Ja maar waar haal ik 2.3.5 vandaan?quote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. Maar er zijn ook genoeg andere bronnen om een handleiding voor Odin te vinden. Het is supersimpel. Als je echt alles uit je telefoon wilt halen, dan moet je haast wel met Odin aan de slag. Of custom-roms.
Op www.samfirmware.com en dan flashen met Odin.quote:Op zondag 11 december 2011 18:22 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja maar waar haal ik 2.3.5 vandaan?
Maar is dit ook voor Galaxy 1?quote:Op zondag 11 december 2011 19:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Op www.samfirmware.com en dan flashen met Odin.
wat is er moeilijk aan op firmwaretool of forum te klikken?quote:SamMobile is currently being made.
The forum and the firmware tool are already online!
Please try again in 3 days, 2 hours, and 45 minutes
(on 14 December 2011 at 23:59).
Sorry for the inconvenience.
als ik het aan mijn moeder zou tonen die zou nieteens verschil zien.quote:Op zondag 11 december 2011 19:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Meerdere bronnen op XDA zeiden dat het aan de kabel kon liggen, het paarse scherm. Nu heb ik in plaats van een el cheapo vervangende kabel een originele SE kabel gebruikt en daarmee liep die niet vast tijdens het flashen! Mijn moeder is blij met 2.3.5
Dat was me al gelukt, maar welke moet ik dan hebben:quote:Op zondag 11 december 2011 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat is er moeilijk aan op firmwaretool of forum te klikken?
Wel met dit nooit geüpdate toestel. Liep voor geen meter, mijn Desire was nog stabieler en responsieverquote:Op zondag 11 december 2011 21:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
als ik het aan mijn moeder zou tonen die zou nieteens verschil zien.
even uitzetten dmv batt er uit halen en dan opnieuw opstarten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:07 schreef jimjim1983 het volgende:
Heb m eindelijk sinds gister weer terug. Er is een onderdeel vervangen, weet niet welkeHij werkte tot nu toe goed maar ik kan opeens geen apps meer installeren
er staat dat er geen ruimte is op het apparaat terwijl ik overal meer dan 1,5 gig over heb
![]()
Ondertussen opgelost?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:41 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Latest version is installed.
2.1.0.111112_41
Amper, wat ondersteuning voor nfc-chip die de SGS niet bezit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:42 schreef Parafernalia het volgende:
ZIjn er grote verschillen tussen 2.3.3 en 2.3.5?
En videochat via gtalk.quote:Op maandag 26 december 2011 06:13 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Amper, wat ondersteuning voor nfc-chip die de SGS niet bezit.
Heb het niet meer geprobeerd via Kies. Maar ik ben van plan om deze week gewoon via Odin een nieuwe rom te installeren. Sowieso wel nodig want hij begint een beetje moeilijk te doen de laatste tijd. Zeker drie keer per week loopt ie vast.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ondertussen opgelost?
Ik wilde hem vandaag na een vakantie ook updaten maar hij zegt bij mij ook dat er geen update is.
Spotify, Amazonquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:44 schreef veens307 het volgende:
Ik wil graag (legaal) muziek downloaden op mijn Samsung Galaxy S. Iemand een idee hoe ik dat kan doen? Alvast mijn dank!
Oh dat weet ik zo niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:26 schreef Kandijfijn het volgende:
Welke draai je Crutch? Ook die van teamhacksung build 11?
Eens, de agenda is sowieso veel bruikbaarder gemaakt, wel is Android een beetje extreem in het telkens omver gooien van hun interface. Tis vrijwel altijd een verbetering maar kan mezelf voorstellen dat minder technische mensen Google niet helemaal kunnen volgen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:58 schreef Crutch het volgende:
FB gebruik ik bijna nooit.
De nieuwe agendawidget vind ik wel veel en veel beter.
Oh en de layout(s) over het algemeen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |