Waar heb je dat vandaan dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:13 schreef napoleonfour het volgende:
nee, ze hebben nog geld over van vorig jaar dus mij niet gezien.
Het geld wat ze vorig jaar op hebben gehaald, die 7,4 mlj, is wel al in handen van het Rode Kruis alleen die geven het pas het komende 2,5 jaar uit. http://www.rodekruis.nl/c(...)00-weeskinderen.aspxquote:
Oh zo.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het geld wat ze vorig jaar op hebben gehaald, die 7,4 mlj, is wel al in handen van het Rode Kruis alleen die geven het pas het komende 2,5 jaar uit. http://www.rodekruis.nl/c(...)00-weeskinderen.aspx
Ja dat weer.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:20 schreef SpauldingPF het volgende:
Wat een pauperorganisatie, dat geld gaat alleen op aan de lonen van de directeuren, en de rest wat wel op z`n zogenaamde plek komt is broodroof voor de locale ondernemers in die landen.
jawel, hun bankrekeningquote:Op donderdag 8 december 2011 18:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja dat weer.
Op die manier is er niks meer positief op deze aardkloot hmm?
Ze doen nu ook scholen? Grappig.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Al gedoneerd ze stonden bij mij op school.
Preciesquote:Op donderdag 8 december 2011 19:09 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik ga wel doneren, net als het jaar daarvoor, en daarvoor en... tja, enz enz.
Tevens zal ik als een zombie kijken naar 101tv tot kerst omdat het allemaal toch wel leuk is.
Ja ze stonden op het roc leidenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ze doen nu ook scholen? Grappig.
Tof. Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:14 schreef Rezania het volgende:
Wij gaan al wat doen met school daarvoor.
Leiden!
Sponsorloop. Wel door de sneeuw waarschijnlijk, maar ja.quote:
Zo doe je tenminste wel iets goeds.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sponsorloop. Wel door de sneeuw waarschijnlijk, maar ja.
We hebben al ¤60,- van de ¤1000,-quote:Op donderdag 8 december 2011 19:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zo doe je tenminste wel iets goeds.
Ook gekocht inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:47 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb zonet al een soort van 'voordonatie' gedaan. In de vorm van het Limited Shirtje van dit jaar.
Doe je goed. We zijn nog niet van start gegaan zelfs.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
We hebben al ¤60,- van de ¤1000,-
Ik ben benieuwd, ik zou van te voren gebeld worden ofzo, wanneer ze hem zouden leveren, nog niet gebeurd.quote:
Mss iets voor Fok! om te collecteren?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Doe je goed. We zijn nog niet van start gegaan zelfs.
Wanneer heb jij het shirtje besteld dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik zou van te voren gebeld worden ofzo, wanneer ze hem zouden leveren, nog niet gebeurd.
Ja, zou wel een tof plan zijn. Moeten we wel iets leuks omheen bedenken dan.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mss iets voor Fok! om te collecteren?
Als iedere Fok!ker nu eens een euro doneert om vervolgens naar Leiden te gaan met de donatie. Is een win-win situatie. Goede doel heeft extra geld en Fok! laat zich van de goede kant zien aan heel NL.
Zomaar een ideetje.
Iets leuks bedenken ben ik slecht in. Ik kom erop terug Oerbeer, moet even gaan brainstormen.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja, zou wel een tof plan zijn. Moeten we wel iets leuks omheen bedenken dan.
Vis een optie?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:33 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Iets leuks bedenken ben ik slecht in. Ik kom erop terug Oerbeer, moet even gaan brainstormen.
Het moet wel iets Fok! gerelateerd zijn uiteraard.
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:36 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Jaaa, al dat geld in een vis stoppen. Want geld stinkt niet...
Uitsluitend kibbeling of gebakken vis verkopen, haring is zo niet winterachtig.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]Nee joh, gewoon een FOK!viskraam op de Beestenmarkt neerzetten.
Gewoon rauwe vis uit de gracht.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Uitsluitend kibbeling of gebakken vis verkopen, haring is zo niet winterachtig.
Afgelopen vrijdag.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wanneer heb jij het shirtje besteld dan?
De gracht is naast het Glazen Huis, dus dat gaat wel werken.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:40 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Is een optie. Daarna de vergiftigde mensen het geld afpakken en naar SR brengen.
Dat zie je verkeerd. Je moet er ruchtbaarheid aan geven. Dan ziet 3fm in dat het menens is en zien ze er brood in, lees kijk en luistercijfers.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:42 schreef Onufriev het volgende:
Alsof je ook gaat doneren. Paar uren in de rij staan bij die brievenbus in de kou, en dan 1 op de 100 die zijn verhaal mag doen
Online doneren? Plaatje aanvragen?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:42 schreef Onufriev het volgende:
Alsof je ook gaat doneren. Paar uren in de rij staan bij die brievenbus in de kou, en dan 1 op de 100 die zijn verhaal mag doen
Ja dat kan wel!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:45 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Online doneren? Plaatje aanvragen?
Oke, ik daag je uit om zendtijd te krijgen...quote:Op donderdag 8 december 2011 19:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Je moet er ruchtbaarheid aan geven. Dan ziet 3fm in dat het menens is en zien ze er brood in, lees kijk en luistercijfers.
Iets meer logica en logisch redeneren.
Gaan ze dan ook plaatjes draaien? Of gaan ze nakijkenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:47 schreef Naaktemolrat het volgende:
Onze school sluit 2 leraren op in een eigen glazen huis voor 2 dagen. Dus 2 dagen uitval
Plaatjes aanvragen enzo, we hebben daarnaast al 155 euro opgehaald.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gaan ze dan ook plaatjes draaien? Of gaan ze nakijken
Alsof we hier in Nederland geen moeders hebben die in elkaar geslagen worden door hun vriend en er alleen voor staan voor de zorg van hun kinderen.quote:Dit jaar staat het glazen huis in Leiden, en word er geld opgehaald voor moeders die veel leed hebben doorstaan door oorlog en alleen staan voor de zorg van hun gezin. Iets wat wij ons in het rijke Nederland gewoon niet kunnen voorstellen.
Zoiets krijg je niet alleen voor elkaar, er moeten zekers meerdere mensen, lees Fok!kers achter staan. Samen staan we sterk en ruleren wij over SR!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:47 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Oke, ik daag je uit om zendtijd te krijgen...
Neen, maar wij westerlingen geloven dit graagquote:Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef SpauldingPF het volgende:
Zijn die lui alleen zielig tijdens kerst?
Hier heb je altijd nog te vreten, en hoef je niet op straat te wonen met je kids, en de kans dat je op straat verkracht word als vrouw is hier stukken minder. Omdat wij het wel goed geregeld hebben wat dat betreft.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Alsof we hier in Nederland geen moeders hebben die in elkaar geslagen worden door hun vriend en er alleen voor staan voor de zorg van hun kinderen.
Nee dat is echt onvoorstelbaar in Nederland. Hou op schei uit.
OT: van mij krijgen ze helemaal niks. Ga maar werken voor je centen en als je geen kinderen kunt onderhouden, begin er dan niet aan.
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:46 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zag bij de webshop dat 'ie binnen 3 dagen geleverd zou worden.
Nee? Ik heb dan ook een L.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ook gezien?
Maar goed, gaan we iets met het ideetje doen?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:55 schreef Oerbeer het volgende:
Wat zijn sommige Nederlanders negatief ingesteld zeg, gat-ver-damme.
Je bedoelt dat vis verkopen?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:57 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maar goed, gaan we iets met het ideetje doen?
Zou wel tof zijn als zoiets gebeurd.
Staat gewoon hier;quote:Op donderdag 8 december 2011 19:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee? Ik heb dan ook een L.
Welke maat heb jij gekozen dan?
Oh joh,quote:Op donderdag 8 december 2011 20:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Staat gewoon hier;
http://www.wehkamp.nl/damesmode/t-shirts-tops/3FM/C21_1A9_3FM/
Heb wel XXL, dus zou een weekje duren staat er.
Idem, en nog wat extra spullen.quote:
Ahquote:Op donderdag 8 december 2011 20:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh joh,ik heb deze:
http://www.seriousrequestshop.nl/uni/102/DJshirt
Als je je hypotheek niet betaald om wat voor reden dan ook dan sta je binnen een half jaar op straat. Ook als je kinderen hebt. Kinderen heten die dingen, geen kids (quote:Op donderdag 8 december 2011 19:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hier heb je altijd nog te vreten, en hoef je niet op straat te wonen met je kids, en de kans dat je op straat verkracht word als vrouw is hier stukken minder. Omdat wij het wel goed geregeld hebben wat dat betreft.
Discussielui op FOK! ookquote:Op donderdag 8 december 2011 22:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je je hypotheek niet betaald om wat voor reden dan ook dan sta je binnen een half jaar op straat. Ook als je kinderen hebt. Kinderen heten die dingen, geen kids (), maargoed, dat is een ander verhaal.
De bank verkoopt het huis onder je kont en geloof maar dat er in Nederland alleenstaande moeders zijn die het meemaken. En dan heb je nog niet zo 123 een ander onderkomen. Ook niet met urgentie. En als je geen familie of vrienden hebt waar je op kan terugvallen (en ook die mensen zijn er) dan ben je gewoon de lul. Of de kut dan in dit geval.
Houd dan zo een aktie voor Nederlanders die in een vergelijkbare situatie verkeren en niet voor een stel buitenlanders.
En ja ik ben voor eigen volk eerst ja, zo neukend schiet me neer
Dat dus.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:09 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik ga wel doneren, net als het jaar daarvoor, en daarvoor en... tja, enz enz.
Tevens zal ik als een zombie kijken naar 101tv tot kerst omdat het allemaal toch wel leuk is.
Zonde welquote:Op donderdag 15 december 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet niet of ik dit jaar ga doneren, ik vind het toch een grote organisatie met veel overhead. Ik doe ook met met Kiva, prima manier om mensen 1 op 1 te helpen.
Vorig jaar was SR lollig, toen wilden we al zingend geld inzamelen en dat naar Eindhoven brengen... kwamen we de stad niet uit omdat er teveel sneeuw lag. Toen heb ik het maar overgemaakt maar dat was best kaal.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 december 2011 22:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je je hypotheek niet betaald om wat voor reden dan ook dan sta je binnen een half jaar op straat. Ook als je kinderen hebt. Kinderen heten die dingen, geen kids (), maargoed, dat is een ander verhaal.
De bank verkoopt het huis onder je kont en geloof maar dat er in Nederland alleenstaande moeders zijn die het meemaken. En dan heb je nog niet zo 123 een ander onderkomen. Ook niet met urgentie. En als je geen familie of vrienden hebt waar je op kan terugvallen (en ook die mensen zijn er) dan ben je gewoon de lul. Of de kut dan in dit geval.
Houd dan zo een aktie voor Nederlanders die in een vergelijkbare situatie verkeren en niet voor een stel buitenlanders.
En ja ik ben voor eigen volk eerst ja, zo neukend schiet me neer
Stefan en Mirjam hebben al bij Giel in het glazen huis gestaan een paar jaar terug.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:47 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Oke, ik daag je uit om zendtijd te krijgen...
Helemaal mee eens. Vorig jaar aan SR gedoneerd. Besloten om dit jaar mijn schuldgevoel bij Kiva af te kopen.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet niet of ik dit jaar ga doneren, ik vind het toch een grote organisatie met veel overhead. Ik doe ook met met Kiva, prima manier om mensen 1 op 1 te helpen.
Vorig jaar was SR lollig, toen wilden we al zingend geld inzamelen en dat naar Eindhoven brengen... kwamen we de stad niet uit omdat er teveel sneeuw lag. Toen heb ik het maar overgemaakt maar dat was best kaal.
quote:Op zondag 18 december 2011 09:52 schreef smegmanus het volgende:
Ik doe al 4 jaar lang Rick Astley - Never Gonna Give you up voor 20 euro ofzo.
True story.
Ik weet
goeie keuze..quote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik Gotye - Learnalilgivinanlovin ga aanvragen.
Vergeet niet 't hier: http://fok.3fmfan.nl/requests/ te melden! Dan wordt bij gehouden wanneer het wordt gedraaid.quote:Op zondag 18 december 2011 16:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb The Prodigy - Omen aangevraagd voor ¤10,-.
ooh ja! gaaf !!quote:Op zondag 18 december 2011 16:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb The Prodigy - Omen aangevraagd voor ¤10,-.
Gedaanquote:Op zondag 18 december 2011 16:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Vergeet niet 't hier: http://fok.3fmfan.nl/requests/ te melden! Dan wordt bij gehouden wanneer het wordt gedraaid.
quote:
idd daarnaast hebben we het geld zelf ook nodig en als laatste hebben ze 90% van alle rampspoed aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 18 december 2011 15:32 schreef Zweetteef het volgende:
Nee het geld komt toch nooit op de goede plek terecht. Veder stomme aandachtts evenement voor die radio zender
quote:Op zondag 18 december 2011 09:52 schreef smegmanus het volgende:
Ik doe al 4 jaar lang Rick Astley - Never Gonna Give you up voor 20 euro ofzo.
True story.
Ik weet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |