Ik hoop hetquote:Op donderdag 8 december 2011 21:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Blijft het er wel al een beetje in, eten?
Ja kanten zijkanten zeg maar. Volgens mij zitten per model de kussentjes iets andersquote:Op donderdag 8 december 2011 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh die met kant dus. Zijn dat dezelfde als die andere of niet debs? Volgende x maar proberen in winkel
TopicTettenquote:
abri'squote:Op donderdag 8 december 2011 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuke BH Deb!
Zijn dat die superüberhyper push up BH's van de abri's?
Bushokjes, de reclames daarin bedoel ik. Die hangen hier overal in ieder geval.quote:
Ooooh ja, abri'squote:Op donderdag 8 december 2011 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bushokjes, de reclames daarin bedoel ik. Die hangen hier overal in ieder geval.
Tuig van de richel....quote:Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Abri's zijn chill. Tenzij ze het glas er weer eens uitmeppen.
Engnek staat er niet bij!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuig van de richel....
http://hetnieuwevloeken.nl/
Ik had er een die was veel tofferder. Maar die is deaud zo te zien.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuig van de richel....
http://hetnieuwevloeken.nl/
Je kunt ook nieuwe aanmaken, ik zou het DOENNNNNN!!!!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Engnek staat er niet bij!
Ja maar ik heb hem van Dicoquote:Op donderdag 8 december 2011 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je kunt ook nieuwe aanmaken, ik zou het DOENNNNNN!!!!
ik ben ouder dan Dico en ken 'em al zolang ik leef, EINZZZZZ!!!!1111!!!!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hem van DicoDan strijk ik met alle eer ensauw
Ik heb hem onder de naam SHJN-Foksters ingestuurdquote:Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben ouder dan Dico en ken 'em al zolang ik leef, EINZZZZZ!!!!1111!!!!
ik gok van nietquote:Op donderdag 8 december 2011 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Staat vleeschgeworden dekzwabber erin?
Ik vind "vlegel" altijd zo heerlijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toch blijft mijn favoriete scheldwoord Klootviool
Held!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb hem onder de naam SHJN-Foksters ingestuurd
Die staat er niet in!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toch blijft mijn favoriete scheldwoord Klootviool
Dekzwabber echter wel, maar dat is het dan net niet hequote:
Denk door het woord klootquote:
Whahahahahahahhahahahahaquote:Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben je belatafeld?![]()
![]()
Mijn collega zegt tegen de kinderen altijd "ben je betoeterd?"
1 keer heeft een kind met zo'n heel treurig gezichtje terug gezegd "nee ik ben niet betoeterd![]()
"
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dekzwabber echter wel, maar dat is het dan net niet he
zeker ook geen google cache meer?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Jammer dat die site stuque is, daar stonden écht briljante dingen tussen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb zelf ook eens tegen een kind gezegd "ben je betoeterd?"
Toen dacht hij even na, keek me aan en zei "ja".
Was liev, hij was zelf tot de conclusie gekomen dat hij iets deed wat niet mocht en dat hij inderdaad betoeterd was![]()
Ahhhh, da's cute!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb zelf ook eens tegen een kind gezegd "ben je betoeterd?"
Toen dacht hij even na, keek me aan en zei "ja".
Was liev, hij was zelf tot de conclusie gekomen dat hij iets deed wat niet mocht en dat hij inderdaad betoeterd was![]()
Ik kan van zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht maar 1 ding kiezenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga morgen hier eten:
http://www.humphreys.nl/o(...)carte-3-gangen-menu/
Kijk hoeveel keuzesKan toch heul niet kiezen (okee, het scheelt al dat ik geen vis eet en dat ik vleesch wil
) Maar TOCH
Brothers in crimequote:Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
heb andere kat nu ook uit de boom moeten halennou gaan ze er samen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |