abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105345356
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
11 december Freubelot
13 december Kwisted
26 december Spewey
12 januari Ashina

designed
Lijnloos
Skoap
Ladyblack (08-2010)
Winks
Fenne
Dananana
frummeltje86 (12-2010)
papillion
Sopho

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105345365
Cooki, ik heb je NOD uit de OP gehaald ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 8 december 2011 @ 18:28:49 #3
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105345966
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Ashina het volgende:
Kwisted spannend!! Maar zou het niet zo kunnen zijn dat je deze keer een late eisprong heb gehad? Heb je voor de zekerheid geklust? Ik ga voor je duimen ^O^

[..]

O+ jou gedachte :D
Gelukkig heb je afleiding tijdens je wachtdagen. Ga je lang op vakantie?
Enne misschien een hele domme vraag, maar wat wordt er toch steeds met XD bedoeld? :@
Hihi. :D O+
Neuh, een weekje, heerlijk. Tis wintersport maar daar ga ik wegens omstandigheden niet aan meedoen en heerlijk van alles lezen, beetje internetten (wifi in het appartement, whohoo!! *O*), lekker dus. :D
Oh hihi das een smiley! Google maar ;) Ken je misschien van South Park? (van hun gezichten) :P Ik vind 'm altijd erg tof. ^^
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:30 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

*ontvolgt weer*
Oh haha, thanks! XD hihi doe ik het weer _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef Kwisted het volgende:
oh en ik wist ook niet wat XD was, ik had Enfen al gePM-ed :P
ghihi ja :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_105346311
Phaidra, dank je! :Y

ok, wie was er ook al weer wel/niet van de signalen? >:)
t is magisch hoor en tegelijkertijd hilarisch, toch ff spoileren :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 december 2011 @ 18:53:06 #5
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105346741
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 18:40 schreef Cooki het volgende:
Phaidra, dank je! :Y

ok, wie was er ook al weer wel/niet van de signalen? >:)
t is magisch hoor en tegelijkertijd hilarisch, toch ff spoileren :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha ja _O- Moeder natuur heeft het heel handig gemaakt; symptomen van je cyclus lijken ook op de symptomen die je hebt als je zwanger bent. Of het kan iig. :P :7 Handig toch?
Ik probeer er maar niet te veel van te denken, heb het toch altijd fout :')
pi_105347299
Ik had bij mijn jongste ook de krampen dus ik al *jenk jenk weer niet gelukt* fase. Ondertussen vreet dit 22 maand oud monster van alles uit! Bij de oudste daarintegen begon ik potten Rolmopsen leeg te vreten,toen bleek ik al 10! Weken zwanger te zijn :o Uuuh,oeps!
pi_105347421
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:06 schreef milka82 het volgende:
Ik had bij mijn jongste ook de krampen dus ik al *jenk jenk weer niet gelukt* fase. Ondertussen vreet dit 22 maand oud monster van alles uit! Bij de oudste daarintegen begon ik potten Rolmopsen leeg te vreten,toen bleek ik al 10! Weken zwanger te zijn :o Uuuh,oeps!
_O-

:o * Cooki bedenkt zich net dat ze al 2 dagen achter elkaar haringen vreet... :|W
signalenlijst aanpassen?
pi_105348726
Over slijmverlies bij zwangerschap: het is hier ook erger dan voordat ik zwanger ben..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  donderdag 8 december 2011 @ 19:37:11 #9
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105348782
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:09 schreef Cooki het volgende:

[..]

_O-

:o * Cooki bedenkt zich net dat ze al 2 dagen achter elkaar haringen vreet... :|W
signalenlijst aanpassen?
Whahaha _O- Je gaat dan in alles wat zien he :* Geef je jezelf niet teveel hoop? ;)
pi_105349515
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:37 schreef Enfermera het volgende:
Whahaha _O- Je gaat dan in alles wat zien he :* Geef je jezelf niet teveel hoop? ;)
ik heb nul hoop:
mijn ervaring :7 *) hoe naar klinkt dat :@ :
als ik nix voel behalve boeren vlak voor NOD dan is t raak....
en ik heb nu al een waslijst aan signalen, dussss.... en boeren alleen van de cola van spewey :Y)
pi_105349576
Qua slijmshizzle, schijnbaar weet ik hoe het werkt voor mijn lichaam en is ieders lichaam anders /disclaimer :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105349852
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:51 schreef _aurum_ het volgende:
Qua slijmshizzle, schijnbaar weet ik hoe het werkt voor mijn lichaam en is ieders lichaam anders /disclaimer :+
eigk kan dat boven bijna ieder bericht in dit topic O+
en toch vinnik t leuk! ^O^
  donderdag 8 december 2011 @ 20:06:17 #13
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105350350
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef Cooki het volgende:

[..]

ik heb nul hoop:
mijn ervaring :7 *) hoe naar klinkt dat :@ :
als ik nix voel behalve boeren vlak voor NOD dan is t raak....
en ik heb nu al een waslijst aan signalen, dussss.... en boeren alleen van de cola van spewey :Y)
Whahaha oke _O-
Ja joh? Oh oke :D XD Ben benieuwd!
pi_105356561
enfermera, al is t alleen maar genieten van het uitzicht, de sfeer, tijd voor elkaar hebben, lekker uit eten, rustig aan doen *zucht...jaloers* I O+ wintersport

Cooki!!! :o Ik ga t niet in een spoiler zetten hoor ;) oooeeeeeh, aaaaah spannend *O*
haring :9 jammie. Heb je de ovulatietesten gebruikt deze maand?

Ik ben het helemaal met enfermera eens! Wie heeft het ooit bedacht dat de symtomen van je cyclus zo veel lijken op die van als je zwanger bent o|O
Weet je wat ik lastig vind, dat ik elke maand andere "klachten"heb. Elke keer denk ik, dit heb ik nog nooit gehad dus misschiennnnn en dan word ik toch weer ongesteld.

Milka kwam je er bij je 2de pas achter bij 10 weken? Was je wel ongesteld dan en heb je niet dezelfde syptomen gehad als bij je eerste?
en rolmopsen :9 hmmmm ik krijg honger van dit forum :D
pi_105356673
Ik kwam er bij de eerste pas achter met tien weken,maar toen was ik negentien,Russisch Roulette met de pil en voila!
  donderdag 8 december 2011 @ 22:08:12 #16
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105356763
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:04 schreef Ashina het volgende:
enfermera, al is t alleen maar genieten van het uitzicht, de sfeer, tijd voor elkaar hebben, lekker uit eten, rustig aan doen *zucht...jaloers* I O+ wintersport

Cooki!!! :o Ik ga t niet in een spoiler zetten hoor ;) oooeeeeeh, aaaaah spannend *O*
haring :9 jammie. Heb je de ovulatietesten gebruikt deze maand?

Ik ben het helemaal met enfermera eens! Wie heeft het ooit bedacht dat de symtomen van je cyclus zo veel lijken op die van als je zwanger bent o|O
Weet je wat ik lastig vind, dat ik elke maand andere "klachten"heb. Elke keer denk ik, dit heb ik nog nooit gehad dus misschiennnnn en dan word ik toch weer ongesteld.

Milka kwam je er bij je 2de pas achter bij 10 weken? Was je wel ongesteld dan en heb je niet dezelfde syptomen gehad als bij je eerste?
en rolmopsen :9 hmmmm ik krijg honger van dit forum :D
Uhhuh, heerlijk :D Nouja, wel met andere familie erbij maar dat geeft niet :P O+ :9 We hebben alsnog een eigen kamer natuurlijk O-)

Whahahaha XD Dat zijn die hormonen _O- doe je niks aan. Helaasch pindakaasch! :7
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:06 schreef milka82 het volgende:
Ik kwam er bij de eerste pas achter met tien weken,maar toen was ik negentien,Russisch Roulette met de pil en voila!
:') Das een gevaarlijk spelletje :o XD
pi_105361505
Veel plezier op je vakantie enfermera!

cooki: welcome back! :W Ach eigenlijk ben je niet eens weggeweest! :) Ben benieuwd of je signalenlijstje klopt en wat voor uitkomst die heeft ;)

oei milka, russisch roulette met de pil, maar je hebt er vast iets heel moois voor terug gekregen! O+ Jij hebt 2 kids toch?

ashina, elke maand andere klachten, dat herken ik wel. En elke maand denk ik ook weer zal dat het dan zijn? Maar ook elke maand heb ik het 'gevoel' dat het niet raak is. Ik weet niet hoe het voelt als het wel raak is maar tot nu toe dus nog elke keer gelijk gehad...

hier is de }) week weer voorbij, nieuwe ronde, nieuwe kansen :D

Kwisted, jij wou morgen testen toch? Spannend hoor!
Sowieso spannend met al die aankomende NODS, word wel weer tijd voor streepjes hier!
pi_105362647
Kwisted spannend morgen, ik ga duimen.
Ik hoop dat je de decemberstreepjes in gaat leiden ~:)

Cooki je maakt het ook spannend.

Phaidra ik hoop dat je 'slijmsymptoom" voor mij ook opgaat ;).
Ashina je boort mijn hoop weer de grond in, elke maand andere klachten :'(
Anders zere borsten nu geen last van, Nu wel misselijk na het eten, minder trek en een opgeblazaen gevoel, maar dat had ik de eerste keer na het stoppen ook dus :?
Ha ha ik moet gewoon nog even geduld hebben.

Enfermera, lekker na het klussen even vakantie vieren, heerlijk geniet ervan.

Aurum fijn dat je je lichaam zo goed kent, weet je gelijk waar je aan toe bent.
pi_105362853
Sethiwe, waar zit jij nu ergens in je cyclus? In de wacht weken?
pi_105363485
Ik zit nu op dag 32 (of 33 eigenlijk het is al vrijdag). Had mijn nod afgelopen maandag uitgaande van vorige cyclus van 29 dagen. Maar ik probeer nog even geduldig te wachten aangezien eerste keer na het stoppen met de anticonceptie het 50 dagen duurde.
pi_105364324
Voor jou ook spannend dus, sethiwe. Ik hoop voor je dat het raak is!
pi_105366288
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:14 schreef Women86 het volgende:
Voor jou ook spannend dus, sethiwe. Ik hoop voor je dat het raak is!
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105366325
Zo, ik zit klaar voor de streepjes van Kwisted. ^O^
pi_105366334
Sethiwe, je gaat toch niet weer 50 dagen wachten? Hoe voel oe verder?
pi_105366421
Nou Sethiwe, goed dat je zo geduldig bent1 Ik hoop dat het raak is!

Geen nieuws van Kwisted dus..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')