Dat dus.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:09 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik ga wel doneren, net als het jaar daarvoor, en daarvoor en... tja, enz enz.
Tevens zal ik als een zombie kijken naar 101tv tot kerst omdat het allemaal toch wel leuk is.
Zonde welquote:Op donderdag 15 december 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet niet of ik dit jaar ga doneren, ik vind het toch een grote organisatie met veel overhead. Ik doe ook met met Kiva, prima manier om mensen 1 op 1 te helpen.
Vorig jaar was SR lollig, toen wilden we al zingend geld inzamelen en dat naar Eindhoven brengen... kwamen we de stad niet uit omdat er teveel sneeuw lag. Toen heb ik het maar overgemaakt maar dat was best kaal.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 december 2011 22:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je je hypotheek niet betaald om wat voor reden dan ook dan sta je binnen een half jaar op straat. Ook als je kinderen hebt. Kinderen heten die dingen, geen kids (), maargoed, dat is een ander verhaal.
De bank verkoopt het huis onder je kont en geloof maar dat er in Nederland alleenstaande moeders zijn die het meemaken. En dan heb je nog niet zo 123 een ander onderkomen. Ook niet met urgentie. En als je geen familie of vrienden hebt waar je op kan terugvallen (en ook die mensen zijn er) dan ben je gewoon de lul. Of de kut dan in dit geval.
Houd dan zo een aktie voor Nederlanders die in een vergelijkbare situatie verkeren en niet voor een stel buitenlanders.
En ja ik ben voor eigen volk eerst ja, zo neukend schiet me neer
Stefan en Mirjam hebben al bij Giel in het glazen huis gestaan een paar jaar terug.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:47 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Oke, ik daag je uit om zendtijd te krijgen...
Helemaal mee eens. Vorig jaar aan SR gedoneerd. Besloten om dit jaar mijn schuldgevoel bij Kiva af te kopen.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet niet of ik dit jaar ga doneren, ik vind het toch een grote organisatie met veel overhead. Ik doe ook met met Kiva, prima manier om mensen 1 op 1 te helpen.
Vorig jaar was SR lollig, toen wilden we al zingend geld inzamelen en dat naar Eindhoven brengen... kwamen we de stad niet uit omdat er teveel sneeuw lag. Toen heb ik het maar overgemaakt maar dat was best kaal.
quote:Op zondag 18 december 2011 09:52 schreef smegmanus het volgende:
Ik doe al 4 jaar lang Rick Astley - Never Gonna Give you up voor 20 euro ofzo.
True story.
Ik weet
goeie keuze..quote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik Gotye - Learnalilgivinanlovin ga aanvragen.
Vergeet niet 't hier: http://fok.3fmfan.nl/requests/ te melden! Dan wordt bij gehouden wanneer het wordt gedraaid.quote:Op zondag 18 december 2011 16:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb The Prodigy - Omen aangevraagd voor ¤10,-.
ooh ja! gaaf !!quote:Op zondag 18 december 2011 16:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb The Prodigy - Omen aangevraagd voor ¤10,-.
Gedaanquote:Op zondag 18 december 2011 16:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Vergeet niet 't hier: http://fok.3fmfan.nl/requests/ te melden! Dan wordt bij gehouden wanneer het wordt gedraaid.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |