011 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt?Ben je allergisch voor veel dingen of vegetarisch?
Hmmzz okeequote:Op donderdag 8 december 2011 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Van de voorgerechten is alleen de carpaccio echt lekker, hoofdgerecht zou ik de eendenbout nemen (geconfijt, is eigenlijk altijd wel goed, maken ze toch niet zelf) en nagerecht appeltaartje of chocoladefondant, hmmm
Maar voor écht goed eten moet je niet naar humphreys, dat je dat ook even weet
(ja ik ben een voedsel-zeikerd, ik weet het)
En zo nog meer briljante uitspraken!quote:
Sujetquote:
Ah, dan is het ook niet geweldig leuk om uit eten te gaan, of wel? Bestaan er eigenlijk restaurants die helemaal vegetarisch zijn?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vegetarisch, lust geen ei (gekookt ei wordt ik daadwerkelijk ziek van, andere vormen vind ik niet lekker. Alleen in een ovengerecht/cake en opgeklopt eiwit kan ik handelen) en lust geen geitenkaas. Dan blijft er uit de eerste 2 gangen elk nog 1 over
Ik hoef nooit lang na te denken in een restaurant
Ah okee! Ik denk dat ik dan voor die gaquote:Op donderdag 8 december 2011 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik durfde toen ik er was de carpaccio niet te nemen (vaak niet lekker genoeg bij restaurants, zeker de goedkopere restaurants), dus ik had muffe taaie garnalen. Maar mij vriendin had wel carpaccio en die was echt verbazingwekkend lekker
"Moet"?quote:
ze zullen vast geen frikandelbroodjes hebbenquote:
Omnomnomnom!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah okee! Ik denk dat ik dan voor die ga
Zo 1 ben ik dusquote:Op donderdag 8 december 2011 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Moet"?
Is toch lekker?
Wij gaan 2e kerstdag brunchen met schoonfamilie, is wel zo makkelijk, want mijn schoonmoeder vliegt altijd de gordijnen in van de stress en dan sta ik uiteindelijk weer alles te koken in mijn eentje![]()
En ze heeft geen vaatwasser, da's eigenlijk nķg erger, dat koken vind ik nog wel leuk (alleen jammer dat er sommigen bij zitten die echt níks lusten)
Dan denk ik aan microben die keihard zich voortplanten, zoals op Lindy's UIquote:
Bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan denk ik aan microben die keihard zich voortplanten, zoals op Lindy's UI
Haat aan jou!quote:
Leuk!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga lekker eerste dag kerst thuis vieren met oma, we gaan allemaal lekkere hapjes maken enzo en waarschijnlijk maakt oma varkenshaas met cranberrysausch
En tweede kerstdag gaan we met wat vrienden met z'n allen uit eten bij een heerlijk Italiaans restaurant hier in de stad
Het is ook echt niet leuk hoor, maar ik moet van zoveel dingen serieus kokhalzenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Haat aan jou!
(of, zoals de mails in mijn "ongewenste mailbox" zeggen: "Death to all the infidels!!!!")
Gezellig! En lekkerquote:Op donderdag 8 december 2011 21:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga lekker eerste dag kerst thuis vieren met oma, we gaan allemaal lekkere hapjes maken enzo en waarschijnlijk maakt oma varkenshaas met cranberrysausch
En tweede kerstdag gaan we met wat vrienden met z'n allen uit eten bij een heerlijk Italiaans restaurant hier in de stad
Eensch!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld!
"Het onkruid tierde welig" is toch een geweldige zin?
Ah, dat lijkt me lastig. Maar lust je zo weinig of heb je allergieën?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is ook echt niet leuk hoor, maar ik moet van zoveel dingen serieus kokhalzen
Mja, kerstavond gourmettenen 2e kerstdag zal wel niks speciaals worden
Ja die bestaan, maar het meeste gezelschap dat niet vegetarisch is, vind vlees ook daadwerkelijk een must, dus ik kom er nooitquote:Op donderdag 8 december 2011 21:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah, dan is het ook niet geweldig leuk om uit eten te gaan, of wel? Bestaan er eigenlijk restaurants die helemaal vegetarisch zijn?
Ik lust zo weinigquote:Op donderdag 8 december 2011 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, dat lijkt me lastig. Maar lust je zo weinig of heb je allergieën?
Doen wij elk jaarquote:Op donderdag 8 december 2011 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij hebben ooit 1 keer kerstkalkoen gedaan, maar die was toen zo groot, dat we nog 2 weken kalkoen op allerlei manieren verwerkt hebben gegeten
Zo'n meeeega bord met sla, nou, jummmmmmmmmquote:Op donderdag 8 december 2011 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja die bestaan, maar het meeste gezelschap dat niet vegetarisch is, vind vlees ook daadwerkelijk een must, dus ik kom er nooit.
Ik vind het wel overzichtelijk. En ik kies dingen die ik normaal niet zou nemen (aangezien ik niks anders kan kiezen) en zo ontdek je nog wel eens wat nieuws
.
Enige waar ik een hekel aan heb is als een restaurant niks vegetarisch op de kaart heeft en dat ze dan maar een gerecht zonder het vlees serveren. Want dan krijg je echt een smakeloze hap...(en meestal krijg je dan heel veel, onder het motto "geen kwaliteit, dan maar kwantiteit". En dan krijgen ze dus ook heel veel terug
Zo was ik ook (is ook de reden dat ik een tijdje niet vegetarisch heb gegeten, want als je dan ook nog niks lust blijft er wel heul weinig over).quote:
Oh daar had ik niet eens over nagedacht! Het gezelschap natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja die bestaan, maar het meeste gezelschap dat niet vegetarisch is, vind vlees ook daadwerkelijk een must, dus ik kom er nooit.
Ik vind het wel overzichtelijk. En ik kies dingen die ik normaal niet zou nemen (aangezien ik niks anders kan kiezen) en zo ontdek je nog wel eens wat nieuws
.
Enige waar ik een hekel aan heb is als een restaurant niks vegetarisch op de kaart heeft en dat ze dan maar een gerecht zonder het vlees serveren. Want dan krijg je echt een smakeloze hap...(en meestal krijg je dan heel veel, onder het motto "geen kwaliteit, dan maar kwantiteit". En dan krijgen ze dus ook heel veel terug
Ik herken dat wel. Ik lust heel weinig vlees dus kom ook vaak uit bij de vega gerechten. Jammer dat ze daar op sommige plekken gewoon niet aan doen. Soms willen ze nog wel eens het vlees vervangen door een gebakken ei (wtf) maar that's it. Een vriendin van mij is vega en die kan dus echt heerlijk vegetarisch koken. Ik snap dat niet dat het voor restaurants zo'n moeite is om meer dan een gebakken ei of een aubergine op het menu te zettenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
.
ei lust ik alleen gebakken (en dan niet spiegeleiquote:Op donderdag 8 december 2011 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo was ik ook (is ook de reden dat ik een tijdje niet vegetarisch heb gegeten, want als je dan ook nog niks lust blijft er wel heul weinig over).
Inmiddels lust ik alles behalve ei, geitenkaas, franse kaas en olijven
Spruitjes, hmmmmquote:Op donderdag 8 december 2011 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doen wij elk jaarEn de kalkoen eet ik dan wel niet, maar de engelse stuffing wel, MJAM!
en spruitjes ende zo, lekkah!![]()
(en ik heb de kalkoen nog wel eens als biologielesje gebruikt, ben ik de organen die je erbij krijgt gaan ontleden en googelen enzo)
Hoe doe je dat dan met sjieke etentjes van weet ik het wat, ofzo?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
ei lust ik alleen gebakken (en dan niet spiegeleimaar eerst geklutst), kaas
(alleen gesmolten op pizza), olijven
, tomaat
melk
biefstuk
enz enz enz
Ik probeer het vaak genoegquote:Op donderdag 8 december 2011 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik kinderen zou willen zouden ze mij niet zo'n leuke mama vinden denk ik. Als je niets probeert kun je niet zeggen dat je het niet lust en als ze het dan alsnog niet zouden vreten dan kregen ze niks. KLAAR
Nou, het dieptepunt was wel pasta met wat zoetzure saus en geraspte kaas. En ja dat was allesquote:Op donderdag 8 december 2011 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo'n meeeega bord met sla, nou, jummmmmmmmm![]()
Vegetarisch is echt wel lekker te koken, hoe weinig mensen ook lusten. In een gezelschap thuis is dat wat lastig, maar in een restaurant moet dat toch makkelijk lukken.
Weleens in een sterrenrestaurant geweest? Daar heb ik weleens extreem lekkere vegetarische dingen gegeten
Daar heb ik het niet over. Ik zat aan kleautekinderen te denken die zeiken dat ze iets niet lusten zonder het te vreten.quote:
Gelukkig nog nooit gehadquote:Op donderdag 8 december 2011 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met sjieke etentjes van weet ik het wat, ofzo?
Zo heb ik me ook voorgenomen te worden hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik kinderen zou willen zouden ze mij niet zo'n leuke mama vinden denk ik. Als je niets probeert kun je niet zeggen dat je het niet lust en als ze het dan alsnog niet zouden vreten dan kregen ze niks. KLAAR
Ik lust wel koekjesquote:Op donderdag 8 december 2011 22:00 schreef Diconnected het volgende:
Wat ben ik blij dat ik een vreetzak ben zeg en vrijwel alles lust
Goeie koks zien het als uitdaging, niet als afdankertje, da's echt treurigquote:Op donderdag 8 december 2011 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou, het dieptepunt was wel pasta met wat zoetzure saus en geraspte kaas. En ja dat was alles![]()
En ik zou willen dat dit een incident was, het is vaker gebeurd. Dat vergald echt je avond, niet eens dat het niet lekker is, maar dat het gewoon echt een afdankertje is zeg maar, dat ze geen moeite willen doen.
Heb in Schotland ook wel het tegenovergestelde gehad. Was een keuzemenu, maar geen vegetarische hoofdgerechten. Wel 2 vegetarische voorgerechten, dus gevraagd of ik die mocht verdelen over de twee gangen (ik ben toch een kleine eter, dus dat is zat). Toen hebben ze degene die ik als hoofdgerecht had helemaal aangekleed. Extra groente erbij, groter bord, aardappeltjes erbij, zag er echt uit als een hoofdgerecht! Dan ga je heel vrolijk weg!(met kleine nadeel dat het teveel was en ik het dus niet op kreeg
)
klikoooo!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:00 schreef Diconnected het volgende:
Wat ben ik blij dat ik een vreetzak ben zeg en vrijwel alles lust
Op zich kan je ook vast zitten in een patroon. Ik heb jaren in de overtuiging geleefd dat ik courgette, aubergine en champignons niet lekker vond (wat niet heul praktisch is voor een vegetariërquote:
Ja dat ook natuurlijk.quote:
Halloooooquote:
Mijn neefje heeft ook heel lang volgehouden dat hij geen groenten lustte, maar alleen Danoontjesquote:
Ik probeer het ook, omdat het zo lastig is nu, maar het wil maar niet beter wordenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Op zich kan je ook vast zitten in een patroon. Ik heb jaren in de overtuiging geleefd dat ik courgette, aubergine en champignons niet lekker vond (wat niet heul praktisch is voor een vegetariër). Maar toen ik het voor de gein weer eens probeerde bleek dat heel erg mee te vallen
Cutequote:Op donderdag 8 december 2011 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft ook heel lang volgehouden dat hij geen groenten lustte, maar alleen Danoontjes
weet ik nog niet babe, eerst even hart normaal doenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat ook natuurlijk.
[..]
Hallooooo
Wanneer kom je nou je ding ophalennnnnn?
Maar woon jij nog thuis of op jezelf?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik probeer het ook, omdat het zo lastig is nu, maar het wil maar niet beter worden
Misschien helpt het ook dat ik niet kan koken. Ik proef het niet als iets nog niet gaar of verbrand is. Ik ben mijn eigen kookstijl gewend, dus mijn smaakpapillen zijn aardig verlamd inmiddelsquote:Op donderdag 8 december 2011 22:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik probeer het ook, omdat het zo lastig is nu, maar het wil maar niet beter worden
Zie-ken-huisquote:Op donderdag 8 december 2011 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
weet ik nog niet babe, eerst even hart normaal doenik had er 3 dagen geen last van maar begint vandaag weer
hoop in vakantie beetje bij te komen en als ik dan weer wat langer kan reizen kom ik
En moeders gaf het dan maar "want dan eet hij tenminste iets"quote:
Oh dude ik wist niet dat het kut met je gingquote:Op donderdag 8 december 2011 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
weet ik nog niet babe, eerst even hart normaal doenik had er 3 dagen geen last van maar begint vandaag weer
hoop in vakantie beetje bij te komen en als ik dan weer wat langer kan reizen kom ik
maakt niet uit schatje je hebt genoeg aan je hoofdquote:Op donderdag 8 december 2011 22:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh dude ik wist niet dat het kut met je gingik lag ook half dood op bed
maar hartkloppingen ofzo?
Ah dat klinkt ook niet best zeg!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien helpt het ook dat ik niet kan koken. Ik proef het niet als iets nog niet gaar of verbrand is. Ik ben mijn eigen kookstijl gewend, dus mijn smaakpapillen zijn aardig verlamd inmiddels
Bij een vriendin van mij thuis hebben ze allemaal hun eigen mayo, eigen ketchup, eigen vleeswaren, eten ze aardappels maar iemand wil niet dan krijgt diegene rijst, en andersom. Dat is bij mij toch ook wel een HELL NO! vreten wat de pot schaft, je krijgt vanzelf hongerquote:Op donderdag 8 december 2011 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ken kinderen die iets andrs krijgen als e het niet lusten. Dat jongetje vreet zn brood ook droog omdat ie het niet lust. En wel heel de dag de snoepkast opentrekken. Ja daaaag dat hoef je bij mij dus niet te proberen he
Ik moest aan Alien denkenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maakt niet uit schatje je hebt genoeg aan je hoofdja steken en kloppingen en borstkas doet raar
Ik woon weer thuis, maar heb 2 jaar op mezelf gewoond, en toen dacht ik inderdaad ook al dat het wel beter zou gaan, maar neequote:Op donderdag 8 december 2011 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar woon jij nog thuis of op jezelf?
Want als je zelf kookt, dan kun ej toch precies maken wat je wilt, lekker uitproberen hoe je het voor jezelf lekker maakt enzo.
Ik heb zo eten veel meer leren waarderen
Daaaaaaaas niet goed he, we willen wel dat je langer meegaat dan vandaagquote:Op donderdag 8 december 2011 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maakt niet uit schatje je hebt genoeg aan je hoofdja steken en kloppingen en borstkas doet raar
Hmmmm, wie weet!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kip, kan jij Sjaan niet richting het ziekenhuis praten?
Bij Lin is het je ook gelukt
Ah da's jammer...quote:Op donderdag 8 december 2011 22:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik woon weer thuis, maar heb 2 jaar op mezelf gewoond, en toen dacht ik inderdaad ook al dat het wel beter zou gaan, maar nee
Ik ben zaterdag jarig, daarna komt alles goedquote:Op donderdag 8 december 2011 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah da's jammer...
Nou, wie weet komt de wijsheid dan vanzelf met de jaren
Doen!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ze niet snel genoeg naar ziekenhuis gaat ga ik wel langs om dr te schoppen. Ik weet waar sjaan dr huis woont einzzz
Wat een omatas!quote:
ik zal wel afspraak makenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ze niet snel genoeg naar ziekenhuis gaat ga ik wel langs om dr te schoppen. Ik weet waar sjaan dr huis woont einzzz
nouja onderzoek de ontstekingen in mijn lichaam kunnen ook bij mijn hart komenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hmmmm, wie weet!![]()
Sjaan: is er wat aan te doen als je naar het ziekenhuis gaat?
omatas? ik vind em leuk!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat een omatas!![]()
Daar komt zelfs Puckzzz niet mee weg!
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat een omatas!![]()
Daar komt zelfs Puckzzz niet mee weg!
Gewoon een dagboekje bijhouden wanneer en hoeveel last je hebt. Daarmee naar je arts gaan en voorleggen. Doen!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zal wel afspraak makenmaar elke keer als ik dat doe dan gaat t wel weer
[..]
nouja onderzoek de ontstekingen in mijn lichaam kunnen ook bij mijn hart komen
ja, nee, daar heb ik wat aan gehadquote:Op donderdag 8 december 2011 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kip, kan jij Sjaan niet richting het ziekenhuis praten?
Bij Lin is het je ook gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Die is mooiquote:Op donderdag 8 december 2011 22:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]Wat ben jij toch heerlijk eerlijk
Deze is ook tof:
[ afbeelding ]
Geloof dat wij een wat andere smaak hebbenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:09 schreef Diconnected het volgende:
Deze is ook tof:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, nee, daar heb ik wat aan gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Van het weekend toch naar R'dam, maar eens kijken voor een nieuwen tas. Heb al zoveel tassen. maar. tassen. oh en dan ook naar Sephoraquote:
Prettyquote:Op donderdag 8 december 2011 22:09 schreef Diconnected het volgende:
Deze is ook tof:
[ afbeelding ]
Da's koud jonge!quote:
Ik moet ook eigenlijk mijn bek houden.... Ik koop bijna altijd HEMA tassen, want praktisch en ze gaan lang meequote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Diconnected het volgende:
Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak
Welken verschnaperingh?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, ik geef het op, ik ga wederom de afwas niet doen vanavond (verbaasd me dat hij zelf nog niet is weggelopen). Ik ga wel nog één alcoholische versnapering doen om lekker te slapen straks
Weet je wat dat kostquote:Op donderdag 8 december 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:
Sjaan, wijffie, pas je een beetje op jezelf?
Kun je niet gewoon een dag of misschien 2 aan de monitor gelegd worden?
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:14 schreef Diconnected het volgende:
http://www.spartoo.nl/Desigual-b749-tassen.php
Ik wil ze allemaal
Ja... nou....quote:Op donderdag 8 december 2011 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost![]()
![]()
Je kunt ook gewoon zelf bijhouden wanneer je hartkloppingen hebt, merk je gauw genoeg
Bacardi Razz met sloeber 7upquote:
Lollerquote:Op donderdag 8 december 2011 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost![]()
![]()
Je kunt ook gewoon zelf bijhouden wanneer je hartkloppingen hebt, merk je gauw genoeg
Dat klinkt ook echt weer überranzigquote:Op donderdag 8 december 2011 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bacardi Razz met sloeber 7up
Zal ik je uitschelden zodat je op mij kan zeiken en jezelf zielig kan vinden?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:14 schreef Lindytje het volgende:
Pffffffff.......... ik heb zo'n zin om te zeiken en mezelf zielig te vinden... maar ik heb zo'n beetje alles al gezegd...
ik wil niet naar t ziekenhuisquote:Op donderdag 8 december 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:
Sjaan, wijffie, pas je een beetje op jezelf?
Kun je niet gewoon een dag of misschien 2 aan de monitor gelegd worden?
Gewoon masturberen ----> happy hormones!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:14 schreef Lindytje het volgende:
Pffffffff.......... ik heb zo'n zin om te zeiken en mezelf zielig te vinden... maar ik heb zo'n beetje alles al gezegd...
Het is wel zoeten troepquote:Op donderdag 8 december 2011 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat klinkt ook echt weer überranzig
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is wel zoeten troep
Maar zo lekkor![]()
(ik zuip ook zoete witte wijn, die fase ben ik nooit uitgekomen op 1 of andere manier. He Joysa?
)
Jamaar lieverd misschien is dat wel even beter he?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil niet naar t ziekenhuis
Graagquote:Op donderdag 8 december 2011 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zal ik je uitschelden zodat je op mij kan zeiken en jezelf zielig kan vinden?
Wie zegt dat ik het daar niet mee eens ben?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Loller
Dan kun je ook zeggen dat je oude mensen beter een spuitje kunt geven want bejaardetehuis is ook duur
Nee dat is niet mijn mening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maaruh, even 2 dagjes ziekenhuis is verdomde duur, als dat bij alle mensen met bijv. hartkloppingen gedaan wordt (wat dus ook makkelijk op andere, makkelijkere en goedkopere manieren gemonitord kan worden), zou je zorgpremie helemaal als een mongool stijgen. En de zorguitgaven stijgen al als een idioot, dus dat kunnen we er als zorgstaat echt niet bij hebben
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Bwheheheheheh, nee, daar doe ik niet aan. 'quote:Op donderdag 8 december 2011 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon masturberen ----> happy hormones!
Anders even de HAP bellen voor advies? Je mag toch sowieso niet zomaar naar het ziekenhuis?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil niet naar t ziekenhuis
Ik heb dit model:quote:Op donderdag 8 december 2011 22:14 schreef Diconnected het volgende:
http://www.spartoo.nl/Desigual-b749-tassen.php
Ik wil ze allemaal
Whehehehe, goeden zelfefaluwatie!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is wel zoeten troep
Maar zo lekkor![]()
(ik zuip ook zoete witte wijn, die fase ben ik nooit uitgekomen op 1 of andere manier. He Joysa?
)
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het daar niet mee eens ben?ik denk dat ze hier meer bedoelen omdat het bij mij niet alleen hartkloppingen zijn maar er ook daadwerkelijk ziektes meespelen ... maar ze gaan wel onderzoek doen naar mijn hart maar ik hoef niet twee dagen te blijven hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maaruh, even 2 dagjes ziekenhuis is verdomde duur, als dat bij alle mensen met bijv. hartkloppingen gedaan wordt (wat dus ook makkelijk op andere, makkelijkere en goedkopere manieren gemonitord kan worden), zou je zorgpremie helemaal als een mongool stijgen. En de zorguitgaven stijgen al als een idioot, dus dat kunnen we er als zorgstaat echt niet bij hebben![]()
ONBETROUWBAAR SUJET! EINZ!quote:
ik mag wel naar het ziekenhuis zonder huisarts, ik moet bij dit soort dingen gelijk de dokter in ziekenhuis bellen en niet de huisartsquote:Op donderdag 8 december 2011 22:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Anders even de HAP bellen voor advies? Je mag toch sowieso niet zomaar naar het ziekenhuis?
Ze zal wel bij een specialist onder controle staan, dan kun je wel een afspraak maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Anders even de HAP bellen voor advies? Je mag toch sowieso niet zomaar naar het ziekenhuis?
Volgens mij ben jij best een goeden koopjes-jager of niet?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb dit model:
http://www.spartoo.nl/Desigual-C.O.-PATCH-TRIANGULO-x99650.php
Maar dan in wat lichtere kleuren. Die tas is zooo fucking handig!![]()
Die site is wel goedkoop, zag dit soort tassen in de winkel voor 100 euro... (en ik heb er 50 voor betaald)
Aha okay. Dan bel je die toch even voor advies?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik mag wel naar het ziekenhuis zonder huisarts, ik moet bij dit soort dingen gelijk de dokter in ziekenhuis bellen en niet de huisarts
Jonge, daar moet ik alleen maar om lachenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ONBETROUWBAAR SUJET! EINZ!
Ik snap 'emquote:Op donderdag 8 december 2011 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik denk dat ze hier meer bedoelen omdat het bij mij niet alleen hartkloppingen zijn maar er ook daadwerkelijk ziektes meespelen ... maar ze gaan wel onderzoek doen naar mijn hart maar ik hoef niet twee dagen te blijven hoor
Ik ben een sucker voor aanbiedingenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best een goeden koopjes-jager of niet?
Ik doe zo m'n bestquote:Op donderdag 8 december 2011 22:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonge, daar moet ik alleen maar om lachen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het daar niet mee eens ben?Hoewel ik je standpunt begrijp, kun je nooooit Sjaan hiermee bedoelen want dan oordeel je toch echt wat te snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maaruh, even 2 dagjes ziekenhuis is verdomde duur, als dat bij alle mensen met bijv. hartkloppingen gedaan wordt (wat dus ook makkelijk op andere, makkelijkere en goedkopere manieren gemonitord kan worden), zou je zorgpremie helemaal als een mongool stijgen. En de zorguitgaven stijgen al als een idioot, dus dat kunnen we er als zorgstaat echt niet bij hebbenGa er dan ook maar van uit dat je het in het algemeen bedoelde
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
HAP is zo kutquote:Op donderdag 8 december 2011 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze zal wel bij een specialist onder controle staan, dan kun je wel een afspraak maken.
En anders huisarts, HAP zijn vaak echt zo prut, zeker in dit soort gevallen. "Kijk het nog even aan"
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik doe zo m'n best
Ik deed zelfs een kleine loller nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
Dat helpt ook toch?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik deed zelfs een kleine loller nu D
Ik bedoel het zeker algemeen, absoluut niet persoonlijk bedoeld. Ik ken Sjaan niet goed genoeg om überhaupt er iets over te kunnen zeggen en gezien haar ziek zijn zou ik dat ook niet durvenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoewel ik je standpunt begrijp, kun je nooooit Sjaan hiermee bedoelen want dan oordeel je toch echt wat te snelGa er dan ook maar van uit dat je het in het algemeen bedoelde
Opvoeding, i hazz themquote:Op donderdag 8 december 2011 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet bijna alles, en mijnvreet alles ook al vindt ie t niet lekker. Dat hoeft ie van mij niet maar dan zegt ie pas na het eten dat ie het niet lekker vond en dan word ik beaus want hij hoeft niet iets te eten wat ie niet lekker vindt lol
![]()
Goeden matigen ruziereden.
Hij is wel makkelijk dus handig voor later
Maar Sjaan, ook al gaat het wel weer, dan kunnen ze toch waarschijnlijk wel zien waar het door veroorzaakt wordt? Want liever dat ze er nu achterkomen dan wanneer je non stop hardkloppingen hebt. En zoals iedereen al zegt, goed voor jezelf zorgen en gewoon bellenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zal wel afspraak makenmaar elke keer als ik dat doe dan gaat t wel weer
[..]
nouja onderzoek de ontstekingen in mijn lichaam kunnen ook bij mijn hart komen
Like a bossquote:Op donderdag 8 december 2011 22:23 schreef Lindytje het volgende:
Godskolere, de honden hebben kauwbotjes gehad en zijn nu al een half uur ruzie aan het maken
Volgens mij heeft dikkie nu alles verzameld
Ja precies.... het is dat je ze soms nodig hebt, maar soms is het echt pruttig prutswerk...quote:Op donderdag 8 december 2011 22:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
HAP is zo kut
Ik heb een keer met een zwaar suīcidale vriendin gezeten... en wat zeggen ze dan? 'Kun jij er niet bij blijven en dan morgen de HA bellen??'
NEE, fucking mongolen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yes pleasequote:
quote:
Dat ja 'ruimte voor verbetering'quote:Op donderdag 8 december 2011 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja precies.... het is dat je ze soms nodig hebt, maar soms is het echt pruttig prutswerk...
Of, om het positief te houden () "Ruimte voor verbetering"
Ik was al bijna die anti-joke kip aan het zoeken om een mooi plaatje mee te maken, ter stimulansquote:
Ja die vond ik ook zo leukquote:Op donderdag 8 december 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb dit model:
http://www.spartoo.nl/Desigual-C.O.-PATCH-TRIANGULO-x99650.php
Maar dan in wat lichtere kleuren. Die tas is zooo fucking handig!![]()
Die site is wel goedkoop, zag dit soort tassen in de winkel voor 100 euro... (en ik heb er 50 voor betaald)
quote:
Hij werkt als een tierelier, enige nadeel is dat de schouderband aan allebei de kanten al van de tas af is gescheurdquote:
Wow das ook balen als je er 100 euro voor neer hebt gelegd!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij werkt als een tierelier, enige nadeel is dat de schouderband aan allebei de kanten al van de tas af is gescheurd. Maar de turk heeft dat mooi opgelapt voor me
Oh, en uiteindelijk komt de 'crisisdienst' op za-avond en kun je zelf tot ma bij je bff blijven slapen omdat je niet wil dat ze dood gaat.. en wordt ze op ma opgenomen..quote:Op donderdag 8 december 2011 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja precies.... het is dat je ze soms nodig hebt, maar soms is het echt pruttig prutswerk...
Of, om het positief te houden () "Ruimte voor verbetering"
Oeeeee, lekkâh!quote:
Ja dat was wel slecht en uiteraard had ik de bon net weggegooidquote:Op donderdag 8 december 2011 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wow das ook balen als je er 100 euro voor neer hebt gelegd!eigenlijk al als je er 50 voor hebt betaald
"nee sorry, de crisisdienst is open van ma t/m vrij en dan tussen 9 en 16.30 uur, ofzoietsquote:Op donderdag 8 december 2011 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, en uiteindelijk komt de 'crisisdienst' op za-avond en kun je zelf tot ma bij je bff blijven slapen omdat je niet wil dat ze dood gaat.. en wordt ze op ma opgenomen..
Nee, ik heb zelf niet genoeg aan mijn hoofd
Nubar Pink Flamequote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat was wel slecht en uiteraard had ik de bon net weggegooid.
Maar het is verder zo'n fijne tas dat ik ze het vergeven heb.
Krullen zijn toch veel mooier manquote:Op donderdag 8 december 2011 22:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jaaaaa hoor. Heb ik net mijn haar gestijld, denk ik (terwijl ik storm op de achtergrond hoor): "Oh laat ik het weerbericht checken." Ja hoor, 67% kans op regenDat wordt een muts op morgen!
Goeden buitquote:Op donderdag 8 december 2011 22:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Nubar Pink Flame
Nubar Reclaim
Nubar Indigo Illusion
Nubar Wildlife
Nubar Iris Dust
Nubar Treasure
Nubar Gem
Peacock Feathers hadden ze helaas niet
Die is er uit helaasquote:Op donderdag 8 december 2011 22:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Nubar Pink Flame
Nubar Reclaim
Nubar Indigo Illusion
Nubar Wildlife
Nubar Iris Dust
Nubar Treasure
Nubar Gem
Wauw zeer goeden faalquote:Op donderdag 8 december 2011 22:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Nubar Pink Flame
Nubar Reclaim
Nubar Indigo Illusion
Nubar Wildlife
Nubar Iris Dust
Nubar Treasure
Nubar Gem
Ja maar die heb ik al de hele week gehadquote:Op donderdag 8 december 2011 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Krullen zijn toch veel mooier man
Kan niet.. IK ben zaterdag jarig!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik al de hele week gehadEn omdat ik morgen dan uit eten ga wilde ik weer 'Glamour' krullen maken
En zaterdag verjaardag. Wat een festiviteiten (leuk detail, zaterdag is dus
's vader jarig, en we geven hem dus kleren voor zijn zoon cadeau, met risico op ruzie.
)!
welke gefaald?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Nubar Pink Flame
Nubar Reclaim
Nubar Indigo Illusion
Nubar Wildlife
Nubar Iris Dust
Nubar Treasure
Nubar Gem
Ga 1 keer per jaar met een vriendin. Doe ik nu al een jaar of 6. Heb in die tijd geloof ik 2 paar gympen buiten Bataviastad gekocht (en dat zijn dan le coq sportives in de aanbieding voor 15 euro en all stars in de aanbieding voor 30 euroquote:Op donderdag 8 december 2011 22:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Goeden buit
Ik wou ook nubars falen maar ik wacht wel totdat ik geshopt heb zaterdag
En nu wil ik ook naar Bataviastad, ik ben daar nog nooit geweest
Dat dus...quote:Op donderdag 8 december 2011 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"nee sorry, de crisisdienst is open van ma t/m vrij en dan tussen 9 en 16.30 uur, ofzoiets![]()
Ik snap dat nog steeds niet.... zelf ook weleens dat soort dingen moeten regelen. buiten kantoortijden gebeuren de meeste lastige dingen en juist dan krijg je níks voor elkaar
Die lijst heb ik gefaald. Ik wilde Peacock Feathers ook nog maar die is dus niet meer te krijgenquote:
quote:
Jeejquote:Op donderdag 8 december 2011 22:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Volgens mij is hij officieel maandag jarig. Maar ik zal er 1 op je drinken
Goeden cadeauquote:Op donderdag 8 december 2011 22:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik al de hele week gehadEn omdat ik morgen dan uit eten ga wilde ik weer 'Glamour' krullen maken
's vader jarig, en we geven hem dus kleren voor zijn zoon cadeau, met risico op ruzie.
)!
Ik vind Batavia-stad niet zo heul leuk meer. Maar misschien omdat ik er te vaak geweest ben. Is hier vlakbij.. Ik was laatst naar Rosada geweest, ook leuk!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga 1 keer per jaar met een vriendin. Doe ik nu al een jaar of 6. Heb in die tijd geloof ik 2 paar gympen buiten Bataviastad gekocht (en dat zijn dan le coq sportives in de aanbieding voor 15 euro en all stars in de aanbieding voor 30 euro).
Masja is aan het bitchen op den twitter
Dan is denk ik de boodschap wel duidelijkquote:
Dat vonden we dus echt niksquote:Op donderdag 8 december 2011 22:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind Batavia-stad niet zo heul leuk meer. Maar misschien omdat ik er te vaak geweest ben. Is hier vlakbij.. Ik was laatst naar Rosada geweest, ook leuk!
Heb je dr profieltekst op twitter al bekeken? Die hartjesquote:Op donderdag 8 december 2011 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga 1 keer per jaar met een vriendin. Doe ik nu al een jaar of 6. Heb in die tijd geloof ik 2 paar gympen buiten Bataviastad gekocht (en dat zijn dan le coq sportives in de aanbieding voor 15 euro en all stars in de aanbieding voor 30 euro).
Masja is aan het bitchen op den twitter
Ja ik ben er inmiddels ook al een jaar niet meer geweest, dus misschien weer eens langswippenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat vonden we dus echt niks. Rosada en Roermond hebben we ook gedaan, maar Bataviastad won het. Maar het zal schelen dat het echt onze jaarlijkse trip is en we in een shopping-high zitten
Nee, over dat mensen vinden dat haar camera niet professioneel isquote:Op donderdag 8 december 2011 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je dr profieltekst op twitter al bekeken? Die hartjes![]()
Waar bitcht ze dan?. Over niet werken met geld?
Nommie is oud noeeezz. Heeft ze geen magic potion met een 1up voor dat beest?
Goed cadeauquote:Op donderdag 8 december 2011 22:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
)!
Loooollquote:Op donderdag 8 december 2011 22:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom moet ze nou weer de prijs van dat ding vermelden? Uberhaupt reageert ze lekker professioneel op de reacties
Ja klopt, maar hij is ook een bouwvakker van 2 bij 2quote:Op donderdag 8 december 2011 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goed cadeau
Niet zenuwachtig zijn, die vader is gewoon een kneus!
Vertel, ik snap dat twitter namelijk niet.... (en ik wil het ook niet snappen geloof ikquote:
Geeft alleen maar zijn zwakheid aan, je kunt toch gewoon zeggen "koop dan zelf kleding voor hem, hij heeft het nodig, punt"quote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij is ook een bouwvakker van 2 bij 2Niet dat hij ons aan zou vallen, maar die kan me toch bulderen joh
Moet je eens naar dat artikel kijken over haar nieuwe camera en dan bij de comments de comment van Diane om 18.15 en dan vooral de reacties daaropquote:Op donderdag 8 december 2011 22:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom moet ze nou weer de prijs van dat ding vermelden? Uberhaupt reageert ze lekker professioneel op de reacties
Moet je even nagel lief aankijken of ze linkjes post of het kopieert want dat is kleaute vanaf aaipetquote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vertel, ik snap dat twitter namelijk niet.... (en ik wil het ook niet snappen geloof ik)
En dan heul hard rennen!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geeft alleen maar zijn zwakheid aan, je kunt toch gewoon zeggen "koop dan zelf kleding voor hem, hij heeft het nodig, punt"
Einde discussie
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geeft alleen maar zijn zwakheid aan, je kunt toch gewoon zeggen "koop dan zelf kleding voor hem, hij heeft het nodig, punt"
Einde discussie
Nagel, I lurffffff you!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je eens naar dat artikel kijken over haar nieuwe camera en dan bij de comments de comment van Diane om 18.15 en dan vooral de reacties daarop
Dat was mijn ged8te ook inddquote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan heul hard rennen!![]()
nee garpje, sorry, alcohol
Okeeuujjquote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees, bent ge d'r nog?
Die NC 25 is prima!
Ik heb eigenlijk NC 30, maar da's meer in de zomer en ietjes aan de donkere kant voor mij.
Ik PM je verder mijn gegevens wel even
Heerlijk, dat is er uitquote:@lindy0984
Lindy
@maschaa : Nee, je bent geen zakenvrouw, nee, je bent niet tof, nee, je bent geen bjoetie-goeroe. You need a reality-check! Dat wel!
Precies. Dat soort mensen niet te serieus nemen joh, kansloosquote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik zie wel hoe het loopt, en anders gaat we snel weer terug met de auto
Kun je ook een twitter ban kirjgen?quote:
twitter:maschaa twitterde op donderdag 08-12-2011 om 21:43:23'Dat is geen professionele camera hoor'.Jawel, dat is het wel. Oh, hij kost geen ¤8000 maar ¤1800. Het. is. geen. hobby. camera. Google. it. reageer retweet
twitter:maschaa twitterde op donderdag 08-12-2011 om 21:44:01Die opmerking blijf ik krijgen :S ik heb maanden onderzoek gedaan voor een goede pro camera, ik weet wat ik gekocht heb.. relax betweters. reageer retweet
twitter:
twitter:maschaa twitterde op donderdag 08-12-2011 om 21:55:35Deze heb ik ook nog weleens gehad: ik vind niet dat jij een eigen bedrijf hebt. *hoofd tegen muur smiley* reageer retweet
Geen ideequote:Op donderdag 8 december 2011 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kun je ook een twitter ban kirjgen?
Nu gaat ze je blokkenquote:
Fixedquote:
Loooolquote:Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die Lin zit gewoon te twitteren met beautylab en veracamilla EINZ!
Nee hoor, die zit Wit. Heet. achter haar computerquote:Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zit gewoon hardop te lachen hierik zie al helemaal voor me dat Masja witheet achter dr computer zit
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee hoor, die zit Wit. Heet. achter haar computer![]()
Net als Lipglans
JOAHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy stuur haar dat dinoplaatje
En nu ben je geblokt, wedden?quote:
Ja, die vind ik wel lievquote:Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Posten hier, please?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Doe jij het eens met Spees over veracamilla hebben danquote:
Speeskees heeft die welquote:
twitter:maschaa twitterde op donderdag 08-12-2011 om 21:47:18HALLO DE WERELD DRAAIT OM MIJ JA? IK BEN PROFI HEUR! EINZ! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |