quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zie het ja! Nou een pak van mn hart
Dat was nog het minst erge van alles lijkt mequote:Op vrijdag 9 december 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Lang leve de open haard, mijn jas kon na een paar uur uit![]()
Mijn foon is nog steeds kapotgevrrrrrrrrrroten door Biet maar ik heb een demomodel gekocht die zaterdag komt als het goed is, moet ik nog een half jaar mee doen tot ik een nieuwe mag.
En Bink doet het ook nog/weer.
Met die facebook foto van mij op zus d'r wall is het niet meer goed gekomen echter![]()
Vind ik ook leukquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was nog het minst erge van alles lijkt me![]()
Morgen kan het alleen maar beter gaan![]()
Oeh! Zaterdag Kerstmarkt hier int durp![]()
![]()
Ja, dat vind ik leuk
Allemaal (voorzichtig) goede berichten dus!quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Lang leve de open haard, mijn jas kon na een paar uur uit![]()
Mijn foon is nog steeds kapotgevrrrrrrrrrroten door Biet maar ik heb een demomodel gekocht die zaterdag komt als het goed is, moet ik nog een half jaar mee doen tot ik een nieuwe mag.
En Bink doet het ook nog/weer.
Met die facebook foto van mij op zus d'r wall is het niet meer goed gekomen echter![]()
Nog steeds niet geloof ik..quote:
.quote:Om de beleving in het donker groter te maken werken wij met verrassingsmenu’s, u vertrouwt de chef op zijn blauwe ogen en vaart blind op zijn suggestie
Heel heftig....quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
Deze al gezien trouwens?
FOK!tv portret: Zes dagen ziekenhuis...
a-LOLquote:
b- oh, das waar ook, ik weet nog steeds niet waar ik dat moet vindenquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:36 schreef Pagan het volgende:
[..]
a-LOL
b- Je hebt XRated gemist op de concertzender
c- DVDtjes branden,please?
Ja bij mij werkt het echt niet hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dan nog een keer naar die tekentjes kijken
Moet ze bevallen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
de bovenbuurvrouw is aan het stofzuigen
@b http://www.concertzender.nl/ ,luister live aanklikken. Op de mediaspeler zijn ze niet te vinden helaas. Wel via de site terug te luisteren, vanavond was een vier uur durende kennismakings special voor de luisteraars van de Concertzender. Geweldig!quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
b- oh, das waar ook, ik weet nog steeds niet waar ik dat moet vinden![]()
c- oh god, ik blijf het steeds vergeten, had er al twee liggen, zal ze even afmaken en morgen op de post doen![]()
Zo ja: heeft ze dan niet iets beters te doenquote:
checkquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
@b http://www.concertzender.nl/ ,luister live aanklikken. Op de mediaspeler zijn ze niet te vinden helaas. Wel via de site terug te luisteren, vanavond was een vier uur durende kennismakings special voor de luisteraars van de Concertzender. Geweldig!
@c Sorry dat ik misschien wat dram, we zijn 160GB muziek kwijt, de meeste lastigst te vinden. De highlights heb jij op DVD. Komt vast goed.
En hij slaapt nu zeker nog?quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:18 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Zo fijn als je niet vroeg op hoeft en iemand - ik noem geen namen maar hij slaapt naast me - zet zijn wekker niet uit maar op snooze
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh die langwerkende kuren werken meestal ook langzaam idd
Ja, verbazend hequote:Op vrijdag 9 december 2011 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja natuuuuuuuurlijk las jij dat Qutje <3
Is dat een unicum? Of had je je anders verslapen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:32 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
De wekker van mijn foon deed het nog
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:32 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
De wekker van mijn foon deed het nog
Fuck joequote:Op vrijdag 9 december 2011 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Wat Q zegt ja, die kan net als Q zelf echt niks goed doen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |