Je had daarentegen wél de lapoquote:Op donderdag 8 december 2011 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook klagen: Ik kan niet bij de kneuzenclub want ik heb niks!![]()
![]()
![]()
*ga beautylab zoeken*
Ik lijk op Speesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ja die zou ik eigenlijk vandaag hebben, maar ik ben nogal suf en voel me kut dus had gister al afgebeld, en baas zou me morgen terugbellen. Had nog tegen ze gezegd dat ze hier ook best mogen komen om te praten, het is hier 5 minuten vandaag en kost hun iets minder energie dan mijquote:Op donderdag 8 december 2011 19:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
DicoHad jij niet een tijdje terug een gesprek op je werk waarvan je niet wist waar het over ging? Viel dat nog een beetje mee?
Dat is ontspanning van den bovenste plank!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Toen was ie dicht! Dan ga ik niet meer alles quoten hoor.
Lin, waren 2 verschillende posts, maar wel allebei van vandaag! En rondje beautyblogs is heerlijk ontspannend.
Dico, echt kut dat het zo slecht gaat. Ik hoop echt dat het weer iets beter wordt!
Dan zou het idd wel handig zijn als ze naar jou toe kunnen komenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja die zou ik eigenlijk vandaag hebben, maar ik ben nogal suf en voel me kut dus had gister al afgebeld, en baas zou me morgen terugbellen. Had nog tegen ze gezegd dat ze hier ook best mogen komen om te praten, het is hier 5 minuten vandaag en kost hun iets minder energie dan mij
Jaaa! Kan ik ook echt van genieten na een drukke/lange dag.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is ontspanning van den bovenste plank!
Roodquote:Op donderdag 8 december 2011 19:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en help, wat voor kleur nagellak vinden mannen mooi op tenen?
Who gives a fuck?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Uhm... geen kleur gok ik?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bij welke man ga jij je schoenen en sokken uit doen?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Was er al bang voor. Maakt het dan nog uit wat voor rood? Shimmer, glitter, creme...
Ikke!quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij welke man ga jij je schoenen en sokken uit doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |