Hihi.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Ashina het volgende:
Kwisted spannend!! Maar zou het niet zo kunnen zijn dat je deze keer een late eisprong heb gehad? Heb je voor de zekerheid geklust? Ik ga voor je duimen
[..]jou gedachte
![]()
Gelukkig heb je afleiding tijdens je wachtdagen. Ga je lang op vakantie?
Enne misschien een hele domme vraag, maar wat wordt er toch steeds met XD bedoeld?
Oh haha, thanks! XD hihi doe ik het weerquote:
ghihi jaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef Kwisted het volgende:
oh en ik wist ook niet wat XD was, ik had Enfen al gePM-ed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:40 schreef Cooki het volgende:
Phaidra, dank je!![]()
ok, wie was er ook al weer wel/niet van de signalen?![]()
t is magisch hoor en tegelijkertijd hilarisch, toch ff spoileren
Hahaha jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeder natuur heeft het heel handig gemaakt; symptomen van je cyclus lijken ook op de symptomen die je hebt als je zwanger bent. Of het kan iig.
![]()
Handig toch?
Ik probeer er maar niet te veel van te denken, heb het toch altijd fout
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:06 schreef milka82 het volgende:
Ik had bij mijn jongste ook de krampen dus ik al *jenk jenk weer niet gelukt* fase. Ondertussen vreet dit 22 maand oud monster van alles uit! Bij de oudste daarintegen begon ik potten Rolmopsen leeg te vreten,toen bleek ik al 10! Weken zwanger te zijnUuuh,oeps!
Whahahaquote:Op donderdag 8 december 2011 19:09 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
* Cooki bedenkt zich net dat ze al 2 dagen achter elkaar haringen vreet...
![]()
signalenlijst aanpassen?
ik heb nul hoop:quote:Op donderdag 8 december 2011 19:37 schreef Enfermera het volgende:
WhahahaJe gaat dan in alles wat zien he
Geef je jezelf niet teveel hoop?
eigk kan dat boven bijna ieder bericht in dit topicquote:Op donderdag 8 december 2011 19:51 schreef _aurum_ het volgende:
Qua slijmshizzle, schijnbaar weet ik hoe het werkt voor mijn lichaam en is ieders lichaam anders /disclaimer
Whahaha okequote:Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik heb nul hoop:
mijn ervaring![]()
hoe naar klinkt dat
:
als ik nix voel behalve boeren vlak voor NOD dan is t raak....
en ik heb nu al een waslijst aan signalen, dussss.... en boeren alleen van de cola van spewey
Uhhuh, heerlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 22:04 schreef Ashina het volgende:
enfermera, al is t alleen maar genieten van het uitzicht, de sfeer, tijd voor elkaar hebben, lekker uit eten, rustig aan doen *zucht...jaloers* Iwintersport
Cooki!!!Ik ga t niet in een spoiler zetten hoor
oooeeeeeh, aaaaah spannend
![]()
haringjammie. Heb je de ovulatietesten gebruikt deze maand?
Ik ben het helemaal met enfermera eens! Wie heeft het ooit bedacht dat de symtomen van je cyclus zo veel lijken op die van als je zwanger bent![]()
Weet je wat ik lastig vind, dat ik elke maand andere "klachten"heb. Elke keer denk ik, dit heb ik nog nooit gehad dus misschiennnnn en dan word ik toch weer ongesteld.
Milka kwam je er bij je 2de pas achter bij 10 weken? Was je wel ongesteld dan en heb je niet dezelfde syptomen gehad als bij je eerste?
en rolmopsenhmmmm ik krijg honger van dit forum
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:06 schreef milka82 het volgende:
Ik kwam er bij de eerste pas achter met tien weken,maar toen was ik negentien,Russisch Roulette met de pil en voila!
^^quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:14 schreef Women86 het volgende:
Voor jou ook spannend dus, sethiwe. Ik hoop voor je dat het raak is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |