Je had daarentegen wél de lapoquote:Op donderdag 8 december 2011 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook klagen: Ik kan niet bij de kneuzenclub want ik heb niks!![]()
![]()
![]()
*ga beautylab zoeken*
Ik lijk op Speesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ja die zou ik eigenlijk vandaag hebben, maar ik ben nogal suf en voel me kut dus had gister al afgebeld, en baas zou me morgen terugbellen. Had nog tegen ze gezegd dat ze hier ook best mogen komen om te praten, het is hier 5 minuten vandaag en kost hun iets minder energie dan mijquote:Op donderdag 8 december 2011 19:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
DicoHad jij niet een tijdje terug een gesprek op je werk waarvan je niet wist waar het over ging? Viel dat nog een beetje mee?
Dat is ontspanning van den bovenste plank!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Toen was ie dicht! Dan ga ik niet meer alles quoten hoor.
Lin, waren 2 verschillende posts, maar wel allebei van vandaag! En rondje beautyblogs is heerlijk ontspannend.
Dico, echt kut dat het zo slecht gaat. Ik hoop echt dat het weer iets beter wordt!
Dan zou het idd wel handig zijn als ze naar jou toe kunnen komenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja die zou ik eigenlijk vandaag hebben, maar ik ben nogal suf en voel me kut dus had gister al afgebeld, en baas zou me morgen terugbellen. Had nog tegen ze gezegd dat ze hier ook best mogen komen om te praten, het is hier 5 minuten vandaag en kost hun iets minder energie dan mij
Jaaa! Kan ik ook echt van genieten na een drukke/lange dag.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is ontspanning van den bovenste plank!
Roodquote:Op donderdag 8 december 2011 19:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en help, wat voor kleur nagellak vinden mannen mooi op tenen?
Who gives a fuck?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Uhm... geen kleur gok ik?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bij welke man ga jij je schoenen en sokken uit doen?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Was er al bang voor. Maakt het dan nog uit wat voor rood? Shimmer, glitter, creme...
Ikke!quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij welke man ga jij je schoenen en sokken uit doen?
Ohh okee, zou indd makkelijker zijn als ze even bij jou langs komen. Ben je niet een beetje zenuwachtig ervoor?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja die zou ik eigenlijk vandaag hebben, maar ik ben nogal suf en voel me kut dus had gister al afgebeld, en baas zou me morgen terugbellen. Had nog tegen ze gezegd dat ze hier ook best mogen komen om te praten, het is hier 5 minuten vandaag en kost hun iets minder energie dan mij
Sorry hoor, maar als een vent afknapt op je teennagels moet je hem vooral heul hard uitlachenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ikke!Als ik onverhoopt bij die jongen blijf slapen gaat het me niet gebeuren dat hij afknapt op m'n nagellak! Anders zou ik wel m'n groene CA lakken namelijk, maar dat is echt een beetje een vies kleurtje.
[..]
Blijven slapen betekent voor mij niet automatisch seks.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als een vent afknapt op je teennagels moet je hem vooral heul hard uitlachen
En jij doet toch heul niet aan neuqen?![]()
Ja, alleen zijn het eikels dus zal wel nietquote:Op donderdag 8 december 2011 19:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan zou het idd wel handig zijn als ze naar jou toe kunnen komen
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:37 schreef Diconnected het volgende:
Oh en met mij gaat het ook niet echt super ofzogister ook heel lang gepraat met decaan, over school, mij en ja alles er om heen. Ik weet het op dit moment ook allemaal niet meer, het liefste wil ik gewoon de hele dag slapen ofzo. Vind het heel fijn als mensen langs komen, maar als ze weggaan wil ik eigenlijk gewoon aan hun benen hangen en zeggen 'don't leave meeeeee'
![]()
Knie is fucked, dat is nu wel duidelijk, heb nu een dag geen morfine genomen omdat ik er kotsmisselijk werd, maar nu krijg ik wel steeds meer pijn
Dan moet je juist groene tenen hebben, dan wil-ie vast geen seksquote:Op donderdag 8 december 2011 19:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Blijven slapen betekent voor mij niet automatisch seks.
En daar heb je een punt natuurlijk.
Blijven slapen zonder seks....quote:Op donderdag 8 december 2011 19:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Blijven slapen betekent voor mij niet automatisch seks.
En daar heb je een punt natuurlijk.
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan moet je juist groene tenen hebben, dan wil-ie vast geen seks
Ah, tof, dat is fijn, iets leuks in het vooruitzichtquote:Op donderdag 8 december 2011 19:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, alleen zijn het eikels dus zal wel niet
Ga zaterdag wel trouwens naar R'dam in mun rolstoelie, vriendin whatsappde net dat ze me gaat duwen en toen hebben we ook maar besloten ook ergens 's avonds een hapje te gaan etennu al zin in
hahaha dat gezanik over Vodafone. Lipglans ook: Slechte zet, hele slechte zet. Ik ben. WIT. HEET.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:40 schreef BGTes het volgende:
goeden bash: Masja begint nu ook opeens over Vodafone op twitterOMG EINZ WAT EEN SLECHTEN SURVICE!
Oh wat leuk! Veel plezier alvast, wordt vast een hele leuke dag.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, alleen zijn het eikels dus zal wel niet
Ga zaterdag wel trouwens naar R'dam in mun rolstoelie, vriendin whatsappde net dat ze me gaat duwen en toen hebben we ook maar besloten ook ergens 's avonds een hapje te gaan etennu al zin in
Eeeeww! Dat klinkt echt ranzig! En jaa, dat is ook wel waar.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
O ik ben trouwens wel eens afgeknapt op de teennagels van een jongen. Maar die waren knalgeel en 2 centimeter dik... Zonder nagellak... En stonken een uur in de wind. En zelfs na subtiel en minder subtiel aangeven dat ik echt onpasselijk werd van de geur weigerde hij zijn schoenen aan te doen. (minder subtiel betekent: deo op z'n voeten spuiten. Ja echt, zo erg was die stank)
Maar de kleur van je lak moet je toch echt lekker zelf weten meid
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan moet je juist groene tenen hebben, dan wil-ie vast geen seks
Mooi dat ze serieus beledigd is dat Vodafone haar 10 minuten laat wachten op een tweet.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
hahaha dat gezanik over Vodafone. Lipglans ook: Slechte zet, hele slechte zet. Ik ben. WIT. HEET.![]()
kanslooooooos. Aanstellert dat het is.
Ja maar ik ben nog niet ontmaagd.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Blijven slapen zonder seks....
Nee, dat heb ik sinds ik ontmaagd ben niet meer geprobeerd
Ja, en dat het zo zou zijn dat heel NL het zou weten omdat mevrouw lipglans niet tevreden was met vodafone.. Like:quote:Op donderdag 8 december 2011 19:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
hahaha dat gezanik over Vodafone. Lipglans ook: Slechte zet, hele slechte zet. Ik ben. WIT. HEET.![]()
kanslooooooos. Aanstellert dat het is.
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:52 schreef Mss het volgende:
En een hele dikke knuffel voor Dico en Lindy
Thanksquote:Op donderdag 8 december 2011 19:52 schreef Mss het volgende:
En een hele dikke knuffel voor Dico en Lindy
Waar dan? Als ik OOIT weer eens in die regio ga eten zijn tips wel hendigquote:Op donderdag 8 december 2011 19:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Thanks
en ja heb wel zin in zaterdag, en die tent waar we gaan eten is echt awesome fooden niet duur
Echt heel erg ook!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:55 schreef Lindytje het volgende:
De beautybloggers hebben reality-check nodig
Pfffft. Wat een faalaap!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:55 schreef Diconnected het volgende:
En ik heb btw niks meer gehoord van m'n date
Wat een homoquote:Op donderdag 8 december 2011 19:55 schreef Diconnected het volgende:
Wat een looooosertquote:Op donderdag 8 december 2011 19:55 schreef Diconnected het volgende:
Rekenen is vet moeilijk, jeweetzellufquote:Op donderdag 8 december 2011 19:55 schreef BGTes het volgende:
MissLipgloss.nl heeft dagelijks tussen de 30.000 en 50.000 unieke bezoekers, en tussen de 80.000 en 100.000 hits. Dat komt neer op zo’n 1.500.000 unieke bezoekers per maand en 3.500.000 hits.
Rekenen, hoe werkt dat?
Aaaw. Dat kan echt niet! Word er een beetje stil van, hoeveel moeite is dat nou bij zo'n jongen.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik word soms zo ziek van sommige mensen. Het broertje van
woont bij zijn vader. Die is dus samen met een vrouwtje dat net 2 jaar ouder is dan
En nu heeft zijn broertje gewoon nieuwe spullen nodig, dat ventje is 14 en in 2 jaar tijd bijna 30 cm gegroeid ofzo. Dus hij heeft gewoon nieuwe schoenen en kleren nodig. En dan kopen ze dat gewoon niet
![]()
Dus mijn vriend had van de zomer al schoenen voor hem gehaald, hij loopt nu nog steeds in dezelfde jas als die ik vorige winter op mijn werk voor hem had gekocht (New Yorker, dus kwaliteit is niet top). Maar dan vindt die vader het wel weer mooi zo en koopt dan gewoon niks meer voor hem. Nu zijn de schoenen die hij van
heeft gehad al naar zn grootje, omdat dat gewoon het enige paar is wat ie had. En nu laten ze hem op zijn witte GYMSCHOENEN rondlopen.
Ze krijgen verdomme gewoon kinderbijslag voor die jongen. En hij is absoluut niet veeleisend qua merk ofzo.
Blijven dromen SQquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik word soms zo ziek van sommige mensen. Het broertje van
woont bij zijn vader. Die is dus samen met een vrouwtje dat net 2 jaar ouder is dan
En nu heeft zijn broertje gewoon nieuwe spullen nodig, dat ventje is 14 en in 2 jaar tijd bijna 30 cm gegroeid ofzo. Dus hij heeft gewoon nieuwe schoenen en kleren nodig. En dan kopen ze dat gewoon niet
![]()
Dus mijn vriend had van de zomer al schoenen voor hem gehaald, hij loopt nu nog steeds in dezelfde jas als die ik vorige winter op mijn werk voor hem had gekocht (New Yorker, dus kwaliteit is niet top). Maar dan vindt die vader het wel weer mooi zo en koopt dan gewoon niks meer voor hem. Nu zijn de schoenen die hij van
heeft gehad al naar zn grootje, omdat dat gewoon het enige paar is wat ie had. En nu laten ze hem op zijn witte GYMSCHOENEN rondlopen.
Ze krijgen verdomme gewoon kinderbijslag voor die jongen. En hij is absoluut niet veeleisend qua merk ofzo.
Ja en mn vriend koopt dan maar kleren voor hem, maar wij zitten op een flinke afstand (hij woont in Kruisland en wij in Almere). Dus soms weten wij het ook niet. En daarnaast moet zijn vader gewoon verantwoording nemen. En die heeft me toch een potje stampij staan maken na de scheiding dat hij bij hem moest komen wonen.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaaw. Dat kan echt niet! Word er een beetje stil van, hoeveel moeite is dat nou bij zo'n jongen.
Ik ga gewoon heel beautybay niet openenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:58 schreef Mss het volgende:
Overigens wil ik door jou nu falen op beautybay SQ
Dat is lekker, probeer het eens uitquote:
Euhm vlakbij de Media Markt in centrum, heet de Bazar, is daar vlakbij, echt goddelijk! Vooral mediterraans eten, open keuken, alles is vers, bediening is internationaal, zit ook een hotel bij zelfs, en het is allemaal budgetproofquote:Op donderdag 8 december 2011 19:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waar dan? Als ik OOIT weer eens in die regio ga eten zijn tips wel hendig.
WHAHAHA VEEG ME OPquote:Op donderdag 8 december 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie heeft er op beautygloss gezegd dat de vriend van Masja homo is omdat hij lipbalsem gebruikt?.
Comment zelf is weg, maar de reacties staan er nog
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie heeft er op beautygloss gezegd dat de vriend van Masja homo is omdat hij lipbalsem gebruikt?.
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Whehehhehehe, wasn't mequote:Op donderdag 8 december 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:mariaa' says:
08/12/2011 at 16:34
WAT IS JOU PROBLEEM!
GA EENS EEN LEVEN ZOEKEN!
Reply
Lies says:
08/12/2011 at 16:36
Misschien kan je beter eerst leren spellen voordat je die lullige dingen over iemand anders zeg. Denk na. Dit kan mensen kwetsen!!!!!!!!!!! Vooral niet op internet.
Mascha ik zou me hier niets van aan trekken hoor, het is toch logisch dat je een balsem gebruikt als je droge lippen hebt?
Reply
Tessa says:
08/12/2011 at 16:38
wat is dat nou weer voor een onzin?!
ik vind het juist hartstikke goed als een jongen dat doet, anders heeft hij van die onverzorgde/gebarsten/ droge lippen!
Reply
lorie says:
08/12/2011 at 16:38
hahaha.
doe ff normaal zeg Masha’s vriend is gewoon normaal hoor.
ik wed dat jij nog niet eens een vriend hebt.
en dat je gewoon jaloers bent.
ga ff iemand anders lastigvallen.
Masha die doet haar best leuke artikeltjes te maken en dan ga jij die vriend afkraken terwijl jij niks met haar prive leven te maken hebt.
tsss, leer jij eerst sorry maar eens goed schrijven.
Reply
Judith says:
08/12/2011 at 16:39
Kunnen mensen die zulke reacties sturen niet op een soort “zwarte lijst”?
Verder vind ik het een leuk artikelLeuk om zo je lipstash te zien, mag je ook wel doen met andere producten!
x
Reply
Anneke says:
08/12/2011 at 16:42
En jij bent, wat, 8 ofzo?
Reply
kiss says:
08/12/2011 at 16:43
wat bedoel je
Reply
Graceful says:
08/12/2011 at 17:08
I’m sorry, jij kust liever lippen waar de vellen aanhangen? Ga jij maar weer met je oh zo stoere nietsnut vriendjes rondhangen maar laat het internet met rust.
En pesten is NOOIT begrijpelijk. NOOIT.
*adem in, adem uit, niet schelden, -growl-*
Reply
Yvonne says:
08/12/2011 at 17:17
Mijn vriend doet ook lippenbalsem op dat betekent nog niet dat hij homo is. Beter zelfs liever lippenbalsem dan allemaal van die vieze droge velletjes Urgh!
Reply
Claire says:
08/12/2011 at 17:08
Leer alsjeblieft even spellen en nadenken voordat je een comment stuurt.
Reply
marit says:
08/12/2011 at 17:37
jeetje zeg, ik weet niet wat jij doet, maar ik kus liever verzorgde lippen dan van de droge (crunch) lippen!
Mijn buikpijn wat doe jequote:Op donderdag 8 december 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zeg doenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nu zou ik die- slinger willen posten
Die ken ik niet, doe eensquote:Op donderdag 8 december 2011 20:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nu zou ik die- slinger willen posten
En dat betekent dat mascha feoktistova een man isquote:Op donderdag 8 december 2011 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
GREGOR IS HOMO! EINZ!!!
(zouden we nou weer een tweet krijgen?)
Mag ik dan ook bij de kneuzenclubquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die ken ik niet, doe eens
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag ik dan ook bij de kneuzenclub
Nee!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:07 schreef Lindytje het volgende:
Kihippppppp, waar beeeeennnnnnnnnn je?????????
Nog niet gesignaleerd vandaag, of wel?
Die is zojuist weer gebanned bij Masjaquote:Op donderdag 8 december 2011 20:07 schreef Lindytje het volgende:
honderd miljoen!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh hey, moddols vraag. Hoeveel laagjes hadden jullie nodig om de beetlejuice lakjes dekkend te krijgen? Want voor purpleblue had ik er 4 nodig en daar heb ik echt geen zin in.
Bwhehehehehquote:Op donderdag 8 december 2011 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die is zojuist weer gebanned bij Masja
Wat schuift dat?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zoek nog bjoetiegoeroe's voor mijn bjoetieopleidings. Ik vind lindy wel goed voor visagie en sq voor de tutorijal cursus
Fuuuuuuuu ik wil weer falenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uh ja maar er komt een andere aan dus geen idee of deze idd nog werkt
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2 halve subways per uur, of een hele. Maar 2 halve klinkt alsof het meer is
Daar doe ik het toch niet voor jongequote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2 halve subways per uur, of een hele. Maar 2 halve klinkt alsof het meer is
Ja natuurlijk ik krijg voor de opleidings natuurlijk om te testen. Wil je ook nagelswatcher worden?dan stuur ik je geen chanel hoor die houd ik zelfquote:Op donderdag 8 december 2011 20:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar doe ik het toch niet voor jonge![]()
Ik wil wel gratis make-up, jeweetzelluf.
Ik heb er geenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef Mss het volgende:
Okay, is er iemand van wie ik een creditcard mag lenon?
Peuterenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef Lindytje het volgende:
Er zit een snotje achterin mijn neus die ik er niet uit gesnoten krijg![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ik krijg voor de opleidings natuurlijk om te testen. Wil je ook nagelswatcher worden?dan stuur ik je geen chanel hoor die houd ik zelf
Ja, tuurlijk, snap ik. De essence mag je dan wel naar mij doorsturenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ik krijg voor de opleidings natuurlijk om te testen. Wil je ook nagelswatcher worden?dan stuur ik je geen chanel hoor die houd ik zelf
Gebruik je vingors!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef Lindytje het volgende:
Er zit een snotje achterin mijn neus die ik er niet uit gesnoten krijg![]()
Als ik hem zou hebben, had je m zo mogen lenenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef Mss het volgende:
Okay, is er iemand van wie ik een creditcard mag lenon?
Free shipping is alleen vandaag. Pressure I feelz it!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan wel ff de brief zoeken mss, dan weet ik wanneer die ingaat. Als ik hem niet heb weggegooit that is
Ohja, kakquote:Op donderdag 8 december 2011 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin je hebt nog steeds een sinterklaas-UI EINZ!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Je loopt heul achter!
Liev iig!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ik hem zou hebben, had je m zo mogen lenen
Ik heb er alleen geen
(zelfbescherming ftw!)
Ik kan niks vinden, ff op de site zoeken. Anders kan ik morgen pas bank bellen en dat is zu spätquote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Free shipping is alleen vandaag. Pressure I feelz it!
Ook al zo lievquote:Op donderdag 8 december 2011 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden, ff op de site zoeken. Anders kan ik morgen pas bank bellen en dat is zu spät
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*edit:quote:Op donderdag 8 december 2011 20:18 schreef Joysa het volgende:
Priem.. je moet gewoon even ':* voor iedereen die het nodig heeft' doen![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:18 schreef Joysa het volgende:
Priem.. je moet gewoon even ':* voor iedereen die het nodig heeft' doen
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:18 schreef Joysa het volgende:
Priem.. je moet gewoon even ':* voor iedereen die het nodig heeft' doen
Jammer, maar wel bedanktquote:Op donderdag 8 december 2011 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij staat er nog op bij rekeningdetails, is ie dan nog geldig?
Nummer is veranderd, andere cc onderweg dus. Sorry mss![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
Wat ben je toch een enorme schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*edit:
[..]![]()
![]()
![]()
(nu moet ik weer bijna jenken)
Lufs joe!
Don't come closer, I might hurt you
't gaat weer lekker bij je he?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODVERDEGODVER. Staat mijn limiet weer omhoog. Kan ik daar weer voor gaan bellen
Kerstboom van pisaquote:
Met mij gaat alles goed, bij de bank gaat het niet zo lekker blijkbaarquote:Op donderdag 8 december 2011 20:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
't gaat weer lekker bij je he?
EEN SCHEVEN KERSTBOOM !!!quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een enorme schat![]()
(nu moet ik weer bijna jenken)
Lufs joe!
quote:Mijn make-up obsessie begon ooit met lipgloss (het verhaal: niet bij Mcdonalds eten maar een boterham, het bespaarde geld gebruiken voor een lipgloss).
Jaaaa!! Er moeten er nog wel veel meer ingepakt worden hoor, maar het begin is er al!quote:
Jij begrijpt het!! En stevig dat ie staatquote:Op donderdag 8 december 2011 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kerstboom van pisa![]()
![]()
Zo hoort een kerstboom te zijn
OMNOMNOMquote:Op donderdag 8 december 2011 20:23 schreef Joysa het volgende:
Je edit Priem
Boobies voor jou! ( . ) ( . )
Oeh, goeden idee! Dan ga ik even wobblenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
EEN SCHEVEN KERSTBOOM !!!![]()
Boom
Kerst
Eeuwige skyradio luisteren voor honderd miljoen miljard keer dezelfde kerstliedjes
[..]Er wordt niet gejankt !!!
Enkel gewobblet *wobble wobble wobble*
Jaaaa Skyradio *check*quote:Op donderdag 8 december 2011 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
EEN SCHEVEN KERSTBOOM !!!![]()
Boom
Kerst
Eeuwige skyradio luisteren voor honderd miljoen miljard keer dezelfde kerstliedjes
Truequote:Op donderdag 8 december 2011 20:25 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Jaaaa Skyradio *check*
Alleen die reclames tussen door... Zoooo jammer
Ik zat laatst in de file 'torn' helemaal te doen, van die gebaren-ventquote:Op donderdag 8 december 2011 20:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TrueMaar dan nog ga ik achterlijk mee zitten zingen in de auto... Vandaag weer een paar scheve blikken gehad...
Want ja dan ga ik ook half dansend achter het stuur zitten
Valt nogal op als je stil staat voor stoplichten![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zat laatst in de file 'torn' helemaal te doen, van die gebaren-vent
Nee, volgens mij nietquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zat laatst in de file 'torn' helemaal te doen, van die gebaren-vent
Yayquote:Op donderdag 8 december 2011 20:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet
Die van P-a wel uitvoerig
Volgende keer zijn die van jou aan de beurt![]()
Kneusquote:Op donderdag 8 december 2011 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik geef niks aan jullie want dan is het tweedehands en dat mag offisjeel niet einzz!1!
Voor nu ben je er wel eentjequote:Op donderdag 8 december 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar sq zei dat mijn ziekte vanzelf overging en dat ik daarom geen kneus was
HEE DOE EENS NORMAAL MET JE VOOROORDELENquote:Op donderdag 8 december 2011 20:31 schreef Mss het volgende:
Space der ava hangt de hele tijd vast op de blauwe en dan denk ik steeds dat het Whoop is en dan doe ik al "" voordat ik heb gezien wat ze gepost heeft.
Laatst was je heul laat!!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
Volgende meet ga ik gewoon niemand een hand geven; maar gewoon meteen in de boob knijpen. Niemand die nog hoeft te vragen wie ik ben dan
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:31 schreef Mss het volgende:
Space der ava hangt de hele tijd vast op de blauwe en dan denk ik steeds dat het Whoop is en dan doe ik al "" voordat ik heb gezien wat ze gepost heeft.
JONGE IK BEN EEN LIMBURGER, HAD JE ANDERS VERWACHT?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEE DOE EENS NORMAAL MET JE VOOROORDELEN![]()
![]()
Blij te lezen dat ik niet de enige ben die dat doet!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TrueMaar dan nog ga ik achterlijk mee zitten zingen in de auto... Vandaag weer een paar scheve blikken gehad...
Want ja dan ga ik ook half dansend achter het stuur zitten
Valt nogal op als je stil staat voor stoplichten![]()
Oja sorry, ik zal je naar een heropvoedingskamp sturenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:32 schreef Mss het volgende:
[..]
JONGE IK BEN EEN LIMBURGER, HAD JE ANDERS VERWACHT?
Whahahhahahahahaquote:Op donderdag 8 december 2011 20:31 schreef Mss het volgende:
Echt he !! Je zou denken dat ik ook nog beschaafd kan doenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Laatst was je heul laat!!
Was wel een heel mooi tegelijk-moment
In de winkel gespot, 3 van de 4. Volle display dus NL zal de vetste (die met square zwart en gouden glitter) wle niet krijgen. Morgen nog ff ergens anders checken wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden we deze al gezien?
Je deed in elk geval een heel goeden pogingquote:Op donderdag 8 december 2011 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt he !! Je zou denken dat ik ook nog beschaafd kan doen
Thehehehhehe geloof jet zelf![]()
Oh! Ik ben morgen in Amsterdam, ga daar wel even kijken dan. Wel balen als we die echt niet krijgen want dat vind ik de mooiste ook indd. Op beautyscene had ze die wel opgestuurd gekregen.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In de winkel gespot, 3 van de 4. Volle display dus NL zal de vetste (die met square zwart en gouden glitter) wle niet krijgen. Morgen nog ff ergens anders checken wel.
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je deed in elk geval een heel goeden poging![]()
Herkenbaarquote:
Moet je wel naar de kroidvat op het rembrandtplein. Die andere hebben bijna niksquote:Op donderdag 8 december 2011 20:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh! Ik ben morgen in Amsterdam, ga daar wel even kijken dan. Wel balen als we die echt niet krijgen want dat vind ik de mooiste ook indd. Op beautyscene had ze die wel opgestuurd gekregen.
Thanks for zhe tipquote:Op donderdag 8 december 2011 20:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Moet je wel naar de kroidvat op het rembrandtplein. Die andere hebben bijna niks
Goeden idee, IJs vragenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Lukte alleen niet echt?
![]()
Zou ijs kunnen oordelen ! Die had me voor het eerst gezienDan probeer ik nog wel braaf en netjes te zijn
![]()
phihihih
[..]
Herkenbaar
Momenteel nergens last van; want ben nog steeds zo blij als een klein kind met mijn geylen schoenen![]()
Ik kijk 13 going on 30quote:Op donderdag 8 december 2011 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga Van helsing lekker kijkenOnder het fokken.. Want eigenlijk heb ik hem ook al zo'n 5 keer gezien
Lekkeren brainlozen film
Sukkelquote:Op donderdag 8 december 2011 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tip: geen lipstick laten vallen als je hem uitgedraaid hebt. Gelukkig was het een catries
Idem, ik doe ook SC-en en bjoetieblogs lezenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:42 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik ook
Wel met een half oog maar...
Ja, +1 want dior gevonden en -2 die naar mama gaan loller.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sukkel
Maar heb jij echt zoveel lipstiks ja joh??
Ik baal, stom he, maar ik wil al lang Nubars falen. En die verzendkosten die wegvallen schelen welquote:Op donderdag 8 december 2011 20:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Lukte alleen niet echt?
![]()
Zou ijs kunnen oordelen ! Die had me voor het eerst gezienDan probeer ik nog wel braaf en netjes te zijn
![]()
phihihih
[..]
Herkenbaar
Momenteel nergens last van; want ben nog steeds zo blij als een klein kind met mijn geylen schoenen![]()
Wheheheh ik hoor net dat Skyradio weer aan mag, omdat er verder ingepakt gaat wordenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idem, ik doe ook SC-en en bjoetieblogs lezen![]()
Dat probleem heb ik ook altijd met lipstick.. Ik kan er niet mee om gaanquote:Op donderdag 8 december 2011 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
Dat was mijn andere optie geweest; maar deze vind ik stiekem nog wel leuk om te kijken eigenlijk
Lipstick heb ik heul niet zo veelLaatst wel die felrode van kate moss gekocht
Die na 2u all over my face zit
Ik en lipstick...
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens... Ik kwam thuis... Hebben schoonouders heel het huis gepoetst![]()
![]()
Wel keilief en handig aangezien ik veel aan het overwerken ben momenteel
At least we tryquote:Op donderdag 8 december 2011 20:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook altijd met lipstick.. Ik kan er niet mee om gaan
Jaja, daar is ze dan!!!!!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:07 schreef Lindytje het volgende:
Dat kan heul niet, want ik was nog steeds geband, whehehheequote:Op donderdag 8 december 2011 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die is zojuist weer gebanned bij Masja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Dat is wel heel lief!!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens... Ik kwam thuis... Hebben schoonouders heel het huis gepoetst![]()
![]()
Wel keilief en handig aangezien ik veel aan het overwerken ben momenteel
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaja, daar is ze dan!!!!!
[..]
Dat kan heul niet, want ik was nog steeds geband, whehehhee![]()
Menschen...............
[..]
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaja, daar is ze dan!!!!!
[..]
Dat kan heul niet, want ik was nog steeds geband, whehehhee![]()
Menschen...............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kippie
Bwhehehehehquote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
At least we tryEn anders zeg je: Ja clown make-up look is heul erg in nu jongeuh !!!!
Ik heb er mij maar bij neer gelegd tbh....... Ik vond het ook niks; maar toen ik ziek thuis zat was het verdomd handig.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is wel heel lief!!
Al moet ik er niet aan denken dat hier iemand anders het huis schoon komt maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, bedankt nog hequote:Op donderdag 8 december 2011 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, Lin, wat goed dat je naar meneer de psychopater bent geweest
En voor de rest hou ik natuurlijk van iedereen, uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een MAC mineralize spf 15 foundation (compact) in NC25. Mijn zus kan er niet tegen en ik ben NC15 of zelfs lichter![]()
Iemand die hem wil hebben? Ik kan er toch niks meeKost dat? (zo vraagt mijn Zeeuwse man dat altijd, klinkt zo charmantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik heb een MAC mineralize spf 15 foundation (compact) in NC25. Mijn zus kan er niet tegen en ik ben NC15 of zelfs lichter![]()
Iemand die hem wil hebben? Ik kan er toch niks meeLekker Snookie spelen toch! Ik heb laatst Barbie (Cherso) gespeeld. Dat is meteen een mooie verklaring voor al die foto's op facebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Wat jij kwijt wil, ik kan er toch niks meequote:Op donderdag 8 december 2011 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kost dat? (zo vraagt mijn Zeeuwse man dat altijd, klinkt zo charmant)
Iemand die hem wil hebben? Ik kan er toch niks meeIk ben een 20, dus no thanxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, bedankt nog he![]()
Nu ben ik nog gekker
Zolang je er niet zo bij loopt valt het wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Bwhehhehehe, nee, dat nietquote:Op donderdag 8 december 2011 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zolang je er niet zo bij loopt valt het wel mee![]()
[ afbeelding ]
Iemand die hem wil hebben? Ik kan er toch niks meeGeen idee welke huidstint NC25 is, heb proberen te googelen, maar wordt er niet echt wijzer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel zonde zeg!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Kut, ik moet straks even checken voor de zekerheid of ik wel 25 heb... nu ga ik twijfelenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat jij kwijt wil, ik kan er toch niks mee
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zolang je er niet zo bij loopt valt het wel mee![]()
[ afbeelding ]
Godsammen, die is idd likkuk!!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
En een NYX lipstick in circe (google het, hij is lelijk)
Mocht iemand die toch (om wat voor wazige reden dan ook) wel mooi vinden is mag diegene die ook hebben
Zus gekocht --> kan er niet tegen --> dumpt zooi bij mij.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:54 schreef Mss het volgende:
Maar Spees, hoe kom je aan een veel te donkere foundation?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Als ik het goed heb onthouden was jij idd een 25quote:Op donderdag 8 december 2011 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kut, ik moet straks even checken voor de zekerheid of ik wel 25 heb... nu ga ik twijfelen![]()
Maaruh, tientje ofzo?
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
I... do not use any foundationJij smeert gewoon glitters op je boobs toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Voortaan chocolademessen gebruiken, die maken er alleen een zootje van bij het snijden/smelten, maar geen bloed en zulksquote:Op donderdag 8 december 2011 20:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehhehehe, nee, dat niet
Ik val mezelf alleen lastig meestal, maar daar gebruik ik liever messen voor, geen bijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
En zij weet alles betah he!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens miss lipgloss kun je beter een gele ondertoon (=nc) dan een roze (=nw) nemen![]()
![]()
Die kutsponsjes gebruik ik toch nietquote:Op donderdag 8 december 2011 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij is wel 2x gebruikt. Met een sponsje eruit gehaald wel en dan met kwast uitgesmeerd. Voor de mensen met smetvrees
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
Likkuk !!! Lick uk !! Lick us! Lick all the things !!Ik weet altijd zonder te kijken naar UI of username dat jij het bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Niet op mij letten, ik heb ooit een half uur naar het woord 'opblaasbaar' zitten staren van wtf is dit. Ik las steeds opblaas-baar in plaats van opblaasbaar dus.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lelijk, in het brabants, jeweetzelluf
Secks?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die kutsponsjes gebruik ik toch niet![]()
Even wat anders bespreken met mijn vent, die is ongeduldig![]()
![]()
Oh nee die spons is nog nieuw, met andere spons.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die kutsponsjes gebruik ik toch niet![]()
Even wat anders bespreken met mijn vent, die is ongeduldig![]()
![]()
Die geven lang niet de voldoeningquote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voortaan chocolademessen gebruiken, die maken er alleen een zootje van bij het snijden/smelten, maar geen bloed en zulks
Nee man... Op mijn mini boobs ga ik toch geen nadruk leggen !quote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Jij smeert gewoon glitters op je boobs toch?
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
Likkuk !!! Lick uk !! Lick us! Lick all the things !!PriemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mini boobs zijn ook boobsquote:Op donderdag 8 december 2011 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee man... Op mijn mini boobs ga ik toch geen nadruk leggen !
quote:
Whehehehhehequote:Op donderdag 8 december 2011 20:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl wobblet haar eigen boobs
(want vriend ligt te slapen)
Nee, de planning van de afvoer verwijderen en nieuw aanleggenquote:
Ook geyl!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, de planning van de afvoer verwijderen en nieuw aanleggen
Die super push up van de hm? Ik had die besteld maar hij zat vet wazig dus weer teruggestuurdquote:Op donderdag 8 december 2011 21:09 schreef Debsterr het volgende:
Ik schud m'n boobs maar in die dikke BH schud niks.
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die super push up van de hm? Ik had die besteld maar hij zat vet wazig dus weer teruggestuurd
Gewoon in je bh voelenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:09 schreef Debsterr het volgende:
Ik schud m'n boobs maar in die dikke BH schud niks.
Als er chips in huis zijn: To chips !quote:Op donderdag 8 december 2011 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
To chips or not to chips?
That's the question
Ja ik had die van 10 euro met zebraprint, heb jij andere dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]ik heb er al 3 (2 zwarte en 1 met een vet leuk printje
). Had er laatst 1 aangehad in de winkel en die zat wel echt heel lelijk (van die punttietjes, bah).
Le fu....quote:Op donderdag 8 december 2011 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Boobies.
En sorry Priem, beschaafd does not compute.
Killer boobs; you hazquote:Op donderdag 8 december 2011 21:14 schreef Sharana_LV het volgende:
boobs shaken? ik kom weer op tijd binnen vallen1
Het was wel een goeden poging.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Le fu....I tried
[..]
Killer boobs; you haz![]()
Ik heb 2 normale zwarte:quote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik had die van 10 euro met zebraprint, heb jij andere dan?
elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op donderdag 8 december 2011 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
En whoo, stiekem was het helemaal niet zo erg dat m'n bed krak deed. Het is nu opgeruimder dan opgeruimd en ik heb er een kast bij.
Smakelijkquote:Op donderdag 8 december 2011 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik gok dat ik er later spijt van ga krijgen, maar ik zit nu heerlijk te genieten van mijn toast met zalmsalade
Van Johma voor op brood,, jaren niet gegeten, maar is goed te nassenquote:
Blijft het er wel al een beetje in, eten?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Van Johma voor op brood,, jaren niet gegeten, maar is goed te nassen
Aanrader!
Volle B to the maxquote:Op donderdag 8 december 2011 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb van de week zo'n maximizer-bh van de Primark gekocht. Als ik die aan heb heb ik big boobies jonge!(het lijkt dan net een volle B
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |