Yes! Je bent eindelijk zwanger!quote:Op donderdag 8 december 2011 18:51 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
Ik heb zéér groot nieuws !
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:54 schreef Capstan het volgende:
Het grote nieuws is dat voortaan niemand zich nog hoeft af te vragen wat een capstan is.
Want een capstan, dat is dus gewoon een zuurstokhouder!
is dat alles?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:54 schreef Capstan het volgende:
Het grote nieuws is dat voortaan niemand zich nog hoeft af te vragen wat een capstan is.
Ohquote:Op donderdag 8 december 2011 18:54 schreef Capstan het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:54 schreef Capstan het volgende:
one night stand, vluggertje opt station iets....quote:Op donderdag 8 december 2011 18:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat had je nou serieus verwacht?
Niet als ik nog steeds overal pijn hebquote:Op donderdag 8 december 2011 18:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
one night stand, vluggertje opt station iets....
Be a man, woman.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet als ik nog steeds overal pijn heb
Ik had ook kunnen zeggen: "niet als ik nog overal pijn heb...en anders ook nietquote:Op donderdag 8 december 2011 18:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Be a man, woman.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Be a man, woman.
[ afbeelding ]
Ben je homo dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen zeggen: "niet als ik nog overal pijn heb...en anders ook niet", maar ik wilde eens niet al te negatief doen
Ik wist dat je dat ging doenquote:
Ach ik wil ook ontmaagd worden hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Neen. Maar ik beleef mijn eerste keer liever anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach ik wil ook ontmaagd worden hoor.Ook zonder die spoiler kon me dat niet ontgaan zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach ik wil ook ontmaagd worden hoor.Je kont?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik weet beter.quote:
ntyquote:
Ach, en dan een paar dagen wachten en je bent wel ontmaagd hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:03 schreef Capstan het volgende:
En ik wil niet te hard van stapel lopen. Eerst maar eens ontgroend worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |