Spotify, Amazonquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:44 schreef veens307 het volgende:
Ik wil graag (legaal) muziek downloaden op mijn Samsung Galaxy S. Iemand een idee hoe ik dat kan doen? Alvast mijn dank!
Oh dat weet ik zo niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:26 schreef Kandijfijn het volgende:
Welke draai je Crutch? Ook die van teamhacksung build 11?
Eens, de agenda is sowieso veel bruikbaarder gemaakt, wel is Android een beetje extreem in het telkens omver gooien van hun interface. Tis vrijwel altijd een verbetering maar kan mezelf voorstellen dat minder technische mensen Google niet helemaal kunnen volgen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:58 schreef Crutch het volgende:
FB gebruik ik bijna nooit.
De nieuwe agendawidget vind ik wel veel en veel beter.
Oh en de layout(s) over het algemeen ook.
Misschien op dealextreme.com?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:51 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoi mensen,
Iemand die nog weet waar ik een batterij-cover kan vinden voor een normale prijs? Ik vind ze alleen 20,=. Nogal duur voor een stuk plastic
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:24 schreef keesos het volgende:
of deze http://www.ebay.com/itm/C(...)D5211600628503256714
Mintberry. Wat anders?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:24 schreef rumiii het volgende:
Lekker bezig dan
Iemand nog suggesties voor een rom?
De nieuwe Hacksung build 11 is fijn. Android 4.03 maar nog wel een Beta op wat puntjes dus het moet je liggenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:24 schreef rumiii het volgende:
Lekker bezig dan
Iemand nog suggesties voor een rom?
Mintberryquote:Op woensdag 28 december 2011 17:41 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
De nieuwe Hacksung build 11 is fijn. Android 4.03 maar nog wel een Beta op wat puntjes dus het moet je liggen.
Anders is CM7.1 ook een goede keuze. Mintberry ken ik niet
Ik kan MIUI eigenlijk niet meer zo waarderenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mintberry
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1350763
Echt het soepelst van alle roms voor de Galaxy S. Het voelt gewoon als een nieuwe telefoon.
Mijn telefoon loopt een beetje traag de laatste tijd, dus nu wil ik de firmware flashen. Ik wil naar Mintberry dus ik heb de nieuwste versie van xda gehaald. Alleen als ik dat bestand open dan staat daar gewoon een compleet besturingssysteem en niet die bestanden die ik moet laden in Odin. Mis ik iets?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mintberry
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1350763
Echt het soepelst van alle roms voor de Galaxy S. Het voelt gewoon als een nieuwe telefoon.
Je moet ook niet flashen met behulp van Odin, niet als je custom Roms gaat installeren.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Mijn telefoon loopt een beetje traag de laatste tijd, dus nu wil ik de firmware flashen. Ik wil naar Mintberry dus ik heb de nieuwste versie van xda gehaald. Alleen als ik dat bestand open dan staat daar gewoon een compleet besturingssysteem en niet die bestanden die ik moet laden in Odin. Mis ik iets?
Ik heb wel eerder Android apparaten geflashed, maar nog nooit deze telefoon en volgens mij doe ik iets niet goed.
Heb je geprobeerd de Op van betreffende topic te lezen? Dat helpt waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 16:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Mijn telefoon loopt een beetje traag de laatste tijd, dus nu wil ik de firmware flashen. Ik wil naar Mintberry dus ik heb de nieuwste versie van xda gehaald. Alleen als ik dat bestand open dan staat daar gewoon een compleet besturingssysteem en niet die bestanden die ik moet laden in Odin. Mis ik iets?
Ik heb wel eerder Android apparaten geflashed, maar nog nooit deze telefoon en volgens mij doe ik iets niet goed.
Wel leuk om te proberen, die Zip flashen met Odin....quote:Op donderdag 29 december 2011 16:10 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd de Op van betreffende topic te lezen? Dat helpt waarschijnlijk
Kweet niet. Heb Kies al anderhalf jaar niet opgestart. Waardeloos kutprogramma.quote:Op zondag 11 december 2011 15:21 schreef Parafernalia het volgende:
Is 2.3.5 nu via Kies binnen te halen?
Vast niet voor mij trouwens, ik kreeg 2.3 niet eens via Kies
Ah dat verklaart een hoop. thanks...quote:Op donderdag 29 december 2011 16:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je moet ook niet flashen met behulp van Odin, niet als je custom Roms gaat installeren.
In het kort (maar zoek even een goede HowTo) moet je de Zip (niet eerst uitpakken!) die je hebt gedownload op je SD-card zetten en installeren in de Recovery-mode van je telefoon. Komt geen PC aan te pas, maar je moet wel eerst even een goede backup maken. Op XDA kun je lezen hoe het werkt, zie de link die je gequote hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |